Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Chwilowe ,3 sekundowe przymulenie do 3 tys.obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! :hi:

Jestem świeżym posiadaczem A4,dopiero 1tys km za mna.Może,krótko opowiem moja historię. Ostatnio przy okazji regeneracji przekładni kier.prosiłem mechanika aby przeczyścił przepustnicę.Przy odbiorze auto coś nie chciało na obroty wchodzić .Po sprawdzeniu okazało się że na przepływomierzu jakieś zwarcie się pojawiło i do wymiany.Co prawda nie dałem BOSCH ale jakiś innej firmy -ponoć znanej na rynku(nie pamietam nazwy) z napisem "Made in Germany".

Przepustnice po czyszczeniu ponoć zaadoptował (cokolwiek to znaczy?).

Po odbiorze A4 zauważyłem że czasem przy spokojnej jeździe pomiędzy 2-3 tys.obr. dostaje takiego zamulenia na ok 3 sekundy i potem już jest OK.Tak jakby paliwa nie dostawał.Powyżej 3 tys. już się to nie zdarza.Kompletnie nie znam się na tych logach z VAGa ale jak go podłaczył do komputra to pokazał bład wskazujacy na przepływomierz że za małe ciśnienie-mogę się mylić bo nie pamietam.Skasował bład ,jazda próbna,przymulenie sie pojawiło ze 3 razy,znowu komputer i żadnych błędów.Mówił że jakby to był katalizator lub sonda to by wyszły jakieś błędy na kompie.Mechanior sugeruje przepustnice.

Prośba o poradę,może jakieś wskazówki zanim zacznę na oślep inwestować w nowe części.Z logami aby wklejić może być problem,jeśli będzie trzeba to może mi to wydrukuje tylko proszę napiszcie konkretnie co ma mi wydrukować.

Ponoć pedał gazu nie ma linki tylko kabelki el.,które lubia przegnić-czy to prawda?

Z góry dzięki za jakieś wskazówki! a-ha :przebieg 188 tys km

:notworthy:

Opublikowano

Przebieg 188 tys. km (187 dokładnie)to ma każdy, który był w łapach handlarza. Ponoć cofnięcie licznika na tę wartość rzekomo przebytych przez 11 lat kilometrów jest najłatwiejsze. Była o tym mowa na forum.

Opublikowano

Przebieg 188 tys. km (187 dokładnie)to ma każdy, który był w łapach handlarza. Ponoć cofnięcie licznika na tę wartość rzekomo przebytych przez 11 lat kilometrów jest najłatwiejsze. Była o tym mowa na forum.

No dzięki wielkie MarEsp ! Bardzo mi pomogłeś! Tyle to nawet moje dziecko wie.Akurat na przebieg mam papiery i był sprawdzany w ASO w DE (95 % pewności).Twoja pomoc ma się ni jak do mojego pytania! :thumbdown:

Opublikowano

Z takim chwilowym przymuleniem to jest problem, to znaczy, że coś do końca nie jest zepsute i trudno to znaleźć. Powodów może być cała masa. Pompa paliwa, układ zasilający paliwa, czujniki (przepływka, hall). Spróbuj pojeździć jakiś czas i wtedy na komputer, na pewno jakiś błąd się zapamięta. Wymieniałeś świece? może warto od tego zacząć.

Widze, że jesteś ze Śląska, jak by co odezwij sie na priv, podepniemy zobaczymy...

Opublikowano

Jak tam kolego hubert? co tam, na lepsze sie szykuje? Widze, ze jestes z mojego vatherlandu, wiec pisz na priv to cos postaram sie pomoc...

Pozdrawiam serdecznie! :mysli:

Opublikowano

Ja mam podobno uszkodzony czujnik przy kolektorze ssącym , odpowiada podobno za podawanie dawki powietrza i ustalenie na podstawie tego dawki mieszanki paliwowej. Może ktos miał podobny problem, bo nie wiem czy warto wymieniać, przyspieszenie niby jest ale takie jakieś nijakie, jak na 125KM w 1.8. Czujnik na pewno nie działa tylko nie wiem czy to ma wpływ na przyspieszenie... Proszę o pomoc moze też się komuś taka odpowiedź przyda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...