olek_wroc Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 jakie ty masz tam sprzegło Skrzynia 6 + sprzęgło 240mm od AVF'a Na www.forum.vw-passat.pl w swoim temacie Rafał dokładnie opisał całość przeróbki z fotkami
rafal102 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 ale podobno max bezpiecznie dla słupka AJM to ok 190KM A dla AFN 180 nie ma reguły... jeden wytrzyma 150 drugi 200.. nikt nie wie ile te auta mogą wytrzymać... na pewno 200KM nie pomoże w przejechaniu 500000km ale jest zabawa jest ryzyko.. Dopiero przy korzystaniu z potencjału paliwowego jaki daje nam 11tka i R520 leje się jak z wiadra No to się zgadza ale przy normalnej jeździe nie ma szału.. I muszę przyznać, że brd i 260 spisały się dlatego polecam zakupy u olek_wroc.. Sprzedaje dobry towar.. A co do ścigania się passatem to pamiętajcie, że to jest rodzinne kombi które jest bardzo ciężkie i to się nie nadaje do wyścigów. Ale w trasie można już fajnie polatać i nie trzeba redukować biegów.. Zaczynam wątpić w sens zwiększania mocy :decayed Hmmm dopiero... ?? To nigdy nie miało sensu, bo zawsze ktoś będzie szybszy mocniejszy, mało tego pakujesz kupę siana i twój silnik staje się coraz bardziej narażony na awarie.. A za pieniądze które wsadzasz kupiłbyś kolejne autko dużo mocniejsze w serii i byłbyś pewny, że tak szybko Ci nie zdechnie... I każdy zdaje sobie z tego sprawę.. Ale ja lubię swoje autko i nie chcę drugiego dlatego trzymam się swojego... jakie ty masz tam sprzegło Tak jak Olek pisał wsadziłem skrzynię 6 biegową ze sprzęgłem 240mm i daje radę.. to już chyba max dla tego AFNa co ? A nie myślałeś, żeby bardziej zmodzić AJMa, ciut większy potencjał na pompkach ? Ja przymierzałem się do BRD, FMIC, ARL, ale podobno max bezpiecznie dla słupka AJM to ok 190KM, a koszta spore - więc odpuściłem Jeszcze myślę, że nie.. a na pewno wiem, że mam zapas NM bo Rob555 zdjął mi 25NM bo wyszło 440NM to trochę za dużo.. ale kto wie czy jeszcze kiedyś tego nie dołożę... A mało tego w aucie mam seryjny wydech i dolot także jeszcze kilka KM i NM jest w zasięgu.. Ale na razie dość..
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jeszcze nie minął miesiąc odkąd mam program a już się rozglądam za brd i .230. Chociaż patrząc na Twój wynik nie wiem czy od razu nie kupić .260. Trochę boję się spalania bo teraz pali 6.5 przy butowaniu. Jak zmieniałem wtryski to zastanawiałem się czy kupować .216 czy .230 ale usłyszałem, że .230 leją jak z wiadra i wziąłem .216. Teraz żałuję ;( Szczerze mówiąc esy nie chcę, tzn nie stać mnie na utrzymanie. Diesel na koxie jest takim kompromisem, pali niedużo, moc jest a jak coś się popsuje to nie kosztuje majątku. A esa - moc dużo większa, dużo większe spalanie (znam siebie i wiem, że nie jeździłbym spokojnie) i części droższe. Plus znaleźć mechanika, któremu można oddać s4 do serwisowania to sztuka. Jeszcze raz gratuluję wyniku
rafal102 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jak zależy Ci jeszcze na ekonomii to skończ na tym co masz... potem wiadomo koszta idą w górę.. ale im więcej KM tym większy banan na twarzy.. Ale to już decyzja należy do Ciebie.. ale pamiętaj będzie 200 to i tak będzie mało..
