Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wszystko o pielęgnacji auta - kosmetyki samochodowe


lukaszr

Rekomendowane odpowiedzi

zawsze najlepiej iść na łatwiznę tak mi się wydaje ?? chyba że chcesz się urobić to nie ma problemu - ;)

już poszukałem - dzięki za odpowiedz

czyli jak piszesz H4mm3R środki są normalne bez spektakularnej poprawy co do turtle ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zmienilem troszkę moj zestaw..

IPA 500ml - 9,99zł

Nielsen APC Cyclone - 29zł

Duragloss 901 - 34,99zł

VALETpro clay bar 100g - 32,99zł

Megs Ultimate Compound - 54,99zł

Dodo Juice Purble Haze tester - 32zł

Valetpro Citrus Tar & Glue Remover 500ml - 36,99zł

Nielsen Brillance 1L - 31,00zł

Menzerna IP2500 lub FG500 - 39,90zł

Fluffy Dryer - 32,90zł

Eurow Shag Weave - 14,50zł

2x Megs Soft Foam Applicator - 15zł

Tri Kolor Applicator - 19,90zł

Monster Shine Applicator - 5,50zł

pędzelki, mikrofibry, gąbka itp. - lidl/biedronka - 20zł

szampon i APC to w sumie obojętne jakie kupie ?

jak teraz wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FG500 to mocno ścierna pasta a IP2500 to praktycznie do wykończenia a to dosyć duża różnica, to podobnie jak z papierem ściernym 500 a 2500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak piszesz H4mm3R środki są normalne bez spektakularnej poprawy co do turtle ??

Może trochę źle się wyraziłem, megs ma dobre produkty, niektóre są naprawdę dobre a znowu inne lepsze znajdziesz u konkurencji a czasem i tańsze np. chemical guys, nielsen, itd. są sklepy internetowe jak showcarshine.pl all4auto.pl mrcleaner.pl itd. wchodzisz do takiego sklepu i przeglądasz co Cię interesuje, a jak masz dylemat co wybrać np. do opon to pytasz nas i wtedy staramy się pomóc w wyborze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa. a coś pomiędzy ? Moze Megs Clear Coat safe polishing ?

czy polerka mechaniczna menzerna fg500 a potem megsem UC ręcznie ? będę tacie robił lakier na vectrze, jest dość zniszczony. vario, u mnie myślisz, że starczy samo megs UC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, dzięki za odpowiedz

mam jeszcze jeden pojemnik turtle waxa jak go wyrobię do końca i nie będę zdecydowany na konkretny typ to wtedy zapytam - jak mogę ;)

ale normalnie się już boję pytać haha

pozdro wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, dzięki za odpowiedz

mam jeszcze jeden pojemnik turtle waxa jak go wyrobię do końca i nie będę zdecydowany na konkretny typ to wtedy zapytam - jak mogę ;)

ale normalnie się już boję pytać haha

pozdro wielkie

Wszystko zależy jaki masz kolor auta, czy chcesz coś z lakierem zrobić, czy coś na gumy albo plasiki, jaki efekt chcesz osiągnąć (połysk, weet look), jak często chcesz tego używać, ile chcesz na to $$ przeznaczyć, itd. Nie zniechęcaj się, coś na pewno doradzimy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz poza mój budżet raczej.. a menzerna 500 i potem UC ? daloby rade ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slo, vario dobrze mówi, lepiej taki zestaw menzerny, trochę drożej a więcej nim zrobisz i lepszy efekt osiągniejsz.

---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ----------

http://www.all4auto.pl/menzerna-3-pak-fg-500-ip2000-ff3000-p390.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku miałem 200zł przeznaczone, teraz juz prawie 400 :D

pytanie: czy w all4auto moge jechac i normalnie na żywo zrobić zakupy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz, tu masz tel do Wojtka, 510182989, Mogileńska 50 przy Bemo Motors, możemy się jakoś umówić i razem podjechać to rabat będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slo: Co to za vectra, tzn rok? Kod lub nazwa lakieru. Ostrzegam ze niektore kolory Opla, w tym czarne to cholerstwo do roboty. Tzn tak, zrobic zeby sie "blyszczal" to nie problem.. Albo nie usuniesz rys tylko je wypelnisz, albo usuniesz trochu a z hologramami bedziesz walczyl az z Toba wygraja :facepalm:

---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 23:11 ----------

Wojtek, 510182989, Mogileńska 50 przy Bemo Motors, możemy się jakoś umówić i razem podjechać to rabat będzie :)

:thumbup1:

Przekazcie mu jak cos pozdrowienia z Norwegii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Makki_, nie wiem.. czarna:) 2005r chyba jakis metallic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge poprosic specow o jakis zestawik

jak dopracowac taki fotel - kiepskie zdjecie co prawda, ale widac jak od wsiadania ladnie zalamuje sie skora

61339851.jpg

znam cuda z lederzentrum - tam wszystko ladnie wyglada na zdjeciach i filmikach

tylko moze od strony praktycznej a nie reklamowej czegos sie dowiem

z gory :hi::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam cały zestaw manzerny, pady i polerkę. Podstawowe pytanie. Jak się za to zabrać. Troszkę poczytałem na kosmetyce aut, ale wiadomo. Więcej informacji = lepiej.

Zacznę od maski. A co?! ;] Mam polerkę FERM z regulacją obrotów. Dziele sobie maskę na parę mniejszych kawałków. Wale trzy kropy pasty 500 na pada, potem troszkę mazam po masce i zaczynam polerowanie. Zaczynać np. poz 1 na regulacji obrotów i dociskać? Potem po ilu minutach napitalania przejść na mniej ścierną pastę? Aż będzie widać jak się cała pasta poprzednia rozrobi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZuKeRs tych załamań kosmetykami nie dopracujesz. Możesz jedynie dobrze wyczyścić ten brud który jest w załamaniach i wtedy będą się one troszkę mniej rzucać w oczy. Jeśłi tak Ci przeszkadzają to trzeba by ten element naprawić. Czyli wypełnić te wszystkie załamania i na nowo polakierować, ale to chyba gra nie warta świeczki.

Pocas nikt Ci nie powie dokładnie ile czasu należy pracować na jednej kombinacji pad + pasta bo to przy każdym lakierze i jego stanie wygląda inaczej. Sam będziesz widział ile przejazdów z jakim naciskiem wymaga Twój lakier. W między czasie przecierasz lakier IPĄ i widzisz, czy zcięło ryski czy nie. Jak nie to jedziesz dalej. Co do prędkości to rozprowadzasz pastę na najmniejszych obrotach na danym panelu i potem stopniowo zwiększasz prękość przechodząc do największych obrotów. Aby pod koniec zwolnić, przetrzeć IPĄ i zobaczyć pod światłem czy udało Ci się wszystko usunąc i czy już możesz przejść do wykańczającej pasty typu np FF3000 lub SF4000 czy jeszcze ciachać cuttingiem-FG500. Co do padów to być może na B6 jeśli masz konkretnie zjechany lakier będziesz potrzebował nawet wełniaka, bo jakiś twardy cutting może nie dawać rady nawet na dobrym docisku i wysokich obrotach. Oczywiście musisz też kontrolować temp. panelu, aby go nie przypalić. Potem na wykończenie razem z finishującymi pastami używasz miękkich padów finish.

Mam nadzieje że w skrócie Ci to opisałem, ale pamiętaj że ja dopiero raczkuje w temacie korekty i się tak naprawdę nie znam:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...