Piterex Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Ja jestem na etapie remontów mojego AFB, też kopcił... Najpierw połatany dolot, potem regeneracja pompy wtryskowej z elekrtryką i nowszy program. Regeneracja turbiny i wtrysków. Wymiana przepływomierza. Przestał kopcić i w porównaniu z tym co było to dostał przyrostu mocy o jakieś 30 %. Teraz jeszcze robią rozrusznik i likwidują przecieki... Na koniec jeszcze 3 wahacze. Kasy poszło w chu...
Flyer Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Kasy w ch... ale masz praktycznie nowy motor
Piterex Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Co Ty ... Za jakiś rok jeszcze wałki i hydraulika...
Piterex Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Jak by nie było słychać to bym nie wymieniał - już była łatana. A wałkom daje jakieś 30 - 40 tys. na jednym już się robi mały parch...
Gość DiM Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Takie małe ot. Ostatnio kolesiówi na forum padł silnik afb i jak się okazało miał 990tys przejechane
kubson Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 I niech ktoś powie że te silniki są kiepskie
rookie Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 z drugiej strony nic za darmo nie jeździ, ale kurde jak tyle rzeczy powymieniałeś to zabraniam ci go sprzedawać, jest jak nowy teraz, nic tylko śmigać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się