[B5 AFN] Problem z podciśnieniem
0

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Wczoraj wracając z trasy straciłem doładowanie nagle.

    Zgasiłem autko odpaliłem i nadal muł straszny a po chwili notlauf.

    Posprawdzałem wężyki i nic nie znalazłem.

    Jak dodaje gazu to wąż od IC jest miękki ale jak zdejmę wężyk idący z trójnika do filtra powietrza i zaślepię go i dam gazu to wąż od IC robi się twardy i turbo ładuje na maxa..

    Co mogę jeszcze sprawdzić ? VAG pokazuje standardowo 575.

    Przepływka podmieniona i nic to nie dało

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masz Vaga to daj tu log dynamiczny grupy 011 a przy okazji podmień N18 w miejsce N75

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Turbo zapieczone nie jest bo tak jak pisałem jak zaślepie wężyk od filtra powietrza to sztanga się rusza i turbo ładuje na maxa az do notlaufu. Logu nie mam niestety bo podczaj jazdy padła mi bateria ale generalnie wyglądało to tak że doładowania nie było i po chwili notlauf

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kierownica,z sekundy na sekunde sie nie zapieka,jak pisal kolega SZTOMEL zrob log 003,011

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    totalny brak doładowania, zastanawiające jest to, że jak zatkasz wężyk wyrównujący podciśnienie z ciśnieniem atmosferycznym to jest przeładowanie (nie wiem jak stwierdziłeś przeładowanie - pewnie Vagiem) ale jeśli tak się dzieje to w miejsce N75 wepnij N18 i zloguj ponownie, gdyby spadł wężyk podciśnienia albo spadłby wąż powietrza doładowanego to fakt zaślepienia wężyka idącego z króćca ATM w N75 niczego by nie zmienił - chyba, że nadal jest niedoładowanie i notlauf a gdyby wypięła się wtyczka z N75 to jechałbyś od samego początku w trybie awaryjnym. Winy upatruję zatem w N75 bo wężyki podciśnienia sprawdziłeś (jak piszesz) i dziury w nich nie zauważyłeś.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podmienie jeszcze N75 i zobaczymy co się będzie działo.

    Dzięki za pomoc!!!![br]Dopisany: 13 Czerwiec 2010, 08:36_________________________________________________Podmieniłem N75 i okazało się że to on był winowajcą.

    Zaraz zamawiam nowy na alledrogo :)

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam,[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2010, 16:46_________________________________________________Jaki N75 kupić bo na allegro tego dużo i niektóre nazywają zaworami EGR a t nie egr.

    Czy taki zawór jak poniżej będzie pasował do AFN:

    1. http://allegro.pl/item1069670512_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html

    2. http://allegro.pl/item1068600774_oryg_zawor_cisnienia_egr_n75_vw_audi_skoda_seat.html

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    każdy N75 ma białą główkę więc nawet ten opisany jako zawór EGR w drugim linku to jest N75 a nie N18 ale w miejsce N75 można z powodzeniem wstawić N18 (z czarną główką czyli cały czarny) bo obydwa elektrozawory pracują tak samo. Wybierz najtańszy z alledrogo i będzie OK - pod warunkiem, że otrzymasz sprawny ale jeśli nie to zawsze można reklamować. Możesz też wykorzystać swój N18 i wstawić w miejsce N75 a EGR u siebie zaślepić i wtedy kasa zostanie Ci w kieszeni.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a widzisz, dobrze że zwróciłeś na to uwagę, z tego co mi wiadomo to Ty potrzebujesz N75 na wtyczkę prostokątną czyli taki :

    http://motoallegro.pl/item1069736435_zawor_konwerter_regulacji_n75_bialy_tdi_audi_vw.html

    a nie na wtyczkę półokrągłą, można by się pokusić o wtyczkę półokrągłą ale wtedy musiałbyś rozebrać swoją oryginalną wtyczkę i pozostawić w niej tylko same piny ale wtedy jest ryzyko, że w czasie jazdy wtyczka może się sama wypiąć i automatycznie auto wpadnie w tryb pracy awaryjnej.

    Mimo różnicy we wtyczkach elektrozawory jednak działają tak samo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki wielkie, teraz wiemy o co chodzi. Ale cena jaka ...... :disgust:[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2010, 17:43_________________________________________________Zregenrowałem N75 i fuka aż miło :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam !!

    Ja się podepne bo dzisiaj spraawdziłem wąż idący od IC w kierunku kolektora ssącego i po dodaniu gazu na luzie tylko lekko twardnieje, ale spokojnie da się go ugiąć.... Tak ma być czy ma być twardy że nie będzie możliwości żeby go zgnieść ??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy