Chowix 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam, mam problem z moją B5. Autko mi paliło przeważnie 9-12 L gazu na 100 KM. Tydz temu zatankowałem autko 14L gazu i przejechałem niecałe 75 KM. Co daje nam 18L gazu. Jeździłem wręcz jak niedzielny kierowca :/ Jak mogę wyregulować ten beznadziejny gaz.. ? Instalacja bodajże 2 generacji. nie posiadam kabli. Wydaje mi się że to na parowniku się reguluje.. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedWolf 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 na parowniku powinny być sróby regulujace , albo nie ryzykuj i jedz do jakiegoś serwisu LPG . Może też być ze dziadowski gaz zatankowales... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 tz ja mam jedną śrubę taką duża, którą się niby reguluje ilość gazu.. ale co do innych to nie wiem.. Taa ostatnio regulował mi gaz i skosił 50zł i dalej chodził jak burza paląc przy tym pół stacji LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz 23 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Zmień gazownika ,za regulacje to 30zł przeważnie biorą a ten się ceni i marnie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panmaly 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Kolego jeżali auto paliło mniej a teraz pali więcej to znaczy że zanim oddasz auto do regulacji gazownik powinien sprawdzić dlaczego taka zmiana w spalaniu (filterki, reduktor). Jeżeli to gaz "na śrubę" to sam się nie rozregulował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 No witam, byłem u gazownika w Chrzanowie którego polecił mi kolega z a4-klub. Na instalację powiedział mi całkiem dobrze ale sterownik powiedział najgorszy z możliwych . Wylot spalin coś tam co2 ([?]Chyba) ma być około 0.2 a ja mialem 5.0 :gwizdanie: Mówi że S4 ma podobne spalanie Podobno robi co chce. Polcił mi stag300 ale cena tez dość wysoka bo 220zł. Muszę zakupić kabel do tego sterownika i ściągnąć sterowniki i sam wgrywać co jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shellah 0 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 a pb pali ci normalnie czy też więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Nie mialem okazji zobaczyc bo bardzo często jeżdżę na LPG.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 kolego ale jesli zaproponowano ci staga 300 to znaczy ze masz sekwencje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciepły 1 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Przy takim spalaniu to proponuję Ci sprawdzić auto na benzynie na jedno wyjdzie a bedziesz wiedział czy tylko gaz daje w du... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojci 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 a jaką w ogóle masz inastalację?? bo trochę tu nieścisłości, co ma STAG 300 do śruby w parowniku?? jak stag to znaczy że sekwencja, ja miałem ten silnik w Seacie Toledo i palił mi w granicach 9-11l/100km właśnie na STAG'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Sory chodziło mi o stag-100 lub stag-50 różnią się one 1 funkcją jakąś (coś z zaworem czy coś takiego) ja mam D.T. system Gaz II generacji czyli parownik silniczek, krokowy i tona kabli. Powiedział że najlepiej wymienić na staga i będzie wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 ja by, nie wymieniał lpg 2-gen to nic innego niż tylko przekaźnik co steruje obrotami i temp. sprawdź autko vagiem czyli czy po stronie beny jest ok potem weź się za filtry apotem za regulacje mieszanki lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 kolego jesli masz juz zmieniac to ja bym zmienił na bingo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się