variocustoms Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Skovroon, nie było żadnego wosku wcześniej tylko glinka + szampon
insane_Infinity Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Panowie Mam Supple do Autka tzn : -GOLD CLASS CAR WASH SHAMPOO & CONDITIONER Megs -Megs GOLD CLASS CARNAUBA PLUS PREMIUM LIQUID Wax - UC Megsa -glinka megsa z MEGUIARS QUIK DETAILER rozumiem że od Mycia zacząć i co dalej ?? taki gift od żony dostałem plus z LIDLA Polerkę ... Zaczynam temat z Detalingiem Auta, więc proszę o wyrozumiałość Innym słowem Dobre rady dla leszcza
variocustoms Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 zacznij od wstawienia fotki tej polerki ten zestaw co masz to jeszcze nie wszystko, musisz kupić coś do usunięcia smoły i metalicznego nalotu, co do smoły to np. Prickbort ew. Nielsen Tar&Glue remover albo Tar-x, dużo tego jest, potem Iron-x a potem dopiero glinkowanie, po glince korekta UC ale raczej nie tą polerką z Lidla bo tam nigdy sensownej nie mieli, po korekcie dopiero wosk ... ---------- Post dopisany at 22:41 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ---------- pierwsze uruchomienie Kestrella, w porównaniu do rotacji Makity to zabawka :/ chociaż jakąś tam robotę można tym odwalić, przyszły tydzień to szkolenie na DA widoczna rysa zniknęła po 3 przejazdach z lekkim naciskiem, pad biały cutting Flexipads i UC Megsa
insane_Infinity Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Dokładnie Polerka idzie ..teraz żona się przyznała ...ahh te baby ..Powiedziała że z lidla a ja ją opierdzieliłem ze to szajs ...wiec była podpucha .Dokładnie Kupiła Polerkę firmy POWER UP 1400W + z tego co przeczytałem to ma regulację od 0 do 3000 obrotów . a zabawki to takie : Plus mam z zaprzyjaźnionego salonu Merca wydajny nabłyszczacz do opon ( opona wygląda tak jak nówka ) Oraz UC co idzie pocztą z sklepu Megsa . I vario jakej smoły ..przecież mam takich nalotów na lakierze , więc raczej zbędny kosmetyk.
variocustoms Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 zawsze jest nalot więc nie gadaj, że zbędny, jak się jeździ to jest nalot z asfaltu, szczególnie na osobówce, powyżej masz fotki Mercedesa gdzie ten nalot widać bardzo, na ciemnych lakierach mniej widać, żeby ułatwić glinkowanie trzeba to zmyć wcześniej, inaczej się zamęczysz polerki nie mają obrotów "0", możesz mieć od 600 ew. 900 obr do 3000
tw182 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 panowie jaką maszynę do polerowania wybrac? budzet do 200zł z wysyłką, no i jaką pastę: g3?
variocustoms Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 a są polerki do 200 PLN? pasty Menzerny albo Scholla się sprawdzają
tomekSSK Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 no niestety ale do 200zł to polerki dobrej nie kupisz
variocustoms Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 odłóż trochę kasy i kup coś w miarę sensownego np. Lare albo Kestrella Das-6 tak na początek, kupować byle co za 200 mija się całkowicie z sensem wydawania kasy, kupisz tanio, kupisz 2 razy
Młody_drog Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 A co polecacie na odpryski od kamieni? Jest jakiś sprawdzony sposób oprócz lakierowania oczywiście?
slepy Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 panowie jaką maszynę do polerowania wybrac? budzet do 200zł z wysyłką, no i jaką pastę: g3? za 200zł z groszami masz Silverline z Amazon.uk, już z przesyłką z UK, a jak dołożysz 100zł to możesz kupić Graphita, ostatnio dobre opinie zbiera na KA:wink:
variocustoms Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 nowe Audi, z wystawy Moto Show, zagadka dla kolegów, co jest nie halo na tej fotce?? sam lakier jest piękny ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 22:13 ---------- mlody_drog, na odpryski trzeba kupić lakier zaprawkowy z ASO dobrany do VIN auta, a potem zabawa w nakładanie, szlifowanie a potem polerowanie
insane_Infinity Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Panowie a teraz pytanie ...W jakiej Temperaturze pierzecie Mikrofibry ?? i czy Pady Megsa można prać , jak tak to w jakiej temp i czy z wirowaniem .
Santa Cruz Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Dzisiaj umyłem samochód po zimie i w trakcie polerowania jakimiś chusteczkami do lakieru wyczułem dużo niewidocznych grudek - najwięcej za przedniki kołami, na klapie (avant) i tylnych światłach. Czy Prickbort ew. Nielsen Tar&Glue remover albo Tar-x będą odpowiednie do tego typu nalotu?
