Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pompka/sterownik centralnego do wymiany - czy pilot bedzie dzialac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Okazalo sie w serwisie, ze spalily mi sie jakies sciezki na sterowniku od pompki centralnego i bede musial wymienic calosc/plytke ze sterownikiem...

I teraz pytanie czy uda sie znalezc sama ta plytke czy trzeba calosc wymienic?

Czy jak mam koncowke oznaczenia "B" to musze wymienic na taki sam <z tego co wiem to B obsluguje np pilota> i czy one sie czyms oprocz tego oznaczenia na koncu roznia ?

I czy jak juz przyjdzie do mnie cala czesc to po podlaczeniu od razu zadziala wszystko czy trzeba jakos cudowac z programowaniem kluczyka?

A moze sie kto juz borykal ostatnio z takim problemem i doradzi speca jakiego...

Dziekuje

Gość -makaveli-
Opublikowano

na moje to pilota można ustawić do sterownika...o ten sterownik ten sterownik to nie jakas chińszczyzna

Opublikowano

Moze sie kto juz borykal ostatnio z takim problemem i doradzi speca jakiego... Zeby moze cos tam przylutowac zamiast calosc wymianiac?

Opublikowano

kurde, ciągniesz 2 wątki i ciężko się połapać. Czyli co płyn spryskiwaczy zalał ci zamek i pompę centralnego zamka??

Opublikowano

Nie... podobno zalanie przodu nie wplynelo na centralny zamek a on sie po prostu powoli juz psul... Teraz juz zostaje kwestia samej wymiany centralnego... Tzn czy wymieniac calosc czy probowac to naprawic bo to cos na plytce sie zepsulo a pompka dziala <i tu jakiegos elektyka mozna by polecic...>

Czy Ktos zna jakies inne zrodlo tych centralnych niz allegro... Albo zna jakiegos speca co moze to naprawic??!![br]Dopisany: 12 Czerwiec 2010, 14:44_________________________________________________Ostalo sie na tym ze musze wymienic pompke centralnego razem z plytka sterownika <ktora sie spalila>

I teraz sprawa wyglada tak ze mam jeden kluczyk z dzialajacym immo i pilotem, drugi z wylamana pestka i nic wiecej <nie znam takze kodu immo-co tu moze i nie ma znaczenia>

Moje pytanie dotyczy procedury jaka bede musial przejsc

Bedzie trzeba po wymianie pompki zakodowac pilota i juz wszystko bedzie gralo?

Czy czekaja mnie jakies inne wydatki?

i ile takie kodowanie kosztuje <a moze mozna to darmowo u kogos przez VAG zrobic?>

Wiem ze troche juz namieszalem z watkami ale musze szybko podejmowac decyzje bo auto stoi w warsztacie i nie chce zeby za frajer ze mnie kase sciagneli... Prosze o opinie!

Opublikowano

Odgrzewanie kotleta

Jak usunąłeś ten problem bo u mnie zamek zaczął szaleć dokładnie tak samo(sam sie otwiera jak szalony)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...