malinamm1 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Mógłby ktoś zerknąć okiem fachowca na logi aby stwierdzić w jakiej kondycji jest silnik i podzespoły. Autko to 1.9TDI AJM 2001r. Kolejno logi statyczne, BS, dynamiczne. 000 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14715.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14723.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14724.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14725.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14726.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14727.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14728.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14729.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14730.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_14731.html
vauxhall95 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Kierownice w turbo sie zacinaja-dynamiczna jazda,wyczysc przeplywke,jak filtr powietrza,kat synchronizacji mocno rozjechany,wysoka temperature lapie-jak termostat
malinamm1 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Ok dzięki. termostat raczej ok, temp taka wysoka bo też straszny upał wczoraj był myślę że dlatego tak podskoczyła. Aha zapomniałem dopisać że komp wywala taki błąd: 00562 Sensor for Oil Level / Temperature (G266). Co może być przyczyną?
malinamm1 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Jest możliwość ze się zepsuł? bo poziom oleju jest w normie. Jaki jest koszt tego czujnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się