variocustoms Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 40 stopni z użyciem płynu do prania fibr i padów od Smartwax a dokładnie takiego: http://www.all4auto.pl/smartwax-clean-microfiber-preparat-do-prania-mikrofibr-p556.html z wirowaniem oczywiście, 800 obr/min. ---------- Post dopisany at 00:48 ---------- Poprzedni post napisany at 00:46 ---------- Nielsen na pewno, Prickbort podobno jeszcze lepszy, Tar-X dobry ale nie najlepszy, dodaj do tego jeszcze Iron-X do usunięcia metalicznego nalotu i będzie OK przed glinką
Młody_drog Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 http://images46.fotosik.pl/1459/efdc1e9e615dca33.jpgnowe Audi, z wystawy Moto Show, zagadka dla kolegów, co jest nie halo na tej fotce?? sam lakier jest piękny ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 22:13 ---------- mlody_drog, na odpryski trzeba kupić lakier zaprawkowy z ASO dobrany do VIN auta, a potem zabawa w nakładanie, szlifowanie a potem polerowanie Dzięki Vario, a w motoryzacyjnym jak mi dobiorą? To się wypełnia, potem kładzie lakier też w 'pędzlu', czeka aż schne i papierem do gładkiego i polerka tak? A co do foty to chyba na górze dużo metaliku a na dole już mniej? Chyba, że tak światło pada
_Makki_ Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 http://images46.fotosik.pl/1459/efdc1e9e615dca33.jpgnowe Audi, z wystawy Moto Show, zagadka dla kolegów, co jest nie halo na tej fotce?? sam lakier jest piękny Normalka sciaganie foli zabezpieczajacej, pozniej nieodpowiednie mycie, nastepnie przecieranie "czystego" lakieru roznymi smiesznymi produktami daje takie efekty - miliony mikrorys. Przecieranie auta plynem do szyb kiepskimi szmatkami lub pseudo mikrofibra.. Taki zdjec mam pelno jak i m.in zakaz wstepu do hali z nowymi jak i uzywanymi autami na sprzedaz w kilku ASO Audi Tutaj jeden z moich rekordzistow. Nowe Q5 w hali z nowymi autami, juz kiedys wrzucalem chyba gdzies:
_Makki_ Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Panowie a teraz pytanie ...W jakiej Temperaturze pierzecie Mikrofibry ?? i czy Pady Megsa można prać , jak tak to w jakiej temp i czy z wirowaniem . 1. Oddziel ciemne od jasnych mf. Jeśli nie chcesz mieć kudłatych mf pofarbowanych itp. Nic im sie nie stanie, jezeli zostana wyprane razem, beda tylko slabo wygladac 2. WYPLUCZ DOKLADNIE pojemnik na plyn zmiekczajacy, mikrofibra NIE LUBI środków zmiękczających. To zatyka wlokna i sprawia, że tracą skuteczność po umyciu, są praktycznie po tym zniszczone i robia sie wodoodporne.. 3. Do pralki i jazda. 4. Uzyj plynu do prania welny lub do mikro-włóknien. Plynow i srodkow jest peeeeeeeelno, np CG Revjuvinator. Spoko srodek, usuwa resztki wosku, past itp 5. Nastawiasz pralke na 40/60/90, w zależności od tego jak wygladaja. Jaki program, to juz zalezy od pralki, najczesciej na bawelne. Jezeli mf nie sa brudne to spokojnie wystarcza 60 lub 40 stopni. 6. Po zakończeniu prania, wieszamy i suszymy. Tylko nie na zewnątrz , bo moga spasc na ziemie, zbierac kurz, lub inne ciekawostki szczegolnie kiedy sasiad ma 18 lat, auto z 60km i wydaje mu sie ze jest kierowca rajdowym na zwirku. Mozna takze suszyc w suszarkach itp.. Rekawice do mycia/welniane rekawice do mycia Ten sam proces jak powyżej, ale tutaj wystarczy 40 stopni. Powodem jest to, ze nie wszystkie lubia wysoka temperature no i welna oczywiscie nie przepada za wysoka temp. Gabki, pady itp takze mozna prac, no problem. Z rekawicami po myciu auta nalezy pamietac o dokladnym wyplukaniu! Ja czesto namaczam mf w Surfex HD oraz dodaje odrobine octu do pralki. Piorac w pralce nalezy pamietac o tym, zeby sobie troche mf nazbierac bo z tego co wiem prad w Polsce tani nie jest jak i woda. W Norwegii prad jest tanszy niz w PL i za wode, zimna sie nie placi (teoretycznie) Polecam takze poczytac troche co proponuja producenci mikrofibr.. Srodkow jest sporo, do wyboru do koloru Wiele osob w PL uzywa jakiegos tam Jelenia i szare mydlo. Mam kilka mf z 2008 roku i sa prawie jak nowe, wiec odpowiednie mycie i pranie jest wazne. Ale mf jak i pady czy do polerowania czy do wosku, predzej czy pozniej sie zuzywaja.. Aha, no i mf testujemy na plytach CD. Jezeli rysuje plyte CD to takie mf uzywamy do plastikow, opon lub oddajemy matce, zonie lub kochance. Napewno sie ucieszy Vario: widze ze ladnie dzialasz! Masz bardzo dobra maszyne, troche dla Strong Man'ow ale pewnie sam o tym wiesz Taki kolor jak ten MB to troche mniej swiatla i duzy kat do inspekcji lakieru. Ewentualnie metalohalogen ulatwia prace vs normalny zolty halogen. Ja jasnych kolorow juz nie lubie oczy bola, szyja boli od patrzenia o kregoslupie nie spomne Ogolnie detailing psuje glowe i psychike normalnego czlowieka, wiec jezeli komus sie nie chce to proponuje wogole nie zaczynac
Rekomendowane odpowiedzi