nomad_2004 0 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Proszę o radę . Od 3000 obrotów zaczyna szarpać ( szczególnie przy jeździe pod górę ). Przy jeździe do 3000 absolutnie nic się nie dzieje. Pompa w zbiorniku sprawdzona, filtr paliwa wymieniony. Na VAG-U żadnych usterek, logi dynamiczne ok. Co można jeszcze sprawdzać w układzie paliwowym - bo wszystko na to wskazuje , że coś tam nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4a4 1 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 uszkodzone pompowtryskiwacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad_2004 0 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Uszkodzenie pompowtryskiwaczy raczej wykazałoby na VAGU ??[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 14:27_________________________________________________Wskazuje na to , że na wyższych obrotach dostaje za mało paliwa... ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4a4 1 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Uszkodzenie pompowtryskiwaczy raczej wykazałoby na VAGU ??[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 14:27_________________________________________________Wskazuje na to , że na wyższych obrotach dostaje za mało paliwa... ??? VAG Nie pokazuje uszkodzonych wtrysków trzeba wiec samemu poradzić sie opini fachowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POPO 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Napisz jak coś znajdziesz bo ja mam podobny objaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fethorus 0 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 mialem to w silniku 1.9 tdi z golfa jakas kostka miala przebicie i odcinalo mi paliwo na 4 tys obrotow poczytaj fora golfa w golfach to padalo na potege mi to wykryl jakis 3 lub 4 mechanik odrazu wiedzial coto nawet kompa niepodlanczal niepowinno byc z tym problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Nie chce straszyc, ale w pierwszych modelach BRD pekaly glowice i byly wlasnie tez takie objawy tego. Poprostu poprzez przeciekajace chlodziwo nie pasowaly jakos te wartosci dla kompa i tak reagowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fethorus 0 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 no umnie byl ten czujnik co siedzi w cieczy poprostu odcinal costam i dlatego niechcial jechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POPO 0 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Tygrys co to za pojęcie w pierwzych modelach? Ja mam koncuwke 2006 i dupneła, znam kumpla który ma 10.2007 i tez pękła także nie ma reguły a to żę szarpie napewno nie jest objawem pękniętej głowicy. nomad_2004 - Auto masz po wirusie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się