war_bunkry Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 mam b5 AFN DFK Avant 96r.Mam pytanie o swiecącą sie kontrolke AIRBAG.W serwisie powiedzieli, że mam do wymiany lewy przedni pas(który w przeciwieństwie do prawego zwija sie do końca).Poduszki wyleciały po wypadku ale zostały wymienione, od tego czasu auto nie miało żadnego uderzenia z przodu. Wiem,że kontrolka AIRBAG odpowiada zarówno za poduszki jak i za pasy bezpieczeństwa.Usunąłem błąd przez Vaga, kontrolka zgasła lecz pojawiła sie z powrotem.mam 2 poduszki i żadnej w siedzeniach ani też podgrzewania w siedzeniach.czy zatem zbyt niskie opuszczenie siedzenia kierowcy może dotykać wtyczki od poduszki i czy znajduje sie ona w moim przypadku pod siedzeniem czy w innym miejscu?Czy wystarczy wyczyścić styki pod siedzeniem? Czy jest to wina pasów czy może poduszek?Jeszcze jedno pytanie gdzie znajduje się nabój pirotechniczny w moim aucie, czy w okolicy siedzenia czy w słupku? Proszę o rady dzieki
war_bunkry Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 nr katalogowy 01500000, Nazwa towaru GFS tak mam na fakturze z VAGa
majkel_majki Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Nabój napinacza pasa jest w słupku, jeżeli nie masz bocznych poduszek i bajerów w fotelach to pod siedzeniami nie będzie żadnych kostek.
marcin248 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Witam i podłącze się pod temat z tym że u Mnie jak odpinałem fotele (z poduszkami) przy opiętym aku i ponownym podłączeniu było ok przy następnym razie też odłączyłem aku poczekałem chwilę i odłączyłem i wyjąłem w celu wyjęcia i włożenia wykładziny po zalaniu , i tym razem airbag się świeci chcę vagiem skasować ale muszę się upewnić jaki nr ma modół airbag jak zacyzna sie na 8 to ok i nie zepsuje go chyba że już coś się zepsuło
majkel_majki Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Sterownik zapisze błąd tylko wtedy, jeżeli przy odpiętych poduszkach włączysz zapłon, odpinanie akumulatora nie ma tu nic do rzeczy. Podłączaj VAG i śmiało kasuj błąd, nie wiem co ma do tego numer sterownika airbag.
marcin248 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Podłączaj VAG i śmiało kasuj błąd, nie wiem co ma do tego numer sterownika airbag. przy próbie połączenia się z airbagiem wyskakuje komunikat ostrzegawczy ze coś tam na swoją odpowiedzialność można połączyć wyczytałem że jeżeli symbol modułu poduszek jest inny niż 8cośtam zaczynający się na 6q czy coś to zepsuje moduł i dlatego chcę się upewnić a pózniej musiał bym i tak kupywac drugi i tym samym numerze jak go zepsuje a z tą stacyją to może nie pamiętam czy przypadkiem nie musiałem przekręcić kluczyka i zamknąć szyb przed deszczem
KANAL Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 mam b5 AFN DFK Avant 96r.Mam pytanie o swiecącą sie kontrolke AIRBAG.W serwisie powiedzieli, że mam do wymiany lewy przedni pas(który w przeciwieństwie do prawego zwija sie do końca).Poduszki wyleciały po wypadku ale zostały wymienione, od tego czasu auto nie miało żadnego uderzenia z przodu. Wiem,że kontrolka AIRBAG odpowiada zarówno za poduszki jak i za pasy bezpieczeństwa.Usunąłem błąd przez Vaga, kontrolka zgasła lecz pojawiła sie z powrotem.mam 2 poduszki i żadnej w siedzeniach ani też podgrzewania w siedzeniach.czy zatem zbyt niskie opuszczenie siedzenia kierowcy może dotykać wtyczki od poduszki i czy znajduje sie ona w moim przypadku pod siedzeniem czy w innym miejscu?Czy wystarczy wyczyścić styki pod siedzeniem? Czy jest to wina pasów czy może poduszek?Jeszcze jedno pytanie gdzie znajduje się nabój pirotechniczny w moim aucie, czy w okolicy siedzenia czy w słupku? Proszę o rady dzieki Czy razem z poduszkami zostal wymieniony modul poduszek powietrznych - ewentualnie czy dobry magik wykrecil to i skasowal tzw. CRASH DATA? Jesli nie to masz juz odpowiedz i kontrolka po skasowaniu VAGiem zgasnie do nastepnego przekrecenia zaplonu. Musisz wyciagnac modul AIRBAG - pod tylnym siedzeniem i zawiesc do magika ktory skasuje Ci CRASH DATE czyli info o wypadku. Jak w Lodzi nikogo nie znajdziesz albo jak beda chcieli za to wiecej niz 200 zl daj znac na PW.
marcin248 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Witam mam pytanko, kilka dni temu z rana ruszając z rana zauważyłem że świeci mi się Airbag więc po pracy skasowałem go sobie vagiem i kontrolka zgasła błąd 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High – Intermittent Na drugi dzień z rana odpalam nie świeci się więc zadowolony ruszam i patrze a tu znowu się świeci poduszka myślę może zbieg okoliczności więc po powrocie z roboty vag i po błędzie , no ale dzisiaj czyli następny dzień rano to samo znowu się zapaliła. Przez ponad 1,5 roku zapaliła mi się dwa razy raz jak odłączałem poduszki w fotelu podłączyłem aku i wsadziłem kluczyk (musiałem pozamykac szyby bo się rozpadało no ale błąd skasowałem po kilku miesiącach jakoś się sama zapaliła więc ją zgasiłem i był spokój znowu kilka miesięcy aż do tej pory na tą chwilę nie widzę sensu kasowania jej codziennie bo i tak zaraz się zapala tylko rozwiązac problem inaczej
andy_sky Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Witam mam pytanko, kilka dni temu z rana ruszając z rana zauważyłem że świeci mi się Airbag więc po pracy skasowałem go sobie vagiem i kontrolka zgasła błąd 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High – Intermittent Na drugi dzień z rana odpalam nie świeci się więc zadowolony ruszam i patrze a tu znowu się świeci poduszka myślę może zbieg okoliczności więc po powrocie z roboty vag i po błędzie , no ale dzisiaj czyli następny dzień rano to samo znowu się zapaliła. Przez ponad 1,5 roku zapaliła mi się dwa razy raz jak odłączałem poduszki w fotelu podłączyłem aku i wsadziłem kluczyk (musiałem pozamykac szyby bo się rozpadało no ale błąd skasowałem po kilku miesiącach jakoś się sama zapaliła więc ją zgasiłem i był spokój znowu kilka miesięcy aż do tej pory na tą chwilę nie widzę sensu kasowania jej codziennie bo i tak zaraz się zapala tylko rozwiązac problem inaczej temat poruszany xxxx razy kostki pod siedzeniem wywal i zlutuj kabelki a i następnym razem użyj
majkel_majki Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Ja bym tak od razu nie ciął, przy wyciąganiu foteli potem jest problem. Spróbuj zaaplikować kontakt- sprayu i obserwuj.
andy_sky Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Ja bym tak od razu nie ciął, przy wyciąganiu foteli potem jest problem. Spróbuj zaaplikować kontakt- sprayu i obserwuj. ile razy w życiu wyciągałeś fotel ja nigdy co za problem przeciąć kable i na nowo zlutować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się