Motor Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-00 - Faulty
spanky Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 kod ten mówi o uszkodzeniu w oprogramowaniu pamięci,więc trzeba naprawić soft.... moze ktos nieudolnie grzebał w sterowniku ...
Motor Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Opublikowano 25 Lipca 2007 Błąd pojawił się podczas normalnej exploatacji nikt nie grzebał w sterowniku.
spanky Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Błąd pojawił się podczas normalnej exploatacji nikt nie grzebał w sterowniku. moze wczesniej grzebał .... przed zakupem auta ... a moze rzeczywiscie nastapiło uszkodzenie sterownika ....
Gość zdeniu Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 dla eksperymentu proponuję wyciągnij kompa i sprawdź czy nie ma w nim oleju silnikowego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1992.0.html miałem ten sam błąd u siebie w poprzedniej okazało sie że kiedyś walnęło turbulum i oliwa poszła w układ IC w wyniku czego przewód podcisnieniowy idący do kompa do czujnika ciśnienia atmosferycznego zassał oliwy w czego dalszym następstwie owa oliwa uszkodziła gumową membramę regulującą ciśnienie w obudowie kompa znajdującą sie na tyle obudowy (taki mały zaworek) po wymianie obudowy z jakiegokolwiek innego kompa ze "szrotu" rozwiązało problem owego błędu
spanky Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 dla eksperymentu proponuję wyciągnij kompa i sprawdź czy nie ma w nim oleju silnikowego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1992.0.html miałem ten sam błąd u siebie w poprzedniej okazało sie że kiedyś walnęło turbulum i oliwa poszła w układ IC w wyniku czego przewód podcisnieniowy idący do kompa do czujnika ciśnienia atmosferycznego zassał oliwy w czego dalszym następstwie owa oliwa uszkodziła gumową membramę regulującą ciśnienie w obudowie kompa znajdującą sie na tyle obudowy (taki mały zaworek) po wymianie obudowy z jakiegokolwiek innego kompa ze "szrotu" rozwiązało problem owego błędu włąsnie nie mogłem skojarzyc kto kiedys mial ten sam bład ... dzieki zdeniu... :th: a wracjac do tematu to podaje kolejnych kilka powodów wystepowania tego błedu : -w starych jednostkah dwuplytowych (np.1Z ) dosyc czesto wystepowal ... jakies problemy czujnika doladowania .... -w nowszych moze byc np spowodowany zwyklym przeladowaniem turbiny [chyba masz problemy ze sterowaniem turbulum] -czasami spowodowane niedomganiami czujnika cisnienia atmosferynzego -a nawet w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem .... -podobno tez jakies sterowniki Airbagow powodowaly ten blad jakas wadliwa partia
SebMis Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 a pamiętacie że ostatnio angela miała problem właśnie z pomiarem ciśnienia atmosterycznego w 010? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,13160.0.html więc to może być trafna diagnoza :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się