Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Wibracje


krzys173

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Już gdzieś na ten temat pisałem, ale jak do tej pory nie rozwiązałem problemu. W poniedziałek jadę do ASO może oni coś zdiagnozują. Czyli wibracje, zaczynam je czuć na biegu jałowym w przedziale 1600-2100, podczas jazdy, (podczas przyśpieszania znacznie się nasilają). Jestem po amputacji DPF-a, regeneracji turbo gdyż lało, czyszczenie dolotu, węże, zawór erg (zasyfiony mazią, sadzą+olej, albo ropka), dzisiaj jeszcze kolektor , także nieźle zasyfiony. Wibracje nadal są, jakiś czas temu po przygazazowaniu zanikały, obecnie już nie ustępują. Jeśli chodzi o dwumas to raczej z obserwacji wynika że raczej to nie on. Nie słychać stuków, cisza. Dopiero co kupiłem Vaga ale nie byłem w stanie zrobić logów dynamicznych, nie miałem z kim. Jedynie statyczne gdzieś wrzuciłem na forum i fachowcy stwierdzili że raczej jest ok. Mam jeszcze jedno podejżenie, mianowicie wiązka okablowania któro idzie do PD, (konektor, jak piszą gdzieś na forum). Chcę dodać że auto wcześniej wchodziło na obroty nieco szybciej i tak gładko, teraz jest to poszarpywanie i wydaje mi się że tak jakby coś go blokowało (brakowało płynnego wchodzenia na obrty, wolniej porzyśpiesza). Dodam że trochę dymi właśnie wtedy gdy poszarpuje, ale np w zeszłą sobote przejechałem jakieś 70 km w jedną stronę to niby szedł normalnie i bez dymu, a spowrotem jakby się coś zacieło, (podczas przyśpieszania dym i wibracje bardzo odczuwalne podczas przyśpieszenia). Teraz pytanie czy na Vagu w grupie 013, nie wyszły by ponad normę korekty?

Pozdrawiam wszystkich zadowolonych i trochę mniej posiadaczy OOOO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna sprawdzic ta wiazke w pokrywie a dokladniej mocniej zacisnac wtyki do PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z Rzeszowa, jestem umówiony na poniedziałek w serwisie Król i K... w Rzeszowie i równocześnie w Hoffman Serwis. Gdzie polecasz abym się udał?

Czy brak jakiegokolwiek styku na wtryskiwaczach nie byłby zarejestrowany jako błąd i pokazany na Vagu?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz moge cie umowic z miom kolega co pracuje w ASO :kox: po godzinach :decayed: pisz na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada to nie na konektory ale na padajace PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W zeszłą sobotę wymieniłem listwę zasilającą PD. Wibracje nie ustąpiły, ale znikł objaw spadku mocy podczas wibracji, czyli auto odzyskało moc. W poniedziałek odstawiłem auto do ASO. Stwierdzili że auto dusi się własnymi spalinami i dlatego telepie się silnik. Zdjęli pokrywę zaworów i stwierdzili zużycie krzywki na trzecim cylindrze, krzywka od wydechu. A więc wymiana wałka. Krzywka wałka wyrobiła się ponieważ pękła szklanka, (dziura w szklance). Obecnie auto bardzo ładnie pracuje, zero wibracji. Ale auto ma wgrany soft bez obsługi filtra (DPF usunięty), prawdopodobnie z jakimś błędem , muszę ponownie wgrać oryginał. Podczas przyśpieszania około 2000 obrotów dostaje czkawki, na ciepłym silniku mniej odczuwalna. Problem pojawił się zaraz po wgraniu nowego oprogramowania. Z tego co powiedzieli w serwisie to jest nie prawidłowe wysterowanie przepustnicy i się przymyka podczas przyśpieszania, aby to zdiagnozować należy wgrać oryginał. Było by wszystko ok gdyby nie ten cholerny dym, nie jest go dużo ale jest. Krzywka na wałku została znacznie wytarta, ale czy opiłki nie zaszkodziły silnikowi? Co dalej robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dalej robić?

przede wszystkim pochwalic sie kto ci ten soft robil !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft i tak miałbyć zmieniony na oryginał u gościa który mi go wgrał, sam stwierdził że coś jest nie tak. Soft został zrobiony wirtualnie tzn. gość zgrał go, wysłał koledze, a po obróbce przez owego kolegę wgrał do sterownika.[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2010, 11:02_________________________________________________Jest białe światło na końcu tunelu. Po zdjęciu kostki z przepustnicy dym tak jakby ustał. Po co jest ta przepustnica i czy można jeździć na wypiętej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft i tak miałbyć zmieniony na oryginał u gościa który mi go wgrał, sam stwierdził że coś jest nie tak. Soft został zrobiony wirtualnie tzn. gość zgrał go, wysłał koledze, a po obróbce przez owego kolegę wgrał do sterownika. :good::polew: :polew: :oklaski: :bicz: :bicz3:, za***iście zaoszczedziles na tym sofcie, pozdrawiam

najlepszy soft znajdziesz na MINERALNEJ - wawa

najleprze ASO - MINTERLNA wawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za***iście zaoszczedziles na tym sofcie

no zaoszczedzil wlasnie na wymiane silnika :decayed: gratuluje pomyslu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...