Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Co to za zawór


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten zawór jest przykręcony do głowicy,jaki on ma kontakt z olejem silnikowym,bo gdzieś tam mi się poci,wymiana uszczelki na pewno załatwi problem.Jaka role odgrywa ten zawór dlaczego jest przykręcony właśnie w tym miejscu?[dodatkowe odpowietrzanie silnika]? :mysli:

Opublikowano

Jaka role odgrywa ten zawór dlaczego jest przykręcony właśnie w tym miejscu?[dodatkowe odpowietrzanie silnika]?

przecież wkleiłem Ci linka do tematu-tam jest odpowiedz do czego jest ten zawór :wink4:
Opublikowano

no niby,jest cos w tym linku na temat tego zaworu,to co on pobiera powietrze z silnika?bo jeśli nie to dlaczego jest przykręcony właśnie do głowicy ,i gdzieś tam na uszczelce mi sie poci [mgiełka olejowa] przedostaje sie z powietrzem?

Opublikowano

i gdzieś tam na uszczelce mi sie poci [mgiełka olejowa] przedostaje sie z powietrzem?

najprawdopodobniej-musiałbyś zdjąć zawór i przyjrzeć się uszczelce
Opublikowano

dzięki,tak będę musiał zrobić,a na razie wytarłem wszystko szmatka i zobaczę dokładnie gdzie przepuszcza.[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 00:09_________________________________________________zawór ściągnięty,ale tam jest tylko otwór do kanału wydechowego o średnicy 1cm.zawór jest przykręcony na trzy śruby,jak wykręciłem śruby to jedna z nich dolna gwint miała mokry od oleju,może właśnie przez ta śrubę wycieka?może otwór gwintowany na ta śrubę ma połączenie z kanalem olejowym?Bo tam z tylu głowicy juz nic takiego nie ma,jeszcze tylko krociec od węzy chłodzenia w ktorym jest czujnik temperatury cieczy,ale on raczej nie ma nic wspólnego z olejem,jest podłączony do kanału wodnego,chyba ze sie myle? :mysli:[br]Dopisany: 18 Czerwiec 2010, 11:49_________________________________________________zawór wykręcony wyglada to tak>http://img718.imageshack.us/img718/2848/rimg0053.jpg ,a tu zawór>http://img687.imageshack.us/img687/9513/s1030859.jpg ,no i teraz to nie wydaje mi sie zeby tam gdzieś cieklo?a może tu gdzies [na śrubach]?>http://img228.imageshack.us/img228/5840/rimg0052.jpg ,bo jeśli nie to zostaje tylko to miejsce[uszczelka napinacza]>http://img227.imageshack.us/img227/3469/rimg0056q.jpg ,nie wiem czy widać na zdjęciu,ale miejsce zaznaczone kolorem zoltym wyczyściłem i po przejechaniu kilkunastu km nie było brudne,a na zaworze kombinowanym był olej?gdzie to w koncu cieknie? :kwasny:

Opublikowano

Wg mnie, to zawor zwrotny plynu chlodzacego, powyzej jest czujnik temperatury.

tak ,to ten słynny plastikowy króciec,pękający nie wiedzieć czemu,tam oleju być nie powinno... :wink4:
Opublikowano

ale jaki króciec pękający :no:,płyn chłodzący mi sie nie leje,jak by króciec był pęknięty to by olej mi leciał :naughty: raczej płyn.[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:54_________________________________________________no i lipa musiałem wszystko poskładać z powrotem bez usunięcia usterki,bo auto potrzebne.wyczyściłem jeszcze raz wszystko dokładnie i myślę że teraz będzie widać dokładniej z kąt leci :confused4:

Opublikowano

ale jaki króciec pękający

ten plastik dosyć często pęka i płyn chłodniczy tamtędy ucieka :wink4:
Opublikowano

ale u mnie leci tylko olej.perzglądałeś kolego zdjęcia,które są wyżej?

tak i sam nie mam pojęcia,skąd może cieknąć-mam ten sam problem,wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów,wyczyściłem i teraz czekam-trochę pojeżdżę i zobaczę,bo skrzynia b. wygląda jakby sie pół butelki oleju wylało...i też nie wiem,skąd... :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...