piotrek18041 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Witam! Posiadam a4 2.5tdi 150ps 1999r sedan.Wszystko wporzo prócz nadmiernego dymienia przy każdorazowym ruszaniu ze świateł kopci na czarno.Każdy diesel kopci,fakt ale raczej nie tak.Po wciśnięciu gazu w podłoge z tyłu pojawia sie czarny dym. Po ruszeniu z 1 i zmianie na 2 lekko jakby szarpną. Wtryski leją? Turbina? Czy co? Przejmować się tym? Słyszałem też że to najgorsze silniki audi,prawda to?
aju Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Każdy diesel kopci,fakt nieprawda ajgorsze silniki audi,prawda to? ogólnie przyjmując prawda Po ruszeniu z 1 i zmianie na 2 lekko jakby szarpną. Wtryski leją? Turbina? Czy co? Przejmować się tym? przejmować, zrobić logi statyczne i dynamiczne po czym koledzy powiedzą Ci wszytko jeśli nie wiesz jak je zrobić wszytko jest na forum
piotrek18041 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Na ogół,może nie mocno,ale w pewnych momentach puszczają dymek.Zauważ jak jeżdzisz po mieście.
aju Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Na ogół,może nie mocno,ale w pewnych momentach puszczają dymek.Zauważ jak jeżdzisz po mieście. mówię Ci że niemodzony diesel nie puszcza dyma skoro jest ok (lub jest to taki dymek że szkoda o nim mówić), mój nawet przy 150koniach nie puszcza grama baorego do temperatury 25~27*C póżniej już mu się zdarza,a le przed programem nic a nic, a co więcej, znajomy ma a6 2,5 180koni i po zmianie silnika + hydrauliki + nowej turbiny też nie puszcza dyma
SotoM Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 sprawdź prace wtrysków oraz sprawdź układ dolotowy powietrza pod względem nieszczelności- w tych miejscach będzie widać ślady oleju. a kopci w momencie jazdy jak przyciśniesz (nie obserwuj tego w nocy) w świetle dziennym.
piotrek18041 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 no jak depne. tak przy równej pracy raczej nie. i raczej bardziej na ciepłym silniku niż na zimnym. Rozmawiałem ze znajomymi mechanikami to juz mi go handlować każą bo że v6 to kłopoty,ale z drugiej str.latając po różnych forach to i niekoniecznie
SotoM Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 ja osobiście chciał bym 2,5 ale nie stac mnie na częsci aby na dzien dobry zmieniac wałki dzwigienki i hydro. po za tym z tego co wiem elektronika w tych pompach siada- a to gruby koszt. robota to pikus bo sam sobie zrobie. poprostu 2,5 trzeba dbac a ludzie boja sie wkładac kase ale lubia czuc ta moc na plecach... dlatego 2.5 mówi sie ze sa zajechane itd... podjedz do Mastersa na diagnostyke.... mówia ze w jego żyłach płynie ropa nie krew... zapłacisz nie mało ale przynajmniej bedziesz wiedział wszystko co boli silnik... osobiscie ja bym tak zrobił jak bym sobie nie radził.
GILI Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Kopci na czarno-sprawdź węże kulera i same kulery 2.5 tdi tylko dobry warsztat. regeneracja pompy tańsza jak w fokusie 1.8d na dzien dobry zmieniac wałki dzwigienki i hydro ślepy nie powinien sam auta kupować,wylataną hydraulikę słychać z daleka.
SotoM Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 ślepy nie powinien sam auta kupować,wylataną hydraulikę słychać z daleka. Łatwo ci mówic mając Vke na stanie i codziennie wysłuchiwac tego motoru... dlatego nie kupiłem 2,5 w kazdym krzywki zajechane... ciezko jest trafis 2.5 z silnikiem igłą...
