Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Gorące tarcze hamulcowe.


Robson12357

Rekomendowane odpowiedzi

Po przejechaniu około 5 km moją A4 tarcze hamulcowe z przodu w obu kołach są na tyle gorące ,ze można sie oparzyć. Dodam ,ze jest to prosta na , której prawie wogóle nie uzywam hamulca. ostanio po przejechaniu około 60 km zauważyłem ,ze znad lewego koła unosi troche dymu i czuc spalenizne. Wkoncu pojechałem do mechanika. Został wymieniuony gietki przewód hamulcowy i Z ostały ,takze rozruszane tłoczki w cylinerdkach w obu kołach. Cała operacja kosztowałą mnie 150 zł. To duzo czy mało waszym zdaniem? A najgorsze jest to ,że tarcze nadal nawetpo krótkiej trasie, kiedy prawie wogóle niew używam hamulca są bardzo gorące.iedy podniose auto i kręce przednimi kołami to czuc niewielki opór ,ale da sie obrócić kołem . Mechanik twierdzi, że to normalne. Co tym sądziecie? Jak to wygląa u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może klocki trą o tarcze :mysli: Kumpel tak miał w Golfie,strasznie mu się grzały i dymiły (podobnie jak u Ciebie).150 zeta wdg mnie drogo :confused4: tym bardziej że usterka nie zniknęła.Jedz tam jeszcze raz i zareklamuj albo zmień mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz pęknięte tarcze. Kolega tak miał w oplu :gwizdanie: Grzały się nie miłosiernie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu około 5 km moją A4 tarcze hamulcowe z przodu w obu kołach są na tyle gorące ,ze można sie oparzyć. Dodam ,ze jest to prosta na , której prawie wogóle nie uzywam hamulca. ostanio po przejechaniu około 60 km zauważyłem ,ze znad lewego koła unosi troche dymu i czuc spalenizne. Wkoncu pojechałem do mechanika. Został wymieniuony gietki przewód hamulcowy i Z ostały ,takze rozruszane tłoczki w cylinerdkach w obu kołach. Cała operacja kosztowałą mnie 150 zł. To duzo czy mało waszym zdaniem? A najgorsze jest to ,że tarcze nadal nawetpo krótkiej trasie, kiedy prawie wogóle niew używam hamulca są bardzo gorące.iedy podniose auto i kręce przednimi kołami to czuc niewielki opór ,ale da sie obrócić kołem . Mechanik twierdzi, że to normalne. Co tym sądziecie? Jak to wygląa u was?

rozruszanie tłoczka w zacisku nie pomoże

trzeba kompletnie rozebarc zacisk, powyciągac wszystkie uszczelnienia i wszystko dokładnie oczyscic

prawdopodobnie masz już wzery na tłoczkach które sie nie cofaja

uzupełnij avatar, jaki masz silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby sprawdzic czy zaciski 'trzymaja' wystarczy podnieść koło i zakrecic wtedy bedzie wiadomo czy jest opór czy nie,.

A jeżeli trzeba bedzie czyścic, to tak jak powiedziano wyżej tylko rozebranie i wyczyszczenie dokładne, potem nowe gumeczki i płyn i bedzie śmigać

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...