Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Gracjan

Rekomendowane odpowiedzi

te pokrywy trzeba frezowac na powierzchniach przyłożenia

inaczej ciekną, nie mam pojecia dlaczego sie krzywią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ładna sztuka ;)

co do dekli to w wiekszosci motorów V tak jest niestety z upływem czasu chyba poprzez ciepło z turbo i kolektorów wydechowych :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładna sztuka ;)

co do dekli to w wiekszosci motorów V tak jest niestety z upływem czasu chyba poprzez ciepło z turbo i kolektorów wydechowych :gwizdanie:

raczej przez nieodpowiednią wymianę :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślisz że ci się uda? ja chyba na poxipol musze zrobić bo już nic nie pomaga :angry:

ja bym zaspawal :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślisz że ci się uda? ja chyba na poxipol musze zrobić bo już nic nie pomaga :angry:

ja bym zaspawal :decayed:

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków?

ja mam swiezo uszczelnione uszczelniacze, dekle, a i tak dalej gdzies cieknie :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków?

zawsze z tego cieknie, nawet w manualu serwisowym jest napisane żeby w rogach silikonem zalać. ja mam dwie warstwy a i tak cieknie :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków?

ja mam swiezo uszczelnione uszczelniacze, dekle, a i tak dalej gdzies cieknie :polew:

mogłes powiedziec to bym Ci je lekko "liznął" na frezarce :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buba masz gdzieś manual? podrzuciłbyś na PW

U mnie z lewej strony ciekło, wymieniłem, ale po jakiś czasie okazał się oring wałka więc wymieniłem wszystkie i jest ok, duży udział w padaniu uszczelek ma nie tylko temperatura/ nierówna powierzchnia dekli, ale również same osady silnika której przy pałowaniu wypychają olej, warto zrobić silnikowi kurację oczyszczającą, osobiście wymieniam teraz olej co 5 tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja leje tego shella 10w60 i wymieniam max co 7tyś km...

Dzisiaj porozbierałem wszystko, trochę się zdziwiłem :shocked:

20120124_100730.jpg 20120124_100737.jpg 20120124_110518.jpg 20120124_110527.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówicie, ale nie liczyłem że będzie tego tam aż tyle :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej zmien na 5W-30 albo 0W-30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik pada :gwizdanie:

manuala gdzieś mam ale musze poszukać[br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 22:16_________________________________________________

na pewno ci cieknie z tego? może to uszczelniacze wałków?

ja mam swiezo uszczelnione uszczelniacze, dekle, a i tak dalej gdzies cieknie :polew:

mogłes powiedziec to bym Ci je lekko "liznął" na frezarce :mysli: :mysli: :mysli:

a jak ja pytałem czy dasz rade po powiedziałeś żebym się gonił i d*py pierdołami nie zawracał :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...