kaito Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam, problem jest nastepujacy auto pozbawione jest mocy w parze z tym idzie wysokie spalanie na poziomie ok 9 l na miescie. Turbina w aucie byla regenerowana zostal wymieniony zaworek n75 przeplywka po czyszczeniu. Maxymalna predkosc auta to 160 km/h przy ponad 4 tys. obrotow a zeby uzyskac taka predkosc nalezy rozpedzac sie ponad 2 km lub wiecej. Na dole przedstawiam logi dynamiczne i statyczne: grupa: 00 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15183.html grupa: 01 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15184.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15185.html grupa: 03 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15186.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15187.html grupa: 04 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15188.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15189.html grupa: 08 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15190.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15191.html grupa: 010 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15192.html grupa: 011 http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15193.html prosze o analize logow bo jezdzic sie nieda....
przemik Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 W logach nie ma tragedii.. przynajmniej w tych co zamiesciles. Dologuj statyczne i statyczne Basic Settings. Filtr paliwa zmieniony ?
wojtek26 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Z tego co widac to turbinka przeładowywuje lekko, zamiesc BS i statyczne i wtedy zobaczymy
kaito Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 Przeladowanie turbo wydaje mi sie ze jest niewielkie w dopuszczalnej granicy i raczej w az tak radykalny sposob nie zmniejszyloby mocy auta. Postaram sie dzisiaj zrobic dodatkowe logi grupy 11 ale raczej to nie jest trop braku mocy bynajmniej takie sa moje odczucia ale zobaczymy. Filtr paliwa byl zmieniany 4 mies. temu. Podaje logi grupy 11 statyczny oraz statyczny bs http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15703.html http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15704.html grupa 00: http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15708.html grupa 03: http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15706.html grupa 04: http://vaglog.rtnet.pl/kaito20_15707.html nalezy patrzec na logi z 21 czerwca bo na poczatku sa takze logi z innych dni
Sztomel Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 proponuję abyś sprawdził wartość kąta wtrysku w grupie 000 w trybie Basic Settings i jeśli będzie poniżej 49-51 to go przyspiesz do ww. wartości a następnie zloguj dynamicznie grupę 004 i sprawdź jakie wtedy uzyskasz osiągi.
kaito Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2010 Kat przyjmuje wartosc od 49 do 51 wiec chyba jest ustawiony idealnie. Wczesniej mialem lekko wyprzedzony i specjalnie go sam ustawialem na takie wartosci jakie powinny byc czyli 49-51
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się