Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wszystko o pielęgnacji auta - kosmetyki samochodowe


lukaszr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja u siebie polerowałem maszynowo padem filcowym, używałem tlenku ceru. Wyszło bdb. dużo rysek zginęło, niestety śladów od kamyków nie ruszysz. Niestety jest to ciężka praca, polerowałem ponad 4h, ale efekt zadowalający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały dzień przy aucie, wszystko fajnie gdyby nie cholernie zmęczone plecy:kwasny:

ukłon w stronę tych, którzy zajmują się tym zawodowo

dscn0226nl.jpg

dscn0230hj.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest fajnie, ale mogło być lepiej:wink:

niestety UC jest zbyt mało agresywne i żeby zrobić cokolwiek na lakierze VAG trzeba się nieźle napocić - mam nauczkę, trzeba zakupić zestaw Menzerny:decayed:

druga sprawa to niewdzięczny kolor, ale na to już nic nie poradzimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak srebrny to bardzo nie wdzięczny kolor, efekt zauwazalny tylko dla tych którzy się znają choc troszkę na detailingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a co jest nie tak np. z taka polerka? http://moto.allegro.pl/polerka-szlifierka-samochodowa-eurotec-2450w-i2300554788.html jest to jedna z najtanszych polerek na allegro, juz pare razy padalo takie pytanie ale zazwyczaj odpowiedz byla tego typu: "dołóż.... i kup.... " czy taka maszyna nie wystarczy do nauki (na jakims elemencie) a pote do zrobienia powiecmy 2 razy w roku polerki auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne z tą mocą, nie pierwszy przypadek 2450 Watt przy polerce za 115 PLN a w Makicie za 1100 zł jest tylko 1200 Watt :whistling:

pewnie jest tak jak z głośnikami ew. radiami w samochodach 4 x 100 Watt a fizycznie mają 5 Watt na kanał

kup tą polerkę i sprawdź czy jakość tej polerki to nie powiedzmy 2 auta i się rozsypie później

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie o to mi chodzi.... z ta moca jest pewnie tak jak piszesz, pozatym podejrzewam ze po zrobieniu polowy auta maszyna nie do utrzymania, taka goraca :decayed:, ale z drugiej strony bede mial czas, bez stresu ze juz czeka drugie auto do polerki... kurna sam jestem ciekawy, jaki pad polecasz np do UC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flexipads biały cutting, ja mam 2 szt. 75 i 125 mm średnicy, do 75 mm trzeba kupić mniejszy talerz, są jeszcze 1/2 cutting czyli pomarańczowy, do wykończenia jest żółty finish

---------- Post dopisany at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany at 15:15 ----------

btw czytaj wyżej, z lakierem VAG UC możesz się trochę pomęczyć, na moim Fordowskim i Mercedesowskim UC się świetnie spisuje

nie wiem czy nie lepiej kupić 3pak Menzerny albo Scholla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz, moze i lepsza, nie znam sie za bardzo, ogolnie cena podobna, niechcial bym wywalac duzo kasy, jak i tak pewnie maszyna bedzie caly czas lezala, zobaczymy zeby szwagier byl bardziej ogarniety to..... musze mu powiedziec zeby zaczal pady mi organizowac.... a co powiecie o pastach 3m?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz, moze i lepsza, nie znam sie za bardzo, ogolnie cena podobna, niechcial bym wywalac duzo kasy, jak i tak pewnie maszyna bedzie caly czas lezala, zobaczymy zeby szwagier byl bardziej ogarniety to..... musze mu powiedziec zeby zaczal pady mi organizowac.... a co powiecie o pastach 3m?

na KA polecane jako tania alternatywa polerki, mam pasty 3M, są ok, mniej pyli Menzerna, sporo osób przechodzi na Scholla :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w UK mają na pewno, u nas raczej nie występuje w sprzedaży, jeżeli to Da to jak Kestrell DAS-6 albo PowerCable

Myślę nad takim zestawem:

http://www.cleancar.ie/spin-doctor-full-kit.html

:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja LARE też się mocno grzała, ale to pewnie zasługa padów 185mm:wallbash:

ogólnie kiepsko się pracuje z tak dużymi padami, więc jakby co to polecam mniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno juz to polerowales? w takim razie musze zamowic pad do szkla i bede probowal

polerowałem jakiś miesiąc temu. zrobiłem ponad 1000km, żadnych refleksów i załamań na szybie nie ma, więc jest ok. Jedyny problem jaki miałem to doczyszczenie podszybia z białych kropek z tlenku ceru.

Ja kupiłem polerke z K2, cena około 200zł. Ma stabilizacje obrotów i wolny start, jak dla amatora jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...