true 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam, Wczoraj zaświeciła mi się żółta kontrolka od układu wydechowego. Przynajmniej tak jest opisana w instrukcji. Musiałem wrócić do domu, więc przejechałam kawałek autem. Po przekroczeniu 60-65km na godzinę auto pyka i pokazuje się informacja o przekroczeniu prędkości. Jednak pykanie przy przekroczeniu prędkości jest wyłączone, więc pewnie wiąże się to z tą kontrolką. Mam Audi A4 Avant B7 z filtrem cząstek stałych w Quattro. 2.0 TDI. Proszę o pomoc co powinienem zrobić? Zapewne udać się do warsztatu... jednak nigdy jeszcze nie serwisowałem tego auta... i nie mam swojego warsztatu. W ogóle jak myślicie można dojechać do warsztatu z zapaloną kontrolką? Czy lepiej lawetować? Pozdrawiam Jarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Poczytaj o procedurze czyszczenia filtra cząstek stałych DPF. Najprawdopodobniej on jest juz zawalony i trzeba zastosowac procedure. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
true 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 W instrukcji jest napisane: "Kiedy lampka kontroli spalin świeci się, należy niezwłocznie udać się do serwisu, aby zlecić usunięcie przyczyny nieprawidłowości." Od DFP jest inna kontrolka... [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 13:34_________________________________________________Kumpel podpiął kabel i sprawdził błędy. Niestety jego VAG nie znał tego kodu błędu, wklejam loga: Chassis Type: Audi A4 B7 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 03G 906 018 AQ Component: R4 2.0l PPD1.3 G 9971 Coding: 0000172 Shop #: WSC 00060 3 Faults Found: 01137 - Central Locking Switch: Locking contacts 006 - Short to Plus - Intermittent 01137 - Central Locking Switch: Locking contacts 006 - Short to Plus - Intermittent 09299 - Unknown Error Code 006 - Short to Plus - Intermittent Readiness: N/A Następnie wykasował kody i się przejechałem do 100km/h z 3km, i błąd ponownie się nie pojawił. Wiecie może co to za błąd: 09299 Jarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FiodoRR 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 wczoraj mialem dokładnie to samo co ty, zanim zapaliła sie ta kontrolka co jakis czas właczała sie kontrolka ze spiralami (ta od świec żarowych) wie ktoś co to może być?????????????????????????????????????????????????????????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
true 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zobacz tu: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_problem_z_wydechem_bledy_z_vaga-t137166.0.html i tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63955 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55260 ( nie wiem jak się to ma od Audi) [br]Dopisany: 06 Czerwiec 2010, 17:58_________________________________________________Hehe, wygląda że sam pisze do siebie Ale może przyda się to przyszłym pokoleniom. Dziś przeprowadziłem czyszczenie filtra cząstek stałych zgodnie z procedurą opisaną w wcześniej załączonych linkach. Procedurę przeprowadziłem 2 razy, trwała ona ok 15 minut (jedna) Po wprowadzeniu kodu uruchomiła się normalna regeneracja. Poziom zapchania DPF'a przed rozpoczęciem wypalania wynosił 25% Po drugim wypaleniu automatycznie uruchomiła się procedura Przymusowej regeneracji. Dopiero po przymusowej regeneracji którą uruchomiła się sama Vag pokazał 0% zapchania filtra. Niestety do czasu, zanim dotarłem na parking ponownie wróciło do 20%. W między czasie przed testem wygenerował się jeszcze błąd: 08194 Particulate Trap Bank 1 Efficiency Below Threshold sporadic Obecnie wywaliłem wszystkie błędy, przeprowadziłem wypalanie. Jeśli sytuacja się będzie powtarzać i zapali się ponownie wspaniała kontrolka wówczas będę się martwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Moze zmień ON. Co teraz tankujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
true 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Teraz tankuje na Orlenie, zwykłego ON'a. Co powinienem tankować? A może gdzie? Jaka stacja ma najlepszą wachę? Pozdrawiam Jarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Ja nie narzekalem na ten ON. 08194 - could be a sensor or faulty DPF http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?f=82&t=69&start=120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trezor 0 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Najprawdopodobniej masz (może miałeś, bo trochę czasu minęło) walnięty czujnik różnicy ciśnienia. BTW. Uporałeś się z tym? Sam załapałem ten problem 3 dni temu. Objawy takie jak u Ciebie. U mnie już rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imp 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Panowie jak rozwiązaliście powyższe problemy ? Mam identyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się