Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów Audi a4 19TDi 110km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema Prośba o analizę logów po wymianie wężyka podciśnieniowego który był owinięty taśmą izolacyjną w miejscu przeciecia.

03

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0.00 1302 850.0 620.0 4.8

0.35 1386 850.0 685.0 4.8

0.73 1470 850.0 790.0 4.8

1.13 1575 850.0 955.0 4.8

1.53 1680 850.0 1075.0 4.8

1.93 1785 850.0 1150.0 4.8

2.33 1911 850.0 1210.0 4.8

2.72 1995 850.0 1250.0 4.8

3.12 2121 850.0 1235.0 4.8

3.52 2226 850.0 1130.0 4.8

3.92 2352 850.0 1020.0 4.8

4.32 2457 850.0 980.0 4.8

4.70 2541 850.0 1000.0 4.8

5.10 2646 850.0 1010.0 4.8

5.50 2772 850.0 1020.0 4.8

5.90 2856 850.0 1030.0 4.8

6.30 2961 850.0 1050.0 4.8

6.68 3045 850.0 1050.0 4.8

7.08 3150 850.0 1075.0 4.8

7.47 3234 850.0 1085.0 4.8

7.87 3318 850.0 1070.0 4.8

8.27 3423 850.0 1045.0 4.8

8.67 3507 850.0 985.0 4.8

9.07 3591 850.0 980.0 4.8

9.45 3675 850.0 980.0 4.8

9.85 3759 850.0 970.0 4.8

10.25 3843 850.0 960.0 4.8

10.65 3906 850.0 950.0 4.8

11.05 3990 850.0 955.0 4.8

11.44 4053 850.0 945.0 4.8

11.84 4137 850.0 930.0 4.8

12.24 4200 850.0 910.0 4.8

12.64 4284 850.0 895.0 4.8

13.04 4347 850.0 865.0 4.8

13.42 4389 850.0 835.0 4.8

13.82 4452 850.0 830.0 4.8

14.22 4494 850.0 790.0 4.8

14.62 4557 850.0 800.0 4.8

15.02 4578 850.0 775.0 4.8

15.40 4620 850.0 750.0 4.8

15.80 4536 850.0 715.0 4.8

16.19 3675 850.0 570.0 4.8

16.59 2940 255.0 560.0 4.8

17.39 1743 250.0 600.0 4.8

17.79 1218 250.0 570.0 4.8

18.17 924 285.0 575.0 38.3

04

Group A: '004

Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve

TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70

STAMP /min ー ー %

0.00 1302 4.4 3.1 49.8

0.40 1365 11.4 9.9 88.9

0.80 1428 10.6 9.7 64.9

1.20 1512 9.5 8.8 66.1

1.58 1596 9.0 8.1 67.7

1.98 1680 8.4 7.5 66.1

2.38 1785 7.5 6.8 66.5

2.78 1890 6.8 6.4 64.9

3.18 1995 5.9 5.9 62.6

3.57 2079 5.9 5.1 68.1

3.97 2184 6.2 5.5 69.3

4.35 2268 6.4 5.7 68.5

4.75 2373 6.6 6.4 72.5

5.15 2478 7.0 6.6 69.7

5.55 2583 7.5 7.3 72.5

5.95 2667 7.9 7.5 74.1

6.33 2772 8.6 8.1 80.5

6.73 2856 9.0 8.8 80.9

7.13 2940 9.5 9.9 82.1

7.53 3024 9.9 9.9 84.9

7.93 3129 10.8 11.0 82.9

8.32 3213 11.2 11.2 84.9

8.72 3297 11.9 12.1 85.3

9.12 3402 12.1 12.3 88.1

9.52 3486 12.5 12.5 84.9

9.92 3570 13.0 13.2 88.1

10.30 3654 13.4 13.6 86.9

10.70 3738 13.9 14.1 89.3

11.10 3822 14.1 14.1 88.1

11.50 3906 14.5 15.4 86.5

11.90 3990 15.0 15.6 83.3

12.29 4074 15.2 15.8 81.7

12.69 4137 15.2 15.6 83.7

13.09 4221 15.2 15.0 87.3

13.49 4284 15.2 15.4 86.5

13.89 4347 15.2 15.4 85.7

14.27 4431 15.2 14.3 90.8

14.67 4473 15.2 17.8 96.4

15.05 4515 15.2 12.8 93.6

08

Group A: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME 861-945 ? ? ?

