neku Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam ostatnio podczas kasowania inspekcji kumpel sprawdził błędy silnika i wyskoczyło czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym G71. Ten czujnik podobno znajduje się w komputerze. Pytanie gdzie na prawdę znajduje się czujnik i ile morze kosztować na czym polega wymiana? Z góry dziękuje
yaboo Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Rozmieszczenie czujników http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html
Wihajster Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam ostatnio podczas kasowania inspekcji kumpel sprawdził błędy silnika i wyskoczyło czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym G71. Ten czujnik podobno znajduje się w komputerze. Pytanie gdzie na prawdę znajduje się czujnik i ile morze kosztować na czym polega wymiana? Z góry dziękuje twój czujnik na bank jest ok.Lepiej zajmij się turbiną lub podciśnieniami wklej logi[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2010, 09:28_________________________________________________ Rozmieszczenie czujników http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html nie w jego aucie
Gość DiM Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 dokładnie....albo dziura w dolocie albo turbo źle dmucha...w każdym z tych przypadków pokaże błąd czujnika w kolektorze
yaboo Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Rozmieszczenie czujników http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html nie w jego aucie wiem że chodzi o ANF-a miałem na myśli samo umieszczenie czujnika który jest w rurze dolotu
Pretor Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 W roczniku 96 czujnik G71 nie jest w rurze dolotu lecz przy ECU.
goldi Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Jak byś przejrzał trochę forum to już było wiele na temat G71 on naprawdę sporadycznie ulega uszkodzeniu przeważnie jak już koledzy napisali problem jest w turbinie zrobisz logi i będziesz wszystko wiedział czy turbina czy coś innego
Eustachy7 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 zależy czy silnik seria czy dłubany bo w dłubanych map sensory padają od za dużego ciśnienia
neku Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2010 turbine miałem czyszczenia pół roku temu i ten co ja czyścił pow ze jest w dobrym stanie. A może jest gdzieś jest jakis wężyk dziurawy?
krzyniek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 A może jest gdzieś jest jakis wężyk dziurawy? a tego to już Ci nikt na forum nie powie, musisz sam organoleptycznie wszystko sprawdzić
dejf Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 zależy czy silnik seria czy dłubany bo w dłubanych map sensory padają od za dużego ciśnienia Można wsadzić ten od AWXa i bedzie luz ;] 038 906 051C - koszt w zaleznosci od sklepu 80-130zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się