Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy to pasek przeskoczył?


l_krupinski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio przez tydzień miałem problem z kołem pasowym alternatora, dziś je wymieniłem ale zauwazyłem że przez ten tydzień jak jezdziłem z zatartym tym kołem pasowym to opóźnił mi się kąt wtrysku paliwa. Miałem 50 a teraz Vag mi pokazuje wartość 40. Odrazu auto zaczeło gorzej palić (dłuzej musze go kręcić). Dodam że kilkakrotnie jak jezdziłem z tym zepsutym kołem pasowym to było takie uczucie blokowania sie koła i potem nagłego szarpniecia. Czy mógł mi przeskoczyć pasek rozrządu przez te blokowanie się koła pasowego alternatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek rozrzadu to nie kalesony ze sie rozciaga. zaleca sie wymiane co 90 tys ale moze pojezdzic duzo wiece, poprostu producenci gwarantuja ze wytrzyma 90 tys. chyba ze wsadziłes jakis chinski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jakie może być logiczne wytłumaczenie na fakt że kąt wtrysku mam teraz na wartości 40 ?[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2010, 19:43_________________________________________________Przez dwa lata miałem zawsze wartośc 50 i tydzien temu jeszcze tak było, a dziś sprawdzam a tam 40. Dodam że jest jeszcze bardzo odczuwalne na drugim i trzecim biegu takie przydławienie w dolnych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy jakiej temperaturze silnika sprawdzasz ten kąt wtrysku?? pasek napędowy(klinowy) nie ma nic do rozrządu. sprawdz synchronizacje rozrządu vagiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak vagiem. nie wiem jak, gdzie ale w której grupie to jest-vaga nie mam i nie pracuje z nim. stopnie ATDC/BTDC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś poprawiłem sobie kąt wtrysku na wartośc 53-55 i od razu poprawił się dzwięk silnika i zapalanie, oraz nie dymi już tak na czarno przy przyspieszaniu na 1 czy 2 [br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 17:05_________________________________________________Witam.

Dziś znów zaczał mi toche dłuzej kręcić przy zapalaniu. Po podpięciu Vag okazuje się ze kąt wtrysku znów się przestawił na wartość 48. Czy to nastawnik jestes już na wykonczeniu ze co tydzien kąt mi spada??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź koło paska zębatego na wale korbowym. Uszkodzona śruba i wielowypust czesto powodują takie ciągłe zmiany kąta wyprzedzenia tłoczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...