truckmaniac Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)Tu mam cały czas -2,5 i nic się nie zmienia,kręce kierą i nic Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] Dominik. Tak może być. Jest OK.U kumpla jak robiłęm tempo też tak było. Zauważ, że masz tam: tolerance 5.0 ' czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Tak może być. Jest OK. U kumpla jak robiłęm tempo też tak było. Zauważ, że masz tam: tolerance 5.0 ' czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5 tak,tylko te wrtości powinny się zmieniać w zależności od stopnia skrętu kiery-u mnie nic się nie zmienia...jestem pewnien,że kiedyś się to zmieniało-teraz byłem i na VAGu,w prawym,górnym rogu jest napis "Login due to dropped" więc jednak jest jakiś limit wpisywania loginów-teraz nie wiem,kiedy można go wpisać ponownie najbardziej się obawiam,że sterownik jest uwalony,k**wa da rade z tym żyć,ale jak przyhamuje-to wszyscy się oglądają-bo gumy piszczą ktoś się orientuje,jaki sterownik można podpiąć? U mnie jest 8E0 614 517 znalazłem jeden od S4-tylko nie wiem,czy by podszedł...to samo miałem z B5-jak się zaczęło sypać,to wszystko po kolei...
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 haha, pytanie: dlaczego Vagowałeś :?: coś nie tak było :?: czy chciałeś "pokazać żonie/teściowi jakim jesteś za***istym mechanikiem" sorry za OT ale już z braku pomysłów takie pytanko mi się nasunęło
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 haha, pytanie: dlaczego Vagowałeś :?:zmieniałem kodowanie w liucznikach i przy okazji sprawdzałem,czy nie ma błędów -byłem w ABSie i bateria mi się kończyła,więc zamnąłem lapka-wydawało mi się,że zamknąłem VAGa-niestety nie... ale już z braku pomysłów takie pytanko mi się nasunęło nie no spoko-pośmiac też się można...
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 kurde dziwny przypadek, wczoraj vagowałem a3 8L i będąc w ABS zamknąłem lapka i nic się nie stało - i całe szczęście bo bym miał problem na głowie więc po Twojej przygodzie można stwierdzić, że nie ma co się spieszyć
truckmaniac Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Tak może być. Jest OK. U kumpla jak robiłęm tempo też tak było. Zauważ, że masz tam: tolerance 5.0 ' czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5 tak,tylko te wrtości powinny się zmieniać w zależności od stopnia skrętu kiery-u mnie nic się nie zmienia...jestem pewnien,że kiedyś się to zmieniało-teraz byłem i na VAGu,w prawym,górnym rogu jest napis "Login due to dropped" więc jednak jest jakiś limit wpisywania loginów-teraz nie wiem,kiedy można go wpisać ponownie najbardziej się obawiam,że sterownik jest uwalony,ku***a da rade z tym żyć,ale jak przyhamuje-to wszyscy się oglądają-bo gumy piszczą ktoś się orientuje,jaki sterownik można podpiąć? U mnie jest 8E0 614 517 znalazłem jeden od S4-tylko nie wiem,czy by podszedł...to samo miałem z B5-jak się zaczęło sypać,to wszystko po kolei... U kumpla nic się nie zmieniało. Non stop 2,5'[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 22:58_________________________________________________A ha. Tak mi przyszło do głowy. Spróbuj może podłączyć inny kabel/inny VAG/innego lapka.Upewnij się najpierw, że problem leży na stówę po stronie auta. Potem szukaj dalej.
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Spróbuj może podłączyć inny kabel/inny VAG/innego lapka. Upewnij się najpierw, że problem leży na stówę po stronie auta. Potem szukaj dalej. 3 różne Vagi-to samo,już sprawdzałem,jedyne,co można zrobic,to jednym vagiem wejść w sterownik,wykasowac błędy,ale jak już kombinuje przy loginie-zawiesza się,w inne sterowniki-bez problemu,zamykam,zmieniam vaga i to samo...to na pewno leży po stronie auta,a raczej sterowniku ABS-po prostu myślę,że sterownik siadł,a to,że lapka zamknąłem-to tylko zbieg okoliczności tak,jak sobie przypomnę-to ostatnio miałem przejścia z tym sterownikiem,zaczął mi dziwnie reagować,po włączeniu świateł,jak było troszkę chłodniej etc.chyba ma już dość...
