Reggi Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Marketowe, teraz promocja w Leroy Merlin na ten większy, wytrzymałość półki to 300kg za 89zł. A to stała cena chyba w Macro. Dobre regały - stabilne Po co Ci SwirlX jak masz Ultimate C.. ?
Gracjan Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 Marketowe, teraz promocja w Leroy Merlin na ten większy, wytrzymałość półki to 300kg za 89zł. A to stała cena chyba w Macro. Dobre regały - stabilne Po co Ci SwirlX jak masz Ultimate C.. ? Regały stabilne to fakt, ja do pewności przykręciłem do ściany. SwirlX mam do usuwania swirli, a UC do większych rys Zobaczymy co z tego wyjdzie ręką padem tri color, audi ma strasznie twardy lakier. Do polerki mechanicznej i tak będę kupował albo zestaw 3M albo Manzerna.
Reggi Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Czyli mógłbyś zaoszczędzic sobie SwirlX'a bo jak UC usunie głębokie to i delikatne rysy
Gracjan Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 Ręczną korektą nie liczę na cuda a nie wiem czy jest sens bawić się w mechaniczną polerkę...
Reggi Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Powiem Ci że UC daje radę nawet ręcznie
Michał Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Powiem Ci że UC daje radę nawet ręcznie zależy od lakieru na germańskich nie ma szału... ale za to slepy pokazywał kiedyś fotki handjoba na jakimś japońcu i efekt był naprawdę niezły
Armi Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 UC dopiero mechanicznie daje radę, przynajmniej na niemieckim perłowym lakierze. Ręcznie praktycznie nie było śladu
Gracjan Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 Spróbujemy, tri color + UC, potem tri color + SwirlX, następnie Tech Wax 2.0. Wcześniej aktywna piana, mycie na 2 wiadra, glinka...[br]Dopisany: 13-09-2011, 21:17:45_________________________________________________ co to kur..a jest UC?? Ultimate Compound
Michał Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Spróbujemy, tri color + UC, potem tri color + SwirlX, następnie Tech Wax 2.0. Wcześniej aktywna piana, mycie na 2 wiadra, glinka... tak jak mówił Arek, przetrzesz ten lakier do gołej blachy
Armi Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Pewnie mnie profesjonaliści zlinczują ale jak masz wiertarkę z regulacją obrotów to kup okrągłą końcówkę z rzepem, do tego pady na rzep i masz maszynę polerską za grosze. Efekt na pewno lepszy niż tri color + uc.
Reggi Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 UC dopiero mechanicznie daje radę, przynajmniej na niemieckim perłowym lakierze. Ręcznie praktycznie nie było śladu Mój granatowy trochę przejrzał po UC..ale koszulka mokra Pewnie mnie profesjonaliści zlinczują ale jak masz wiertarkę z regulacją obrotów to kup okrągłą końcówkę z rzepem, do tego pady na rzep i masz maszynę polerską za grosze. Efekt na pewno lepszy niż tri color + uc. Przetestuje na weekendzie na żony Nissanie
Gracjan Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 Spróbujemy, tri color + UC, potem tri color + SwirlX, następnie Tech Wax 2.0. Wcześniej aktywna piana, mycie na 2 wiadra, glinka... tak jak mówił Arek, przetrzesz ten lakier do gołej blachy Auto ma być czyste i koniec Pewnie mnie profesjonaliści zlinczują ale jak masz wiertarkę z regulacją obrotów to kup okrągłą końcówkę z rzepem, do tego pady na rzep i masz maszynę polerską za grosze. Efekt na pewno lepszy niż tri color + uc. Mam polerkę, brakuje tylko mocowania padów, padów i porządnych past ale nie wiem czy walczyć z tym przed zimą...
Nelson Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Myślę, że dobrze jest zabezpieczyć lakier przed zimą Macie może jakiś manual dotyczący polerki mechanicznej?
viktor098 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 GRAC widza ze mosz wontek o polerkach itp
Gracjan Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Obejmy wydechu nie trzymały tak jak powinny i była nieszczelność więc trzeba było je zmienić, kupiłem obejmy typu V-Clamp z nierdzewki: Zapomniałem już co to nieszczelność wydechu
Buba Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 obróć te obejmy bo zaraz je zerwiesz przy glebie
Gracjan Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Niestety ale tej jednej po lewej stronie się nie da, były miliony kombinacji...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się