Skocz do zawartości

mumer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mumer

Osiągnięcia mumer

0

Reputacja

  1. Odgrzewanie kotleta Jak usunąłeś ten problem bo u mnie zamek zaczął szaleć dokładnie tak samo(sam sie otwiera jak szalony)
  2. i co naprawiłeś zamek od bagażnika?? Bo u mnie właśnie jest taki sam problem. Po odłączeniu oświetlenia kabiny problem ustał tzn zamek się nie otwiera samoczynnie ale mam inne problemy po odłączeniu m.in. Brak oswietlenia kabiny po otwarciu drzwi oraz klamka bagażnika nie działa. Otworzyć bagażnik mogę tylko z centralnego
  3. Ja mechanicznie naprawiłem tzn. przywaliłem piąchą w lampeczkę i działa. i tak już dwa lata co jakiś czas trzeba przy grzmocić mam teraz inny problem pompka centralnego mi sie chyba psuje. otwiera mi samoczynnie bagażnik. Po odłączeniu sterowania oświetlenia kabiny od pompki problem ustał ale nie zapala mi się światło przy otwarciu drzwi w aucie oraz klamka bagażnika nie działa- muszę otwierać z pilota
  4. no niestety wyciągnąłem radio odłączyłem wszystko, podłączyłem z powrotem i nic. Może kabelek gdzieś przy fisie, sam nie wiem. Ciężko mi też powiedzieć czy będzie to wszystko działać bo nie mam połączenia z radiem od samego początku odkąd mam moją niunie ;(
  5. ok. w następny weekend próba naprawy. napisze czy pomogło. Dzięki i Pozdrawiam
  6. Posiadam radio Audi Symphony oraz fis tak jak widać na obrazku. Od samego początku jak zakupiłem moją niunie nie wyświetlają mi się informacje z radia na fisie a po podłączeniu VAG wystąpił komunika o braku łączności z radiem. gdzie szukać usterki??? Jak połączyć radio z fisem??? Proszę o pomoc bo jestem zielony a na Forum nie mogę doczytać takiego wątku.
  7. u mnie jest taki problem. ale u mnie jest to wina przełącznika w podsufitce. czasami muszę w niego pier... i zaczyna działać przez dłuższy czas
  8. Do mojego AJM z 2001 koszt zakupu LOBRO 390zł + robocizna, a wymieniałem w lipcu 2009
  9. błędy, ewentualnie przekodowanie na nowo sterownika,do zrobienia, odezwę się na PW kiedy będę mógł się podpiąć, nie wcześniej chyba jak około 8-9 lipca :a4fan: A ja jak miałem taki problem okazało się że to czujnik w drzwiach kierowcy zaczynał padake robić.
  10. A mi jakiś parszywiec bok przerysował. W pie......go Picasso się zabawił i sobie szlaczek myknął. ;( Tylko dorwać gnojka i zrobić mu szlaczek na nerce. Normalnie pecha ciąg dalszy
  11. Już wszystko jasne, a mianowicie. Pękł mi pasek klinowy. Przyczynił się do tego napinacz Paska klinowego który po 13tyś się wyrobił, podobno trzeba uważać przy tych podrobionych napinaczach (podróbka 270zł a orginał 570zł). Tak więc pasek się wkręcił w pasek rozrządu i spowodował przeskok rozrządu o 4 ząbki!!! Szczęście w nieszczęściu silnik ocalał dzięki temu że szybko zareagowałem i wyłączyłem silnik :> Koszta Pasek rozrządu napinacz Paska PK pasek klinowy rolka do paska rozrządu bo siła była tak wielka że jedną wywaliło w kosmos Suma z robocizną 1000PLN Tak więc sprawdzajcie co jakiś czas co się dzieje i u was na paskach .... Szerokości
  12. Panowanie tragedia Pękł mi pasek klinowy i najprawdopodobniej dostało sie do rozrządu. Samochód jutro do mechanika. Oby rozrząd nie przeskoczył oby silnik cały. A pasek klinowy i rozrząd oraz wszystkie roli były wymieniane 13tys temu, w 29.01.2009 Normalnie nie moge że coś takiego spotkało moją niunie
  13. Tak ale już żaden nie pochwali się fotkami jak było...
  14. A tak w ogóle to co tak tutaj cichutko...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...