Daro31 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Ostatnio moje autko zaczelo wariowac zapala mi ciezko a mianowicie kiedys wystarczylo jak zakrecil kilka razy a teraz potrzebuje wiecej obrotow mowa o zimnym a jak jest rozgrzany to tak jak by sie zalewal zakreci np kilka razy odpali i zaraz zgasnie potem juz musze kilka razy dluzej zakrecic wtedy zalapie wiecie moze co jest???[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 15:02_________________________________________________jak odpali chodzi bez zazutow tak jak powinien chodzi tylko o odpalanie
dawcav6 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 przyczyn może być wiele najpierw podepnij vag i sprawdź błędy jeżeli nie masz vaga ma go mechanik lub koledzy z forum z twojej okolicy
spawacz1 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 :hi:witam kolego u mni etak było po zmianie pompy paliwa na podróbkę cena nowej w Asookoło 800zł, jeżdziłem i ni emogłem znieśc aż zaczęła buczeć w Niemczech kupiłem oryginał VDO za 160eurusi i silnik jak nowy powiedzieli mi także że te pompy paliwa dla takich modeli dają duże ciśnienie które potem jest redukowane z tego względu że może ona być montowana do większysz silników audi, powiedzieli wszystko dokładnie i dobrali idealnie pompę jak komputer nic nie wykaże to spróbój z pompą wiem że to droga zabawa w moim prypadku pomogło jeśli jest oryginalna może nie dawać już też cisnienia a najlepiej zobacz sam w zbiorniku jaka jest ale życze żeby to nie była pompa
Daro31 Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 wymienilem filterek paliwa od nowosci niebyl wymieniany i zadziej ale sa problemy z odpaleniem
Luka3s Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 myśle że dużą uwagę odgrywa tu pompka paliwa. Nie koniecznie trzeba kupowac ją za 160€ można kupić dużo taniej i nie koniecznie nówkę. Poszperaj na allegro, kup nawet jakąś niedrogą jeżeli problem Ci zniknie to za jakiś czas sobię kupisz porządną i będzie wszystko ok, chyba że masz teraz fundusz no to
janSerce Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 miłej lektury http://www.a4-klub.pl/smf/b5_abc_ciezko_odpala_na_zimnym_i_cieplym_silniku-t131514.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/b5_abc_ciezko_odpala_zimny_silnik-t17930.0.html ja stawiam walnęty czujnik temp silnika
spawacz1 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 :tongue4:witam ja mósialem kupić taką to była najtańsza bo stara podróba za 70zł zechla ledwo dawalą ciśniene a sami wiecie że polaka za granicą w potrzebie nie okradnie nikt inny jak drugi polak co ma wasztet bo niemcy wezmą jeszcze więcej i chcą sami ją wymienic wampiry, co do pompki zorientuj się jakie ciśnienie powinna dawać i podłącz ją do manometrui wszystko będzie jasne jak będzie ciśnienie wlaściwe to na pewno nie pompka pozdrawiam napisz jak ci idzie ustalanie przyczyny.
bogdansky Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 ja bym sprobowal przed wylaczeniem silnika przelaczac na benzyne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się