Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wyciek płynu chłodzącego


Kosaaaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koledzy :hi:

ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego więc zacząłem szukać wycieku i zauważyłem że kapie z jakiejś śrubki tak jakby z silnika i teraz nie wiem czy tam jest jakaś uszczelka czy może to coś poważniejszego :confused4: z góry dziekuje za pomoc

ee5d6e2758e7f586m.jpg na drugim zdjęciu widać z dalszej perspektywy mniej więcej pod tym zaznaczonym punktem a98ab2480362b006m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to króciec ci nie trzyma a ta śrubka dokręca króciec mam podobnie tylko ze u mnie sie aby robi wilgotne najprawdopodobniej uszczelka padła ale proponuje wymienić caly komplet króciec i uszczelkę koszt jakieś 25 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Mam takie pytanko czy w 1,8 ADR też jest podobny kruciec? U mnie też zauważyłem niewielkie ubytki płynu chłodzącego dolałem jakiś litr w przeciągu niecałych 2 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mówiłem wszyscy klubowicze podzielają moje zdanie należny wymienić króciec i po kłopocie czas pracy jakieś 10 min i po kłopocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item1079213050_krociec_wody_audi_a4_vw_passat.html

to jest to ? bo u mnie dziś był wyciek z pod tego rok temu dałem to na klej do misek olejowy jakiś czerwony niby +200 -100 w temperaturach lecz trzymało zaledwie rok. a nie pamiętam czy właśnie jest to a żeby się do tego dostać jest trochę rozbierania.

Mam audi a4 ADR 97 r. 125 KM Sedan Benzyna.

i czy ma być tu uszczelka czy klej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie do tej pory sie nie zabrałem sie za usuniecie tego wycieku. jakos nie było czasu ale teraz chce to zrobić bo idzie zima a ja mam prawie samą wode zamiast płynu alekurcze nie wiem jak sie za to zabrać może napisze ktoś w jaki sposób sie dostać do tego ustrojstwa

z góry dziekuje za pomoc pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest bardzo proste demontujesz rurę os filtra żeby mieć lepszy dostęp i tak samo odmę os pokrywy głowicy następnie zdejmij kostkę od czujnika temperatury zapomniał bym najpierw na początku spuść płyn jak juz to zrobisz pozostaje ci odkręcić przewody gumowe na zaciskach i ten metalową rurkę z kołnierzem tez musisz odkręcić wtedy będzie ci wygodniej następnie odkręcasz dwie śrubki na kluczyk chyba 10 albo 13 tego ci juz nie powiem bo nie pamiętam i masz króciec wyjęty założenie to myślę dasz sobie rade juz postępujesz tak samo tylko odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mi kurna coś ubywa w mojej aderce trzeba dolać raz na 2 miechy z pol litra... pizga na dworze nie mam garażu, ale trzeba zrobić w jakiś słoneczny dzień o ile będzie jeszcze taki :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy poczytajcie na forum, ja też to przerabiałem, zamienniki nie są zbyt trwałe - nawet mam taki do ADP po 97 roku nówka oddam za 10 zł jak ktoś chce.

ori kosztuje z uszczelkami ok 70 zł, oryginalny u mnie wytrzymał 15 lat... warto oszczędzać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się właśnie tak zastanawiałem w lato mówie co to qr** paruje czy co :D.. zawsze pod furą sucho no to mówie k**wa paruje jak nic jak daje po garach :polew: a tu taki bajer..

P.s Jak ktoś ma to kupie do ADR z 95roku. ! po tanioścciii oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...