czaki22 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 a sprawdz wykonawcze , albo rob to na odpalonym silniku[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:43_________________________________________________i niekoniecznie to sterownik absu moze byc, moga to byc tez zegary niedawno mialem klinta u ktrego w jaki bym niewszedł sterownik zaweszał sie pozneij wgole tylko silnik by widoczny, problemem byl alarm ktory siał po canie zakocenia
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 a sprawdz wykonawcze , albo rob to na odpalonym silniku[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:43_________________________________________________i niekoniecznie to sterownik absu moze byc, moga to byc tez zegary niedawno mialem klinta u ktrego w jaki bym niewszedł sterownik zaweszał sie pozneij wgole tylko silnik by widoczny, problemem byl alarm ktory siał po canie zakocenia robione na włączonym poza ABSem wszystko śmiga normalnie-nawet ,jak przekręcam kluczyk w stacyjce-powinno być takie "klik"-nie ma,to samo,jak wychodzisz ze sterownika ABSu-też powinno być "klik",a nie ma-odpinałem klemy dziś dwa razy-wypinałem wtyczkę od sterownika-pupa blada[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:53_________________________________________________ canie zakocenia właśnie ,jak zacząłem wpisywać login-wytąpił kolejny błąd zwiazany z magistralą,wcześniej miałem/mam błąd utraty połączenia z kolumną kiery i myśłałem,że kiedyś był tempomat-ale nie-po prostu nie wiem co to jest-teraz doszedł podony-missing message from ABS-i to mi mi sie wydaje,że to już jego koniec...
czaki22 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 niekoniecznie pamietaj ze to licznik jest wezłem !
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 niekoniecznie pamietaj ze to licznik jest wezłem ! zgadza się,ale z licznikiem wtedy byłoby coś nie tak i wywałałoby błędy w sterowniku,a tak tylko informuje mnie ,że jest brak połączenia z ABSem-kasuje i gra szafa,wszystko,jak najbardziej w porządku-po prostu do rozwiania wszelkich wątpliwości-potrzebuje inny sterownik... :gwizdanie:
lukaszr Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 wpisuję login i traci połączenie ze sterownikiem A na pewno dobrze tworzysz ten login ? Puść mi przy okazji VIN na PW.
domjenick Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 wpisuję login i traci połączenie ze sterownikiem A na pewno dobrze tworzysz ten login ? Puść mi przy okazji VIN na PW. zaraz Ci wyślę,a login utworzony z danych z poprzedniej strony- pozwalał na wpisanie nowego kodowania,więc chyba dobry mam...
lukaszr Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 zaraz Ci wyślę,a login utworzony z danych z poprzedniej strony- pozwalał na wpisanie nowego kodowania,więc chyba dobry mam... Dobra, jeżeli masz prawidłowy login to pamiętaj aby wszystko zrobić nie wychodząc ze sterownika, a po wejściu pierwsze co to skasuj błędy mimo, że one wracają i dopiero zacznij wszystko robić.
antonio Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 i jak sprawa się ma na chwilę obecną :?:
domjenick Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 i jak sprawa się ma na chwilę obecną :?: nie wiem-nie byłem w aucie (pada u mnie cały dzień),ale na pewno nic się nie zmieniło-szukam już nowego sterownika-mam jeden na oku od S4,Tylko nie wiem,czy podejdzie
marewel Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Numer musi być identyczny bo będą działy się różne cyrki.
domjenick Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Numer musi być identyczny bo będą działy się różne cyrki. co masz na myśli?Widziałem różne pompy i różnice,jakie posiadały,to tylko w budowie i umiejscowieniu wtyczki,więc jaśli pompa jestkształtem i wtyczką-taka sama,co tam może być innego
marewel Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Kiedyś zakładałem do C5 4 rożne pompy wtyczka pasowała, ale sypało beldami oczywiście numery się nie zgadzały.
Trzcina 80 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 a więc: wsiadaj do fury i działaj Wciśnij przycisk LOGIN, wpisz Login, który utworzysz na podstawie poniższych informacji : * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic Jak zalogujesz to później kodujesz: Wciśnij przycisk RECODE, wpisz kod, który utworzysz na podstawie poniższych informacji : * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic I jak zakodujesz to odrazu jazda z kalibracją: Wchodzisz do grupy 03-ABS Brakes [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcasz kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzisz do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] po kalibrowaniu możesz mieć taki błąd: 01486 - System Function Test Activated ale wystarczy się przejechać i mocniej przyhamować i powinna sama zgasnąć kontrolka ESP pzdr antonio może mi ktoś powiedzieć gdzie wpisuje login pierwszy 09555,drugi jest w recode a trzeci w [login-11] 40168 ten drugi udało mi sie wpisać ale trzeci nie wchodzi a pierwszy nie wiem gdzie wpisać mysli
Rekomendowane odpowiedzi