siemian Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam. Dobry kolega prosił mnie o pomoc ponieważ ma kłopot z autkiem po wymianie silnika. Ale zacznijmy od początku. Kolega wjechał w dużą wodę i silnik zassał wode i musiał być wymieniony. Autko to Golf 4 1.9 tdi (150ps po programie w CS na 190) z czterobutem. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się że autko jakoś gorzej jezdzi, gorzej ciągnie z dołu i ścina go jalby powyżej 4000 obr (wcześniej ładnie szedł do 4300). Ponadto zaczął więcej palić. Zrobiłem logi dynamiczne. Co do błędów to występuje jegen który nie da się wykasować. Wynika z tego że coś jest ze sterowaniem pompy... 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Z góry dzięki za pomoc.
Darev Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Ciężko będzie... chyba że poprawisz foty bo nic nie widać
siemian Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2010 u mnie wszystko widać... :mysli:
spanky Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 poprawcie rozrzad to i moc powinna wrocic ...
spanky Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 a co z tym błędem? najpierw rozrzad ...
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Szawgier ma ten sam błąd Autko duzo wiecej pali , gdzie szukać przyczyny ? Dotyczy Pasatta 1.9 TDI AVB 2002 PD 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications
siemian Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 ło jaaaa.... Laguna odgrzałeś takiego kotleta że nie pamiętam co tam było. Jutro zadzwonie do kumpla i postaram się dowiedzieć. Z tego co pamiętam on już też dawno dawno tego autka nie ma
wrclaguna Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Szukajka ten wątek z tym błędem podpowiedziała Pewnie błąd tyczy się okablowania ale warto podpytać
przemik Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Ten bład gdzie był ??? w silniku czy w zegarach ?
wrclaguna Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Ten bład gdzie był ??? w silniku czy w zegarach ? Bład zapisał sie w Module Gateway oraz w Komforcie .
przemik Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Cytat z innego forum "Błąd 00476 dotyczy awarii sterownika pompy ... która w Twoim samochodzie nie wystepuje ... . Chodzi tutaj o sterownik roboczo nazywany J538 (piszę z pamięci, mogą być drobne błędy ale sensu nie zatracę), umieszczany na deklu pompy paliwa w zbiorniku - ale w silnikach benzynowych ... . Zapisanie się błędu 00476 w samochodach benzynowych powoduje zatrzymanie silnika, a w Twoim przypadku od czasu do czasu błyśnie jedynie kontrolka z ikonką silnika i to wszystko ... . Błąd pojawia się zarówno w samochodach z silnikiem 1,9TDi jak i 2,5TDi - pomimo całkiem różnych instalacji paliwowych oraz pomp zabudowanych w zbiornikach tych modeli ... . To kolejny dowód, że zapisanie się 00476 w dieslach jest irracjonalne ... . Po wielu przemyśleniach dla mnie najbardziej prawdopodobną przyczyną zapisywania się tego błędu w TDi jest jakiś błąd w komunikacji ECU nad którą czuwa CAN-Gateway (pod nr. 19), w którym sporadycznie również możemy odnaleźć 00476 ... . Dosyć znamiennym jest fakt, że bardzo często kiedy w INSTRUMENTS (pod 17) znajdujemy 00476, to w sterowniku "KOMFORT-u" znajdujemy błędy 01338 (czy jakoś tak podobnie - od zamków w drziwach). Nie wiem czy rzeczywiscie występuje jakakolwiek korelacja pomiędzy błędami w "CAN-Gateway" i w "Komforcie" ale kilkakrotnie coś takiego zauważyłem - więc informuję. Wciąż najbardziej jednak podejrzewam jakiś kłopot w jakości połączeń "Gateway'a" lub w samym sterowniku - ale nie jest problem kodowania, który był właściwy dla starszych modeli Passatów, z lat 99 - 01. No właśnie - wadliwie zapisujący się 00476 dotyczy wyłącznie Passatów i nie zdarza się w A6-tkach, w których komunikacja sterowników jest rozwiązana nieco inaczej niż w VW. Warto być może zauważyć, że w A6-tkach nie ma sterownika Komfortu takiego jak w Passatach, jest za to sterownik Centralnego Zamka ." Koniec cytatu. Chyba nie ma sie czym przejmowac tylko sie przyzwyczaic. Pozdrawiam Grzesiek ... jesli bys chcial linka do zrodla zapraszam na PW.
wrclaguna Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Teraz juz wszystko wiem Dzięki przemik Z tego co pamietam szwagier miał kolizje , były uderzone drzwi i do tej pory są błędy związane z amkiem ( pewnie coś tam z kabelkami popieprzyli) . Wynika z tego cytatu ze jest to błąd jakiś komunikacyjny ktory zapisuje sie w tych Modulach .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się