ekran Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Witam, Proszę o analizę poniższych logów. Auto wchodzi w tryb awaryjny powyżej 3000 rpn, więc nie wszystkie logi dyniamiczne zdołałem zrobić. Może padnięty przepływomierz? Błąd: 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Logi statyczne: 000: http://wklej.org/id/352188/ 001: http://wklej.org/id/352191/ 003: http://wklej.org/id/352193/ 004: http://wklej.org/id/352194/ 007: http://wklej.org/id/352195/ 013: http://wklej.org/id/352196/ Basic Settings: 000: http://wklej.org/id/352197/ 003: http://wklej.org/id/352200/ 011: http://wklej.org/id/352201/ Dynamiczne: 000: http://wklej.org/id/352204/ 001: http://wklej.org/id/352207/ 003: http://wklej.org/id/352210/ 010: http://wklej.org/id/352211/ 011: http://wklej.org/id/352213/
wiktorsam Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Musisz mieć gdzieś dziurę w dolocie, bo niedoładowanie ostre, ewentualnie problem z podciśnieniem ?
ekran Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zapomniałem dodać, że faktycznie coś pod maską świszczy. Gdzie tej ew. dziury szukać?
wiktorsam Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Sprawdzić wszystkie rury od turbo, przez intercooler, aż do kolektora dolotowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się