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0.35 1281 28.6 37.2 32.8

0.75 1323 46.2 37.4 35.4

1.15 1386 46.0 37.8 37.0

1.53 1449 46.0 38.2 38.4

1.93 1512 45.8 38.6 39.8

2.32 1575 45.8 38.8 40.6

2.72 1659 45.6 39.4 41.2

3.12 1743 45.6 39.8 41.8

3.52 1827 45.4 40.4 42.2

3.92 1911 45.2 41.0 42.6

4.30 1995 45.2 41.0 42.8

4.70 2079 45.0 41.0 43.0

5.10 2163 45.0 41.0 43.0

5.50 2247 44.8 41.0 43.0

5.90 2310 44.8 41.0 43.2

6.28 2394 44.6 41.2 43.4

6.68 2478 44.6 41.4 43.8

7.08 2562 44.4 41.4 44.0

7.48 2625 44.4 41.2 44.0

7.88 2709 44.2 41.2 44.0

8.27 2772 44.2 41.0 43.8

8.67 2856 44.0 41.0 43.6

9.05 2919 43.8 40.8 43.2

9.45 3003 43.8 40.8 43.0

9.85 3087 43.6 40.6 43.0

10.24 3150 42.2 40.6 43.0

10.64 3234 43.4 40.4 43.0

11.02 3297 42.8 40.4 42.8

11.42 3360 43.4 40.2 42.6

11.82 3423 43.4 40.0 42.2

12.22 3507 43.2 40.0 42.0

12.62 3570 43.2 39.8 41.8

13.00 3633 43.2 39.6 41.6

13.40 3696 43.0 39.6 41.6

13.80 3780 43.0 39.4 41.4

14.20 3843 43.0 39.0 41.2

14.60 3948 42.8 38.4 41.0

15.00 4032 42.8 38.4 40.8

15.40 4116 42.6 38.4 40.6

15.80 4200 42.6 38.2 40.2

16.20 4284 42.4 37.4 39.8

16.60 4368 42.4 35.2 39.4

17.00 4431 42.2 33.0 39.0

17.40 4494 42.2 31.4 38.2

17.80 4557 42.2 29.4 36.4

010

Group A: '010

Mass Air Flow Barometric Manifold Position

TIME 861-945 Pressure Pressure Throttle

STAMP mg/R mbar mbar %

0.00 610.0 989 1132 80.8

0.40 745.0 989 1285 100.0

0.78 910.0 989 1479 100.0

1.18 1065.0 989 1734 100.0

1.58 1165.0 989 1948 100.0

1.98 1215.0 989 2101 100.0

2.38 1220.0 989 2213 100.0

2.77 1245.0 989 2244 100.0

3.17 1155.0 989 2132 100.0

3.57 975.0 989 1887 100.0

3.97 915.0 989 1703 100.0

4.37 940.0 989 1703 100.0

4.75 955.0 989 1744 100.0

5.15 985.0 989 1795 100.0

5.55 975.0 989 1826 100.0

5.95 1015.0 989 1867 100.0

6.35 1000.0 989 1897 100.0

6.73 1015.0 989 1928 100.0

7.13 1010.0 989 1948 100.0

7.52 1010.0 989 1958 100.0

7.92 990.0 989 1958 100.0

8.32 985.0 989 1958 100.0

8.72 975.0 989 1958 100.0

9.12 980.0 989 1958 100.0

9.50 975.0 989 1958 100.0

9.90 965.0 989 1958 100.0

10.30 960.0 989 1958 100.0

10.70 955.0 989 1958 100.0

11.10 950.0 989 1958 100.0

11.49 925.0 989 1938 100.0

11.89 915.0 989 1938 100.0

12.29 890.0 989 1918 100.0

12.69 875.0 989 1897 100.0

13.09 835.0 989 1846 100.0

13.47 815.0 989 1836 100.0

13.87 800.0 989 1785 100.0

14.27 775.0 989 1754 100.0

14.67 755.0 989 1724 100.0

15.07 740.0 989 1693 30.2

15.45 570.0 989 1408 0.0

15.85 570.0 989 1234 0.0

16.24 585.0 989 1153 0.0

011

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME 861-945 Pressure Pressure Boost Valvle

