marqs85 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam, proszę o info co ew. nie gra, wydaje mi się że coś mi sporo pali 7,5l na trasie 100-120km/h. Zaznaczam EGR zaślepiony, zastanawiam się nad wycięciem kata. Próba statyczna a. Grupy normalne: Log (0 - 001) Log (4 - 002) Log (6 - 003) Log (2 - 004) Log (7 - 007) Log (1 - 013) Log (5 - 014) Log (3 - 018) b. Grupy Basic Setting Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) 2. Próba dynamiczna Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 008) Log (3 - 001) Log (4 - 011) Log (5 - 004) Log (6 - 010) Z góry dzięki serdeczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Delikatne przeladowanie,sprawdz zawor upustowy,Kat wtrysku za pozny.Przeplywomierz TNIE dawki.Masz za wolne obroty,musisz ustawic komputerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Masz za wolne obroty,musisz ustawic komputerem. Obroty bym zostawił...podejrzewam że to automacik a jak automacik to są OK. Delikatne przeladowanie,sprawdz zawor upustowy Też bym nie ruszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokram 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Jak to automat to obroty OK, ja mam tak samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl28 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 a statyczny kąt wtrysku w 0BS nie za bardzo opóźniony [br]Dopisany: 06 Czerwiec 2010, 20:40_________________________________________________ Delikatne przeladowanie,sprawdz zawor upustowy,Kat wtrysku za pozny.Przeplywomierz TNIE dawki.Masz za wolne obroty,musisz ustawic komputerem. sorki już kolega napisał pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marqs85 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Automacik, zgadza się a to że turbo od 2500 tys. obr. zaczyna ciągnąc to normalka w automacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 heh no właśnie automacik, już się zastanawiałem co to bo po logach widać że silnik dostaje obciążenie dopiero od 2500obr/min, przepływka też coś dziwnie się zachowuje no ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni, ciężko coś powiedzieć bo pedał gazu inaczej wciskany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Automacik, zgadza się a to że turbo od 2500 tys. obr. zaczyna ciągnąc to normalka w automacie? Wywal katalizator zrób dyn.000 003 008 010 011 na drugim biegu od samego dołu [od startu z nogą w podłodze] tak się powinno prawidłowo logować auto ze skrzynią AG 4 w automacie,a podejrzewam że taką właśnie masz Uprzedzając pytanie,nie przeżuci na trzeci bieg Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marqs85 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Tak robiłem, ruszałem przerzucał na 2 bieg i pedał w podłogę. No nic pojutrze jade na wycięcie kata to jeszcze raz zaloguje. A co z tą przepływką, faktycznie jest nie hallo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Po wycieciu kata powtorz logi dynamiczne tak jak to opisał Paweł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marqs85 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Po wycieciu kata powtorz logi dynamiczne tak jak to opisał Paweł... Ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się