Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Stukanie w kolumnie


adasko2412

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od dłuższego czasu mam problem z uporczywym stukaniu prawdopodobnie w kolumnie kierowniczej, wahacze mam wszystkie ok a także końcówki drążków. Stukanie jest dopiero i to dziwne na równej nawierzchni i prostych kołach a nie na dziurach. Jak jeździłem na zimówkach tego nie było jak tylko zrobiło się ciepło czyli 18 stopni wtedy zaczął się problem już nie mam pojęcia co to może być :shocked: proszę o pisanie jak ktoś to już przeszedł. a pzrypomne ze rok temu w wakacje było to samo tylko przez zimę miałem spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuka lub przestaje w momencie zmiany kół z tego co piszesz to chyba logiczne co jest powodem - koła na których stuka :gwizdanie: (felgi krzywe lub opony dobite tzn np z guzami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak, ale kola z tylu przełożyłem na przód i jest to samo ale zimą tez czułem ale tylko parę (może z dwa razy) a teraz jak się zrobiło trochę cieplej to jest masakra. jeszcze miesiąc temu na tych samych oponach było normalnie. Rok temu było podobnie jak ciepło to czułem mocniej jak chłodno to prawie wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszesz ze koncowki drazkow sprawdziles, a same drazki zostaly sprawdzone :?:

sprawdz poziom plynu w zbiorniczku wspomagania i czy nie ma gdzies wyciekow z przekladni kierowniczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samych drążków nie sprawdzałem tylko końcówki. A płyn w zbiorniczku jest w normie i żadnych wycieków tez nie ma. powiedzcie jak sprawdzić ten drążek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie jak sprawdzić ten drążek

ty zlap dlonia za ta czesc za koncowka, a przed oslona gumowa, a druga osoba niech rusza kierownica w prawo i w lewo. jesli bedziesz czul stuki to znaczy, ze drazek do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha dobra dzięki tak zrobię. napisze jak już sprawdzę. [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 08:56_________________________________________________sprawdzałem dziś te drążki i delikatne stukanie wyczuwałem, ale dziś już nie było takiego uporczywego jak wczoraj stukania. dzisiaj przejechałem tylko 20 km. a wczoraj 200km[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 22:11_________________________________________________wymieniłem drążki i jest to samo dalej stuka jak stukało, tylko dla mnie jest dziwne ze jak samochód się rozgrzeje temp powietrza jest duża (powyżej 18 stopni) to dopiero zaczynają się te stuki jak tylko temp. otoczenia spadnie do 16-17 stopni ucicha. nie wiem od czego to może zależeć. proszę o pomoc :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem drążki i jest to samo dalej stuka jak stukało, tylko dla mnie jest dziwne ze jak samochód się rozgrzeje temp powietrza jest duża (powyżej 18 stopni) to dopiero zaczynają się te stuki jak tylko temp. otoczenia spadnie do 16-17 stopni ucicha. nie wiem od czego to może zależeć. proszę o pomoc

moze plyn jest kiepski i jak sie rozgrzeje to traci swoje wlasciwosci smarne i slychac stuki w maglu albo po prostu sa zbyt duze luzy na maglu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeżeli są już te luzy na maglownicy to czy można je jakoś zredukować czy już nic się nie da zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel można regenerować kosz ok 500 zł. Ale jak nie ubywa płynu wspomagania i nie ma dużego luzu to szkoda sobie głowy zawracać. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeżeli są już te luzy na maglownicy to czy można je jakoś zredukować czy już nic się nie da zrobić?

jesli nie masz nigdzie wyciekow i plyn nie ubywa to na maglu jest taka sruba ktora mozesz zredukowac minimalnie luzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się pod temat, objawy - przy lekkim skręcaniu kierownicą w lewo i w prawo (w taki sposób jak sprawdza się luzy - takie bujanie kierownicą lewo prawo ) słyszę delikatne stuki bez znaczenie czy w lewą stronę czy w prawą, co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się pod temat, objawy - przy lekkim skręcaniu kierownicą w lewo i w prawo (w taki sposób jak sprawdza się luzy - takie bujanie kierownicą lewo prawo ) słyszę delikatne stuki bez znaczenie czy w lewą stronę czy w prawą, co to może być ?

na zapalonym czy wylaczonym silniku :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się pod temat, objawy - przy lekkim skręcaniu kierownicą w lewo i w prawo (w taki sposób jak sprawdza się luzy - takie bujanie kierownicą lewo prawo ) słyszę delikatne stuki bez znaczenie czy w lewą stronę czy w prawą, co to może być ?

na zapalonym czy wylaczonym silniku :?:

nie ma znaczenia :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a mozecie wrzucic jakas fotke gdzie jest ta sruba i jak sie tam dostac

jesli chodzi ci o srube na maglu to dostaniesz sie do niej tylko od spodu auta po zdemontowaniu oslony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy podłączam się do tematu. Mam wymienione wszystkie wahacze, końcówki drążków kierownieczych, na krzyżaku luzu nie widzę (jeśli to czemu się przyglądałem jest krzyżakiem :confused4:), na maglu wycieków nie ma, a coś mi głośno stuka w układzie. Im mocniej ruszam kierownicą, tym mocniej stuka. Nieważne czy na zgaszonym, czy zapalonym silniku. Już opadam z sił bo mechaniory nie mogą stwierdzić co to jest :wallbash:. Czy rzeczywiście tak mogą stukać same drążki kierownicze? Bo ich jeszcze nie ruszałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...