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jak zależy Ci jeszcze na ekonomii to skończ na tym co masz... potem wiadomo koszta idą w górę.. ale im więcej KM tym większy banan na twarzy.. Ale to już decyzja należy do Ciebie.. ale pamiętaj będzie 200 to i tak będzie mało.. dokładnie, kupując ese to 260km to też bedzie mało po miesiącu Ile taki 200konny AFN ma do setki teraz zejdzie do wysokiego 6s
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Nie potrafię przestać Nie mogę odżałować, że mam bezdymne 170KM&355Nm. Wolałbym troszkę wiecej mocy i dymu. Dlatego, nie wiem czy niedługo nie kupię .230.
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Nie potrafię przestać Nie mogę odżałować, że mam bezdymne 170KM&355Nm. Wolałbym troszkę wiecej mocy i dymu. Dlatego, nie wiem czy niedługo nie kupię .230. choroba ja to prędzej swapa zrobie
rafal102 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Nie potrafię przestać Nie mogę odżałować, że mam bezdymne 170KM&355Nm. Wolałbym troszkę wiecej mocy i dymu. Dlatego, nie wiem czy niedługo nie kupię .230. he he skąd ja to znam.. Na miejscu człowiek zadowolony jest z wyniku cieszy się, ze jest fajnie bez dymnie.. a po paru kilometrach chce więcej.. nie ważnie co będzie się działo. A powiem szczerzę, że nawet przy hamowaniu na 440NM nie było wiele dymu z tyłu.. Co nie znaczy, że nic nie dymi bo dymi ale nie jest mocniej jak miałem program na 216 i przy ory turbo na 152KM dymu jest znacznie mniej.. :P Ale teraz muszę powiedzieć, że mam stracha dalej jechać autem... I już wiem, że czekają mnie wydatki na wskaźniki od egr doładowania i ciśnienia oleju i chyba tem. oleju,... do tego montaż chłodnicy oleju.. teraz trzeba się bardziej pilnować..
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 a to masz seryjną chodniczke z AFN ja w wakacje przy sofcie 160km robiłem 15kilometrów po obwodnicy prędkosciami 140-190 i temperatura oleju stała na 120st ;( przy normalnej jeżdzie do 120 ale na długi dystans robiło sie podobnie :gwizdanie: Mam pomysł żeby zrobić chłodniczke oleju wykorzystując coolery montowane w motorach, powinno znacznie obnizyć temperature chłodnice idzie dorwać za 50zł, węże i ich zakucie pewnie do 70zł sie wyrobi, noi zostaje podstawka mocala pod filtr, najdroższy element :gwizdanie: bo robić to na cześciach mocala łacznie z chłodniczka to koszt przekroczy 600zł
rafal102 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 na seryjnej ciągle niestety no ale muszę to zmienić niestety. Teraz to nie przeszkadza ale przyjdzie wiosna i będzie problem. Muszę zapoznać się z tematem i podziałać..
olek_wroc Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jeszcze nie minął miesiąc odkąd mam program a już się rozglądam za brd i .230. Chociaż patrząc na Twój wynik nie wiem czy od razu nie kupić 260 Osobiście uważam, że do pompy 11tki + brd lepiej wziąć 260tki. Różnica cenowa mała, a można sobie pozwolić na większy nm i km w szerszym zakresie niż na 230tkach. A 260tki jestem w stanie zrobić tak żeby dały ładną moc z małym dymem;) A co do kolejnej wypowiedzi to zapomnij o 230tkach przy seryjnej turbinie awx. Będzie w takim połączeniu dużo dymu bo barierą dla Ciebie staje się powietrze;) Dla porównania kilka osób na zestawie ode mnie 216tki + brd przy pompie 10tce zrobiło ok 170km i 350-360nm przy seryjnym mapie i doładowaniu 1.45-1.5bara;)
marewel Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Chodzi mi po glowie mysl zeby odlaczyc ory chlodnice oleju od ukladu,zamontowac pompke elektryczna i chlodniczke paliwa od AWX zrobic osobny uklad tylko na chłodnicę oleju,jak strzeli taki wezyk to wyleci plyn i bedzie to bezpieczniejsze nic zewnętrzna chłodnica wypełniona olejem.
grubasek21 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Napewno w miejscu nie stoi z takimi osiagami autko naprawde zacne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się