kamil25 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Prosze o pomoc. Moj samochod slabiej przyspiesza jak swieci slonce, cieple dni. w noc jest normalnie i na zimnym silniku rowniez. Nie mam pojecia co to moze byc. Bylem nawet w serwisie audi i powiedzieli ze wszystko jest w porzadku i nic nie znalezli. Dodam ze w zime bylo w miare dobrze, a teraz lato i sie zaczelo. Normanie masakra! pomocy! walcze juz z tym rok czasu
domjenick Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 powodem może byc ciepłe powietrze i ciśnienie atmosferyczne-to raczej normalne,ale wszystko zależy od punktu widzenia-dla jednego auto za***prza,a dla innego-po prostu się wlecze-zrób loga z przepływki i zobaczymy,czy coś mu dolega
iwadrian Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 powodem może byc ciepłe powietrze i ciśnienie atmosferyczne-to raczej normalne,ale wszystko zależy od punktu widzenia-dla jednego auto za***prza,a dla innego-po prostu się wlecze-zrób loga z przepływki i zobaczymy,czy coś mu dolega Zawsze gdy jest chłodniej to wydaje się że auto jest mocniejsze i tak w zasadzie jest, w końcu po coś intercoolery wymyślono i wloty powietrza do filtra też zawsze są wyprowadzane poza komorę silnika. dzieje się tak dlatego ponieważ zimne powietrze zawiera więcej tlenu co powoduje efektywniejsze spalanie mieszanki co ma wpływ na dynamikę silnika
kamil25 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 dzieki za szybkie odpowiedzi. przeplywke mam nowa boscha i to samo jest w tym prawda ze im chlodniejsze powietrze tym lepiej ale nie taka roznica. Raz jecchalem z polski i bylo cieplo to ciezarowek nie moglem wyprzedzac i sie cofalem a przede mna corsy 1.3 mi odjezdzaly. potem zrobilo sie troche chlodniej i ciemno i samochod jakby mial z litr pojemnosci wiecej pod maska.
iwadrian Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 dzieki za szybkie odpowiedzi. przeplywke mam nowa boscha i to samo jest w tym prawda ze im chlodniejsze powietrze tym lepiej ale nie taka roznica. Raz jecchalem z polski i bylo cieplo to ciezarowek nie moglem wyprzedzac i sie cofalem a przede mna corsy 1.3 mi odjezdzaly. potem zrobilo sie troche chlodniej i ciemno i samochod jakby mial z litr pojemnosci wiecej pod maska. Ciekawe to co piszesz, nigdy nie spotkałem się z takim przypadkiem aby była aż tak duża różnica. Ja na twoim miejscu zrobiłbym logi dynamiczne w czasie gdy jest zimno i w czasie gdy jest ciepło a potem je porównał. To jednak temat dla speców od vag-a a takich na tym forum kilku jest
M_ILES Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Kolego moze byc ziarno prawdy w tym co piszesz, ale przyczyn obnizenia mocy twojego silnika moze byc kilka. Sluszna rada to VAG, albo/oraz wizyta w hamowni, wowczas okaze sie, jaka naprawde jest moc Twojego autka. Ja bym proponowal przyjrzec sie: swiecom, cewkom, przeplywomierzowi, (tudziez sondom) wtryskom, przepustnicy oraz paskowi rozrzadu (stan oraz sile naciagniecia). Powodzenia
Attis3 Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Ja mam identyczny problem więc się podepnę... Na zimnym i w dni kiedy temp otoczenia nie przekracza 20 stopni idzie jak burza. Na gorącym silniku i w cieplejsze dni jest masakra... Betoniarki mnie biorą... Mam nowe cewki, nowe świece, nowy rozrząd (wszystko ori). Nie sprawdzałem przepływki bo nie wiem jak (ktoś poradzi??). VAG bez błędów ( sporadyczny błąd stukowego się zdarza). Wtryski sprawdzone - dawka w normie. Przepustnica przeczyszczona na silniku jakimś sprejem. Co myślicie?? Już nie mam siły do tego auta...
M_ILES Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Kolego Attis, zabierz kogos kumatego ze soba do auta, (musi obslugiwac kompa, gdy Ty bedziesz kierowal) podlacz sie, silnik powinien byc cieply, rozpedzajac sie, na 3 biegu do MAX obrotow, wcisnij LOG (w programie VAG) START po paru sek.STOP, potem znajdz w folderze LOGS(logi) log z ta data. Mozna go ladnie wstawic do np.Excela i pokazac na forum. Zobaczymy przeplywke, wartosci jakie podaje, i cos stwierdzimy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się