virus Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 Czy pompki BQ podejdą p&p czy trzeba wymieniać wiązkę ?, jeśli coś trzeba wymieniać to co?
wrclaguna Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 poczytaj tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_wymiana_pd_co_jest_potrzebne_i_gdzie_to_dobrze_zrobic_krakow-t68902.45.html wymiana wszystkich podkladek tu masz link do zestawu http://www.allegro.pl/item1106318694_zestaw_naprawczy_na_pompowtryskiwacze_1_9_tdi.html jedni wymieniaja wiazke drudzy nie koszt okolo 250 pln ASO
Piotrek98igo Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 jak zmienisz PD to jazdzij jak najmniej i szybko na korekte
virus Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 jak zmienisz PD to jazdzij jak najmniej i szybko na korekte Chyba do warszawki dojadę? mam 300km Wie ktoś jak się najlepiej skontaktować z Rogalotti bo umówiłem się na program ale miał być standardowy soft a teraz będzie nowe turbo i PD
Piotrek98igo Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 ja jezdzilem tydzien zrobilem jakies 300km do korekty pisz priv ew dzwon do niego
virus Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 ja jezdzilem tydzien zrobilem jakies 300km do korekty pisz priv ew dzwon do niego Dzwonie cały dzień, pisałem tez 2 razy chciałem go uświadomić że będzie wymienione turbo i PD bo pierwsze umawiałem się na zwykłego chipa i nie wiem czy to będzie dla niego jakaś różnica bo nie chciał bym jechać na darmo Czy jak wymienię PD na BQ to muszę zrobić Bip'y czy zrobi to Witek podczas modyfikacji softu ?
Piotrek98igo Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 u mnie po wymianie PD silnik pracowal normalnie ,czasem obroty falowaly na jalowym,palil od strzala i normalne ilosci paliwa.Witek wszystko programowo ustawi,wydaje mi sie ze normlanie cie skasuje jak za program
godski Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Zestawy uszczelek do PD także u mnie. Oryginał Bosch. Info na priv
virus Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Opublikowano 17 Lipca 2010 A wiec tak FMIC już leży w samochodzie czeka na montaż BRD będzie w poniedziałek nówka czekam jeszcze na pompki od adamooo. Czy muszę wymienić map sensor na inny?
virus Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Turbo wymienione i FMIC zamontowany i mam problem bo nie wiem czy tak ma być bez zmiany oprogramowania. Wyświetla mi się błąd 16683 czyli nie osiągnięte ciśnienie doładowania auto przechodzi w stan awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu ponownym auto zaczyna jechać ale od 3200obr a wcześniej jak by turbo się nie włączało co to może być czy trzeba jechać na program?[br]Dopisany: 17 Lipiec 2010, 14:51_________________________________________________poratujcie
wrclaguna Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 nie wymieniaj jeszcze map sensora dopiero jak bedziesz robil program
virus Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 map sensor jest oryginalny a nowy tez mam tylko co z tym doładowaniem tak jak by nie było sterowania turbiny przy odpaleniu gruszka się podciąga do samego końca i auto nie jedzie[br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 07:34_________________________________________________Opanowaliśmy ten błąd auto zaczęło w miarę normalnie jechać tylko na starej turbince zaczynało ciągnąć od 1800obr a teraz zaczyna od 2100ob.r Dd ilu obrotów wam zaczyna ciągnąć BRD na standardowych mapach ?
wrclaguna Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 BRD wstaje miedzy 1800-2100 w zaleznosci od turbinki sprawdz w dziale wykresy jak innym wstaja
virus Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 BRD wstaje miedzy 1800-2100 w zaleznosci od turbinki sprawdz w dziale wykresy jak innym wstaja a na standardowym sofcie tez tak wstaje ? bo u mnie wstaje od 2300obr jest założone FMIC i BRD na standardowych mapach. Czy jak zrobię program to można to przestawić żeby turbo wstawało wcześniej bo jeśli nie to trzeba jeszcze coś pokombinować bo stara turbina wstawała 1800obr. I teraz jak jadę to muszę mieć wysokie obroty żeby coś wyprzedzić najlepiej kolo 2800obr wtedy czuć ze auto jedzie
Piotrek98igo Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 zawsze tak jest ...po korekcie bedzie lepiej
virus Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Czyli Podciągnięcie sztangi gruszki nić nie da ? żeby przyśpieszyć wstawanie turbiny? bo teraz jak wciskam gaz to do 2300obr jest mul a potem zaczyna jechać[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 11:09_________________________________________________jeszcze może zrobię logi przed korektą [br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 11:10_________________________________________________można przeanalizować logi http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=144349.0
wrclaguna Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 dzis bylem w ASO po pare pierdolek a na czesciach niespodzianka twoj sasiad tam pracuje
virus Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 dzis bylem w ASO po pare pierdolek a na czesciach niespodzianka twoj sasiad tam pracuje a no Grześ tam pracuje dobrze mieć kogoś w ASO na miejscu co sprawdzi wszystko i załatwi w odpowiedniej cenie [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 18:42_________________________________________________Czy to normalne ze auto lekko kopci po zmianie turbiny, wycięciu kata i założeniu FMIC bez zmiany map są jeszcze oryginalne? bo jak jechał kolega autem ja patrzyłem to trochę kopci
rob555 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 virus ile razy jeszcze zadasz to samo pytanie ??? masz zupelnie inna turbine o zupelnie innej charakterystyce...bez zestrojenia beda cuda!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się