DJDAR3K Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam, wymienialem u siebie ostatnio w lewy drazek kierowniczy bo byl na nim luz, nie na tym przegubie ktory stoi pionowo tylko tym poziomo przy skrecie sie wysowal, myslalem ze to przez niego tak stuka gdy poruszalem kierownica na zgaszonym silniku, dzis wymienilem i dalej stuka, co to moze byc ? cos jeszcze luzno lazi ? czy cos nie tak ze wspomaganiem ? na odpalonym silniku tego tak nie slychac..chyba ze to normalny objaw ? jeszcze zastanawiam sie co powoduje lekki stuk przy hamowaniu, wymienilem lacznik stabilizatora bo stykal sie juz metal z metalem, ale niestety slysze jeszcze stuk przy hamowaniu...a myslalem ze to lacznik.. Pozdrawiam
cayenne Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,408.15.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,12765.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,10237.0.html .....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się