GILI Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 ślepy nie powinien sam auta kupować,wylataną hydraulikę słychać z daleka. dlatego nie kupiłem 2,5 w kazdym krzywki zajechane... ciezko jest trafis 2.5 z silnikiem igłą... co ty gadasz. zazwyczaj w padlinach i głównie w AKE. Silnik z rozsądnym przebiegiem,to rozsądne koszty.
kubson Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Moj ma nalatane licznikowe 20x,000km przebiegu z logów wynika że turbo mocniej dmucha i ma większa dawke paliwa w czasie jazdy niż powinien (sądze ze jakisz czip). I zero dymu Otwórz maske i po lewej stronie pod reflektorem znajdziesz gumowy wąż w kształcie litery S może być że jest pęknięty od dołu na zgięciu że tego nie zobaczysz ja tak miałem i kilku innych kolegow sprawdz to Silniki 2.5 poza droszą eksploatacją od innych silnikow są super
aju Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Silniki 2.5 poza droszą eksploatacją od innych silnikow są super nie przesadzajmy, mają swoje poważne dolegliwości Lubię te silniki, sam chciałem taki ale były same zajechany
piotrek18041 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Opublikowano 8 Lipca 2010 byłem wczoraj pod kopmem,no to niby powiedział ze wtryski ok,jak sie kawałek przejechał to tez ale zaraz po chwili zaczeła kopcic no i mówi ze wtryski bo na czarno. w nastepnym tyg.podjade do innego znachora,zobaczymy. a co do wtrysków to je sie regeneruje czy nowe? jakie koszta?
SotoM Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 co ty gadasz. zazwyczaj w padlinach i głównie w AKE. Silnik z rozsądnym przebiegiem,to rozsądne koszty. pisze to co wiem i to czego się naoglądałem i robiłem a większość to byly AFB co do kupowania to chyba ze ty masz takie szczęście i kupujesz cukierka... chyba ze widziałeś motory które już były po wymianie gratów...
GILI Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 co ty gadasz. zazwyczaj w padlinach i głównie w AKE. Silnik z rozsądnym przebiegiem,to rozsądne koszty. pisze to co wiem i to czego się naoglądałem i robiłem a większość to byly AFB co do kupowania to chyba ze ty masz takie szczęście i kupujesz cukierka... chyba ze widziałeś motory które już były po wymianie gratów... miałem AFB 265tyś i wałeczki wyglądały jak nowe.Jedyna usterka filtr odmy i wycieki z pod górnej miski. Obecny śmiga 45tyś rocznie. płyny i oleje Lubię te silniki, sam chciałem taki ale były same zajechany ulubiony tekst posiadaczy 1.9 Jest dużo sztuk zajechanych na rynku są to auta z dużym przebiegiem lub po spotkaniu z pseudo-mechanikiem. Nie mniej samo kopcenie na rozgrzanym silniku nie wskazuje,że jest on zajechany. Bez logów nie dojdzie się zbyt szybko do konkretnych wniosków.
SotoM Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 qwa panie - wiem co mi przyjezdza na warsztat i co robie...-a wiedz ze nie zmieniam dobrych czesci na nowe-nie należe do tego typu mechaników(wymieniaczy). jeden silnik sie dobrze sprawuje a inny jest c**jowy i sie sypie wady mozna kazdemu silnikowi wypisac. 1 bedzie latał i zmieniał olej a drugi bedzie zmieniał turbiny ,głowice czy cholera wie co jeszcze...
marbol Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 skoro jesteś taki spec od V6 to pomóż koledze powinieneś mieć to obcykane w małym paluszku, zatem prawisz morały jakie to niedobre silniki powiedz mu żeby sprzedał i spokój. Zrób kolego logi to pomożemy wklej w dziale diagnostyka zaglądają tam prawdziwi fachowcy z AKP to będziesz miał jasny obraz co mu dolega i basta
SotoM Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 obcykany nie jestem i nie ma V6 w 1 paluszku ale sporo rzeczy grubszych robiłem.chyba nie czytałes wszystkiego od początku lub nieuważnie. bo juz koledze pisałem co ma sprawdzic i zeby podjechał do kogos kumatego i bedzie wiedział co jest w5. nie mowi ze te silniki sa złe bo sam chciał miec a4 z 2,5 bod maską. ogolnie sa to za***iste motory tylko ciezko znaleść B5 do 99r ze zdrowym motorem-nie wiem jak teraz bo ogłoszen nie przegladam...
piotrek18041 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam! okazał sie pękniety wąż turbiny,ten krótki. zamówiłem w salonie z niemiec cena 170 złociszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się