l_krupinski 0 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam. Dawano już tu nie wrzucałem logów, ale musiałem to zrobić ponownie gdyż jakos autko mi odczuwalnie osłabło i zaczeło mocniej dymić na czarno przy przyśpieszaniu. Oto kilka logow dynamicznych i prosiłbym o ocene: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Przepływka do czyszczenia i powtórka grupy 003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l_krupinski 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 A czy moja turbina przypadkiem nie posiada przeładowania? Przepływkę niedawno czyscilem ale sprobuje zrobic to jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ittt 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Przeładowania ja tu nie widze, ale z przepływka cos jest nie tak. ittt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasiek_w 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Przy okazji sprawdź czy sztanga od turbo chodzi płynnie, bo widać ze ma mały problem z płynną regulacją ciśnienia, do tego tak jak pisali koledzy wcześniej - przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 A czy moja turbina przypadkiem nie posiada przeładowania? Przepływkę niedawno czyscilem ale sprobuje zrobic to jeszcze raz W logach wszystko jest dobrze, nic nie rob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l_krupinski 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Czyli jeszcze nie mam co zabierać się za wymontowanie i czyszczenie turbo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasiek_w 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ja jednak sprawdziłbym płynność ruchu sztangi, to tylko minuta roboty, zwłaszcza że masz turbo prawie na wierzchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 turbiny nie ruszaj sprawdź wąż idący od filtra powietrza do turbiny, czy nie poluzował się, odtłuść łączenia i skręć mocno. zrób jeszcze raz loga dynamicznego 008 i 000. kiedy wymieniałeś filtr powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darev 0 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Co Wy tak się uczepiliście tej przepływki??? Przecież mierzy prawidłowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasiek_w 0 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Co Wy tak się uczepiliście tej przepływki??? Przecież mierzy prawidłowo... Wobec tego zerknij kolego na kanał 8 w okolicach 3tys obr a zobaczysz że mierzy na granicy prawidłowości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 W temacie juz zostalo wszystko powiedziane. Kolego krupinski... zeby rozwiac watpliwosci zapraszam ponownie z kompletem logów. Kłódka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi