dudziu Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Koledzy klubowicze mam pytanie odnośnie przepływomierza. Dwa dni temu wymieniłem wiatrak od klimatyzacji i nie wiem czy ma to coś wspólnego ale od tego momętu samochod nie ma mocy, zamulony strasznie. Dzisiaj byłem u mechanika i po podłączeniu pod kompa powiedział mi że wyskakuje różnica ciśnień doładowania mówi że ma niskie doładowanie. Mam pytanie czy to może być przepływomierz czy coś jeszcze innego? Może ktoś z was miał podobny przypadek? Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
karbonek Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 a wąż z gruszki turbo nie spadł? może wtyczka od n75 się wypięła?
dudziu Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 dzieki jutro sprawdze. jutro daje rozrząd do roboty więc od razu mają sprawdzić co może byc przyczyną ale pierwsze co to wezme to pod uwagę. Mam wrażenie ogólnie że jak jest ciepło i temepratury sa wysokie to jest mułowaty natomiast jak jest zimny lub zimowa porą jest wszytko ok. Od czego to może zależeć??
Kali S4 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zajrzyj do N75,może węzyki odwrotnie podpiąłeś
SotoM Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Mam wrażenie ogólnie że jak jest ciepło i temepratury sa wysokie to jest mułowaty natomiast jak jest zimny lub zimowa porą jest wszytko ok. Od czego to może zależeć?? od temperatury zewnetrznej i róznicy cisnienia. im zimniejsze powietrze dostarczane do silnika tym lepiej sie spala w nim paliwo = moc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się