Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Kontrolka air bag nie gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oby, pojutrze robię lutowanko.. :rolleyes:[br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 19:00_________________________________________________Panowie jestem załamany, :(wyrzuciłem tą żółtą kostkę, zlutowałem przewody, skasowałem błąd. I dalej to samo po przejechaniu kilkunastu kilometrów dalej zapala mi się kontrolka poduszek, :( :(. Już nie wiem gdzie szukać przyczyny, może nie tą co trzeba kostkę wyrzuciłem???

Opublikowano

Czy wyrzuciłeś kostkę czy kostki , zrób to w obu fotelach.

Opublikowano

Wtyczki_fotela.jpg

Wyrzuciłem tę żółtą kostkę. Ale poco w drugim fotelu mam wyrzucać, skoro wyrzuca mi błąd 588 to jest ewidentnie fotel kierowcy. Fotel kierowcy wyciągałem w celu naprawy maty grzewczej, I od tam tej pory zaczęły się problemy z tą cholerną poduszka. Skasuje błąd jest OK, a po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się ponownie. Tak jakby po nagrzaniu się czegoś dopiero zapala się. Może uszkodziłem coś podczas rozbierania fotela. :slina: :slina: :slina:

Opublikowano

Próbuje znależć błąd 558 ale bez skutku czy to na pewno taki błąd pokazuje VAG :mysli:

Opublikowano

Z całym szacunkiem ale nie 558 tylko 588 źle przeczytałeś.

Dokładnie to mi wyskakuje:

Control Module Part Number: 8E0 959 655 J

Component and/or Version: Airbag 8.4EP 1002

Software Coding: 0010602

Work Shop Code: WSC 63251

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)

001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

[br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 19:24_________________________________________________Widzę że nikt nie jest w stanie mi pomóc, nie pojadę przecież do servisu i nie będę im napychał kieszeni :disgust:

Opublikowano

Miałem taki sam problem,wyciąłem kostke i polutowałem przewody . Od tamtej pory mam spokój.Wcześniej kilkakrotnie pryskałem sprayem do połączeń elektrycznych ale to pomagało na pare dni.Proponuje tak samo zrobić . Dodam że zrobiłem to w obu siedzeniach.

Opublikowano

Witam, dziś troszkę po testowałem ten błąd. Skasowałem go, ruszałem kostkami i przewodami pod fotelem obserwując czy się zaświeci kontrolka. Nie zaświeciła się. Potem zacząłem wykonywać obroty kierownicą, ZAŚWIECIŁA SIĘ. Zaobserwowałem że przy pełnym skręcie w lewo kontrolka zaświeca się. Czyli to raczej nie jest wina kostki pod fotelem tylko taśmy w kierownicy. Obstawiałem kostkę pod siedzeniem, bo po wyciągnięciu i włożeniu fotela( po naprawie maty grzewczej) zaczęły się problemy z zapalaniem się kontrolki AIRBAGA i błędem 00588. Natomiast w sierpniu dokładałem manetkę do odblokowania pełnego FIS-a i wtedy ściągałem kierownice, poduszkę i taśmę, ale potem złożyłem i było wszystko Ok. Myślicie że mogłem wtedy coś źle złożyć. ?? :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Może taśma się przetarła i trzeba ją wymienić.Ale jeszcze sprawdż połączenia do taśmy przy kierownicy.

Opublikowano

Cześć koledzy. :hi:

Podpinam sie do tematu.

Wczoraj zaświeciła mi się kontrolka airbag, domyślając się że to jakiś błąd podjechałem do znajomego (mechanika) na komp. podłączył i zaczął kasowanie błędu. Skasować udało sie dopiero za 3 podejściem. Porozmawialiśmy jeszcze jakieś 15 min wracam do audi włączam zapłon a tu znów nie gaśnie airbag.

To co wyświetlił ł komp.: :wallbash:

wzrost oporności po stronie kierowcy i nr (chyba błędu) 217

Poratujcie [br]Dopisany: 16 Listopad 2010, 22:58_________________________________________________Spotkał się ktoś z takim problemem ?

Opublikowano

Witam ja uporałem się ze swoim problemem, odkręciłem poduszkę, zdemontowałem taśmę, po przeczyszczałem styki, złożyłem i jak na razie wszystko jest Ok. Zobaczę jak długo.

A co do Twojego problemu, swego czasu na necie znalazłem taki opis problemu:

ZBYT MAŁA OPORNOŚĆ - trzeba zdjąć poduszkę, odpiąć żółtą kostkę 4 pinową z kierownicy, następnie igłą powadzić małą fioletową zaślepkę i podciągnąć (igłą najlepiej) wszystkie metalowe wsuwki tak żeby nie było luzu, żeby nie wychodziły, ja zalałem je kropelką. Z tego wynika ten błąd, że nie ma dobrego styku na pinach. Później skasowanie przez VAG i błąd już nie wróci.

ZBYT DUŻA OPORNOŚĆ - niestety trzeba wymienić taśmę poduszki, jest uszkodzona.

Opublikowano

Dokładnie coś takiego. Ale ja tutaj gdzieś na forum spotkałem się z tematem naprawy tasmy, zdjęcia z dokładnymi opisami krok po kroku jak się do tego zabrać. Poszukaj dobrze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...