Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] jak na vagu ustawic poziom rezerwy (licznik - kontrolka)


goose

Rekomendowane odpowiedzi

najlepiej to ściągnać całe paliwo, zalać bak ropą tyle ile powinno być w rezerwie (nie pamiętam :embarrassed: , poszukaj na forum ). Następnie w licznikach wejdź w kanał 30, zrób odczyt.

Można tutaj zmieniać wartości w jakimś zakresie (120...136), każda odpowiada za pewną wartość rezystacji (większa licza to większa rezystancja) i tak ustalasz, żeby wskazówka pokazała rezerwę.

Można też zalać do pełna bak i ustalić wskazówkę, żeby pokazywała pełen bak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wejsc w liczniki.

17 - Instruments cluster

Dzieki, chce wlasnie zmienic jezyk fis.Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

parametr ustawiłem na 128 (było 132)

i dzis sprawdziłem - potwierdziłem

zaswieca sie rezerwa i robie 65 - 70 km

nastepnie odkreciłem duzy korek w kufrze i zagladam do baku a tam prawie zero ropki

wiec jest dobrze (fis pokazuje zasieg jeszcze 10 - czasami 0) :>

pozdrawiam

:audi:

:a4fan:

:quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne wskazania poziomu paliwa ,od pelnego baku ujade ok200km i wskazowka ani drgnie potem idzie b.leniwie i mam wrażenie że że o jedną kreskę paliwa za dużo pokazuje ,wszystko wraca do normy dopiero przy rezerwie wtedy odczyt mniej więcej się zgadza i rezerwa zapala się tak jak opisujecie, w odpowiednim czasie .Czy VAg pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne wskazania poziomu paliwa ,od pelnego baku ujade ok200km i wskazowka ani drgnie potem idzie b.leniwie i mam wrażenie że że o jedną kreskę paliwa za dużo pokazuje ,wszystko wraca do normy dopiero przy rezerwie wtedy odczyt mniej więcej się zgadza i rezerwa zapala się tak jak opisujecie, w odpowiednim czasie .Czy VAg pomoże?

Nie pomoże.

zaswieca sie rezerwa i robie 65 - 70 km

nastepnie odkreciłem duzy korek w kufrze i zagladam do baku a tam prawie zero ropki

Taka jazda, to pierwszy stopień do zarżnięcia VP44.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaswieca sie rezerwa i robie 65 - 70 km

nastepnie odkreciłem duzy korek w kufrze i zagladam do baku a tam prawie zero ropki

Taka jazda, to pierwszy stopień do zarżnięcia VP44.

Hejka

to była tylko jednorazowa akcja w celu sprawdzenia

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaswieca sie rezerwa i robie 65 - 70 km

nastepnie odkreciłem duzy korek w kufrze i zagladam do baku a tam prawie zero ropki

Taka jazda, to pierwszy stopień do zarżnięcia VP44.

Hejka

to była tylko jednorazowa akcja w celu sprawdzenia

pozdrawiam

Czasami jedna może okazać się ostatnią :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...