baraka Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 witam wszystkich.od paru miechow mecze sie z zamulaniem i ogolna utrata kucykow w aucie..caly czas podejrzewam spalanie stukowe dlatego prosze o pomoc.czy u was jest tak samo na tym wlasnie bloku 026?dolaczam fotke.bo wydaje mi sie ze ze jakies odczyty powinny tam byc, a sa puste pola na wlaczonym i na zgaszonym silniku to samo..ogolnie szarpie silnikiem i ma takie szybkie zrywy na biegu jalowym jakby nagle tracil iskre na ktoryms cylindrze,na dniach zmieniam kable bo maja przebicie tylko ciekawe czy cos sie zmieni w kulturze pracy silnika.prosze o jakies odpowiedzi co do zdjecia bloku 026 tylko o to mi chodzi zeby ktos sprawdzil ten blok na swoim aucie..bo teraz niewiem czy to wina czujnika,czy moze niedostaje pradu od ecu..a w ciemno niechcialbym nic kupowac
KK7PL Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 witam, jakie napięcie ma być na biegu jałowym w Grupie 016: Knock Control (Sensor Signal - Cylinder 1 - 4) ? w tym przypadku jest: bieg jałowy: 0.840 V Knock Sensor Cylinder 1 1.000 V Knock Sensor Cylinder 2 1.000 V Knock Sensor Cylinder 3 1.000 V Knock Sensor Cylinder 4 gaz, obroty ok. 3-4 tyś: 5.100 V Knock Sensor Cylinder 1 5.100 V Knock Sensor Cylinder 2 5.100 V Knock Sensor Cylinder 3 5.100 V Knock Sensor Cylinder 4 Czy po przegazowaniu ma się ono zmieniać na większe?
domjenick Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 caly czas podejrzewam spalanie stukowe jeśli nie wywala błędu o spalaniu stukowym-to na pewno go nie ma
baraka Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 wywalalo ten blad przez caly rok.a teraz nie wywala bo albo czujnik padl,albo ecu ignoruje ten blad po jakims czasie.czy moze ktos porownac ten blok w swoim 1.6..auto wogule niema mocy i dzwoni przy przyspieszaniu.duzo sie oczytalem o spalaniu stukowym,i wlasnie takie tez sa objawy
domjenick Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 albo czujnik padl,albo ecu ignoruje ten blad nie ma takiej opcji ,VAG zawsze pokaże,czy czujnik jest niesprawny,a ECU nie "może" ignorować błędu-komp albo je pokazuje ,jako błędy sporadyczne,lub permanentne,albo nie pokazuje błędu-bo odchyły są w granicach tolerancji
baraka Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 bede musial sprawdzic czy jest jakiekolwiek napiecie na wtyczce od ecu,na wtyczce co wpina sie czujnik stukowy,a takie pytanko jeszcze co do ecu..czy moze ecu jest uszkodzony i niewidzi tego czujnika??jesli np kable jest przerwany lub jakas sciezka padla na plytce w ecu??tak jak mowilem bledy wyskakiwaly caly rok..raz sporadyczne,a raz ze gorne wartosci sa przekroczone itd..sam czujnik raczej by sie naprawil..boli mnie spadek mocy i tyle.sprezanie dobre..bez dolewek oleju od wymiany do wymiany,ani kropli niebierze.
domjenick Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 moze ecu jest uszkodzony i niewidzi tego czujnika wątpiliwa sprawa boli mnie spadek mocy i tyle.sprezanie to może być skutkiem całkiem innych rzeczy niż spalanie stukowe-zalej dobrego paliwa,wymień filtry,świece i obserwuj temperatura w dolocie też ma znaczący wpływ na moc
baraka Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 swiece maja 6 miesiecy.ori bosch..kopulka i palec beru wymieniane w lutym.fitry w tamtym roku i paliwa i powietrza.jutro kable WN tez Beru zakladam..na moich widac przebicie,,,jesli to nic nieda to pewnie zostaje tylko cewka.przeplywomierz vagowany z kolega i tez jest ok nie tnie dawki..jesli kucyki niewruca to bede myslal o sprzedazy auta.dlatego prosze kogos o porownanie bloku 026 bo chce wiedziec co pokazuje u was
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się