Maraas Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam, nie wiem czy dobrze to nazwałem ale trapi mnie jedna rzecz w mojej a4'ce otóż wszystko jest ok silnik ma moc, nie ma notlaufów, jednak w passacie z tym samym silnikiem miałem coś takiego że jak pożądnie przycisnąłem na którymś z biegów wrzucając bieg wyrzszy auto przytrzymywało przez chwilkę obroty dzięki czemu nie było tzw. turbodziury, natomiast w mojej b5'tce obroty po wciśnięciu sprzęgła od razu lecą na dół. Co o tym sądzicie?
Sztomel Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 W Passacie miałeś z pewnością uszkodzony przełącznik F36 pedału sprzęgła a w A4 masz go sprawny, jego zadaniem jest właśnie redukcja obrotów podczas zmiany biegów. Vag nie pokaże nigdy jego usterki w postaci błędu. Usterkę przełącznika F36 trzeba potwierdzić wchodząc w Vagu w 01 Engine, 08 Meas. Blocks, grupa 006, pole drugie od lewej - pierwsza cyfra "0" - zamknięty przełącznik, zmiana z cyfry "0" na cyfrę "1" - otwarty przełącznik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się