kriss_le Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam! Mam nie lada problem i bardzo proszę o POMOC w tej kwestii bo sam już nie wiem co robić... A więc zacznijmy od początku: Wszystko pięknie ładnie aż pewnego ranka odpalam auto a tam dochodzi do kabiny ostre szumienie z kierownicy, po przejechaniu jakiś 10km zaczał zacinać się układ wspomagania tzn, przy małych obrotach silnika czy postojach zanikało wspomaganie. Jak się okazało stara pompa rozsypała się przez co cały syf poszedł na układ Dla mechaników temat naprawdę trudny i naprawy typu albo się uda albo patrzymy dalej heh... po kilkukrotnym czyszczeniu, odpowietrzaniu i zajechaniu kilku pomp (jedna używana oryginalna i dwa nowe zamienniki!!) oraz wymianie zaworka na przekładni (troszeczkę krótszy niż oryginalny) problem nie ustąpił... Po czym ostatnim zabiegiem była wymiana maglownicy na inną używana ale oryginalną i założenie nowej pompy ale oryginalnej i zalaniu olejem bodajże Mobile ATS'a (oryginalnie z tego co wiem był czerwony) wspomaganie chodzi już naprawdę ładnie ale ciągle wyje mi pompa i słychać jeszcze delikatne szumienie w kabinie, szczególnie przy rozgrzanym silniku - tak jakby się dusiła albo miała za duże obciążenie:/ Czy ktoś może mi doradzić czym to może być spowodowane?? Bardzo proszę o wszelkie rady bo tak jak pokochałem te audi tak ostatnio bardzo mnie denerwuje...Pozdrawiam!
MATIUS Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 kolego zbiorniczek przemyj i sitko od płynu wspomagania dobrze odpowietrz płyn nie może pulgotać i się pienić... ułóż w zbiorniczku sitko dobrze takie moje rady nastepna pasek zmieniałeś?? od wspomagania idący do pompy?? może jest za słabo naciągnięty... powodzenia :hi:
kriss_le Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 A więc układ po raz kolejny przeczyszczony, sitko i cała reszta też czyściutka. Wymieniony olej na zielony FEBI oraz wymieniony zaworek na listwie kierowniczej. Efekt ---> cisza w kabinie, żadnego szumu (nareszcie ), pompa też już trochę ucichła ale nadal ją słychać szczególnie przy schodzeniu silnika z obrotów... Czy jest coś co jeszcze mógłbym zrobić aby uciszyć jeszcze ta pompę? Pozdrawiam forumowiczów
Bieniek Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Jakie sie konsekwencje jezdzienia z wyjaca pompa??
Kowicz Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 ...Wymieniony olej na zielony FEBI oraz wymieniony zaworek na listwie kierowniczej... A o jakim zaworku mowa? Ja walczę ze wspomaganiem już 3 rok i co chwila coś się dzieje. Teraz właśnie tak mam że wszystko działa ale niemiłosiernie przy tym wyje, szczególnie w przedziale obrotów 2-3tys.
SSHADOWW5 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 a mnie troche zastanawia, że tak zmieniacie sobie płyn do wspomagania bezkrytycznie z czerwonego na zielony , itp. - w tym akurat przypadku to żadnych zmian - jak był czerwony to się leje czerwony ---jak był zielony to zielony ( jeden jest syntetykiem , a drugi jest mineralny )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się