Perez Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Oby, pojutrze robię lutowanko.. [br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 19:00_________________________________________________Panowie jestem załamany, :(wyrzuciłem tą żółtą kostkę, zlutowałem przewody, skasowałem błąd. I dalej to samo po przejechaniu kilkunastu kilometrów dalej zapala mi się kontrolka poduszek, :(. Już nie wiem gdzie szukać przyczyny, może nie tą co trzeba kostkę wyrzuciłem???
ALBINEK Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Czy wyrzuciłeś kostkę czy kostki , zrób to w obu fotelach.
Perez Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Wyrzuciłem tę żółtą kostkę. Ale poco w drugim fotelu mam wyrzucać, skoro wyrzuca mi błąd 588 to jest ewidentnie fotel kierowcy. Fotel kierowcy wyciągałem w celu naprawy maty grzewczej, I od tam tej pory zaczęły się problemy z tą cholerną poduszka. Skasuje błąd jest OK, a po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się ponownie. Tak jakby po nagrzaniu się czegoś dopiero zapala się. Może uszkodziłem coś podczas rozbierania fotela. :slina:
ALBINEK Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Próbuje znależć błąd 558 ale bez skutku czy to na pewno taki błąd pokazuje VAG
Perez Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Z całym szacunkiem ale nie 558 tylko 588 źle przeczytałeś. Dokładnie to mi wyskakuje: Control Module Part Number: 8E0 959 655 J Component and/or Version: Airbag 8.4EP 1002 Software Coding: 0010602 Work Shop Code: WSC 63251 1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N [br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 19:24_________________________________________________Widzę że nikt nie jest w stanie mi pomóc, nie pojadę przecież do servisu i nie będę im napychał kieszeni
ALBINEK Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Miałem taki sam problem,wyciąłem kostke i polutowałem przewody . Od tamtej pory mam spokój.Wcześniej kilkakrotnie pryskałem sprayem do połączeń elektrycznych ale to pomagało na pare dni.Proponuje tak samo zrobić . Dodam że zrobiłem to w obu siedzeniach.
Perez Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam, dziś troszkę po testowałem ten błąd. Skasowałem go, ruszałem kostkami i przewodami pod fotelem obserwując czy się zaświeci kontrolka. Nie zaświeciła się. Potem zacząłem wykonywać obroty kierownicą, ZAŚWIECIŁA SIĘ. Zaobserwowałem że przy pełnym skręcie w lewo kontrolka zaświeca się. Czyli to raczej nie jest wina kostki pod fotelem tylko taśmy w kierownicy. Obstawiałem kostkę pod siedzeniem, bo po wyciągnięciu i włożeniu fotela( po naprawie maty grzewczej) zaczęły się problemy z zapalaniem się kontrolki AIRBAGA i błędem 00588. Natomiast w sierpniu dokładałem manetkę do odblokowania pełnego FIS-a i wtedy ściągałem kierownice, poduszkę i taśmę, ale potem złożyłem i było wszystko Ok. Myślicie że mogłem wtedy coś źle złożyć. ?? :mysli:
ALBINEK Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Może taśma się przetarła i trzeba ją wymienić.Ale jeszcze sprawdż połączenia do taśmy przy kierownicy.
krzysmaj Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Cześć koledzy. Podpinam sie do tematu. Wczoraj zaświeciła mi się kontrolka airbag, domyślając się że to jakiś błąd podjechałem do znajomego (mechanika) na komp. podłączył i zaczął kasowanie błędu. Skasować udało sie dopiero za 3 podejściem. Porozmawialiśmy jeszcze jakieś 15 min wracam do audi włączam zapłon a tu znów nie gaśnie airbag. To co wyświetlił ł komp.: wzrost oporności po stronie kierowcy i nr (chyba błędu) 217 Poratujcie [br]Dopisany: 16 Listopad 2010, 22:58_________________________________________________Spotkał się ktoś z takim problemem ?
Perez Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Witam ja uporałem się ze swoim problemem, odkręciłem poduszkę, zdemontowałem taśmę, po przeczyszczałem styki, złożyłem i jak na razie wszystko jest Ok. Zobaczę jak długo. A co do Twojego problemu, swego czasu na necie znalazłem taki opis problemu: ZBYT MAŁA OPORNOŚĆ - trzeba zdjąć poduszkę, odpiąć żółtą kostkę 4 pinową z kierownicy, następnie igłą powadzić małą fioletową zaślepkę i podciągnąć (igłą najlepiej) wszystkie metalowe wsuwki tak żeby nie było luzu, żeby nie wychodziły, ja zalałem je kropelką. Z tego wynika ten błąd, że nie ma dobrego styku na pinach. Później skasowanie przez VAG i błąd już nie wróci. ZBYT DUŻA OPORNOŚĆ - niestety trzeba wymienić taśmę poduszki, jest uszkodzona.
krzysmaj Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 O rany... ;( Czy to coś takiego ?? : http://allegro.pl/tasma-poduszki-powietrznej-airbag-audi-a4-b5-4d0-i1324742820.html
Perez Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Dokładnie coś takiego. Ale ja tutaj gdzieś na forum spotkałem się z tematem naprawy tasmy, zdjęcia z dokładnymi opisami krok po kroku jak się do tego zabrać. Poszukaj dobrze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się