STAMP /min mbar mbar %

0.00 1701 1826 1775 54.2

0.40 1806 1877 1969 59.4

0.80 1932 1948 2122 64.9

1.20 2037 1948 2224 71.7

1.58 2142 1948 2244 74.5

1.98 2247 1948 2081 69.7

2.38 2352 1948 1816 63.0

2.78 2457 1948 1703 59.8

3.18 2562 1948 1724 59.4

3.57 2646 1948 1754 59.0

3.97 2751 1948 1795 58.6

4.37 2856 1948 1826 57.8

4.77 2940 1948 1877 58.6

5.17 3045 1948 1918 58.6

5.55 3129 1948 1948 59.4

5.95 3234 1948 1958 60.2

6.33 3318 1948 1958 60.2

6.73 3423 1948 1958 60.6

7.13 3507 1948 1958 61.4

7.53 3591 1948 1958 61.4

7.93 3675 1948 1958 61.8

8.32 3759 1948 1958 62.2

8.72 3843 1948 1958 61.8

9.12 3927 1948 1958 63.0

9.52 4011 1948 1958 63.8

9.92 4095 1938 1948 63.8

10.30 4158 1928 1938 64.9

10.70 4242 1918 1928 64.5

11.10 4305 1897 1887 64.9

11.50 4368 1867 1856 63.4

11.90 4431 1836 1836 63.8

12.29 4473 1816 1805 63.8

13.49 4578 1448 1652 68.1

13.89 3927 1051 1326 59.8

14.27 3150 1020 1204 59.8

14.67 2562 989 1142 57.4

15.05 3045 1040 1091 59.8

15.45 3024 1061 1102 59.8

15.85 3003 1051 1112 59.4

Z góry dzięki za analizę

Opublikowano

ogólnie jest dobrze, ale grupa 011 (turbo) pokazuje, że zalecana byłaby jazda bardziej dynamiczna.

Opublikowano

Dla czego tak uważasz to jest troche dziwne bo turbo jest wyczyszczone a ja jeżdze strasznie dynamicznie na każdym biegu do 4500 obr wiec dynamicznie ciągne ja do końca wiec nie wiem jak mam jedzić ??

Opublikowano

dynamiczna jazda TDI nie polega na kreceniu go do wysokich obrotow na kazdym biedu. Jest to troche bezsensu i wogole nieekonomiczne. Trzeba jezdzic wykorzystujac moment.

Jest problem ze sterowaniem turbo bo masz overboosta przy 2200-2300

Opublikowano

Jedna sprawa niech ktoś mi wytłumaczy na czym polega ten overboost bo nie kumam jestem jeszcze laikiem i od nie dawna jeżdze TDi wiec prosze o konkrety i co z tym zrobic?? Dzieki i pozdro

Opublikowano

2.38 1220.0 989 2213 100.0

2.77 1245.0 989 2244 100.0

3.17 1155.0 989 2132 100.0

3.57 975.0 989 1887 100.0

3.97 915.0 989 1703 100.0

4.37 940.0 989 1703 100.0

tutaj turbo przeladowywuje (doladowanie 2244) i jest redukowane do wartosci mniejszej niz wymagana (1703).

overboost - chwilowe wieksze doladowanie ponad wartosc normowa

notlauf - spadek doladowania

Kolega pre_pl sugerowal dynamiczniejsza jazde ze wzg na podejrzenie, za kierownice moga sie zapiekac i to byloby przyczyna, ale po 1 piszesz, ze turbo bylo czyszczone, po 2 w logach widze dynamiczne zmiany doladowania, wiec raczej bedzie inna przyczyna.

Nie zaszkodzi przeczyscic WD40 kierownic, rozruszac sztange i przesmarowac ja smarem miedzianym. Jezeli problem nie zniknie to sugerowalbym regulacje (dlugosci tym samym skoku) sztangi. Jest takie pokrentelko przy WG.

Opublikowano

Turbo zostało wyczyszczone przesmarowane Wdkiem bo auto nie chciało jeździć a przyczyna była taka ze węrzyk podciśnieniowy był przetarty on został wymieniony turbo zostało rozebrane kierownice zostały wyczyszczone szczotką drucianą i WD40 a z tą sztangą ona pracuje jak ją sprawdzałem w basic setings nie przycina sie wiec może regulacja jak ją wyregulować ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...