otto18 Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam ,potrzebuję wymienić żarniki xenonowe w moim Audi , jeden już nie świeci. Jakie żarniki to muszą być i czy dam radę sam wymienić , czy to bardziej skomplikowanie niż wymiana zwykłych żarówek ?? Czy takie mogą być?? http://www.motoallegro.pl/item1100973667_zarowki_xenonowe_palniki_xenon_nowe_osram_d3s.html
Iverson Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 musisz kupić żarniki D2S , wymienisz sam , tylko nie dotykaj szklanej bańki rękami 1
otto18 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Opublikowano 8 Lipca 2010 Pytałem się gości z linka do allegro i mówił , że do B5 nie pasuje D3/2/1S tylko jakiś jeszcze inny typ , który jest po 150zł. I komu mam wierzyć ??
Iverson Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Pytałem się gości z linka do allegro i mówił , że do B5 nie pasuje D3/2/1S tylko jakiś jeszcze inny typ , który jest po 150zł. I komu mam wierzyć ?? może temu kto jeździ na takich :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: LOL[br]Dopisany: 08 Lipiec 2010, 18:30_________________________________________________....przede wszystkim pytanie , masz fabryczną instalację xenonu czy dokładaną ??!!
Iverson Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 otwórz maskę , na górze reflektora będzie tabliczka tam jest oznaczenie , pod jakie żarówki jest przystosowany , powinno pisać D2S
wojci Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 nie ma bata d2s taki np. : Philips: http://www.motoallegro.pl/item1125276568_nowe_zarowki_xenon_philips_d2s_85122_niebieskie.html Osram: http://www.motoallegro.pl/item1103532602_zarowki_zarowka_xenon_zarniki_d2s_osram.html Ja przechodziłem przez wymianę w zimie i teraz wiem, że jak bym to miał robić pierwszy raz to bym wyciągał całą lampę, ale jak nie masz dużych dłoni to pójdzie i bez demontażu. Otwierasz klapkę na lampie, odpinasz zawleczkę i wyciągasz żarnik razem z przewodem. Przekręcasz w lewo (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) i już masz wyjęty żarnik. Montaż odwrotnie. Zwróć uwagę na położenie żarnika w lampie, pasuje tylko w jednym położeniu a da się go założyć źle, co skutkuje gównianym świeceniem.
soolek Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Zwróć uwagę na położenie żarnika w lampie, pasuje tylko w jednym położeniu a da się go założyć źle, co skutkuje gównianym świeceniem. Możesz to jakoś rozwinąć? Po czym poznać, czy go dobrze włożyłem? Może głupie pytanie, ale dzisiaj będziemy to wymieniać u kumpla właśnie, a nigdy poliftowych lamp nie oglądałem/macałem?
wojci Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 zobacz jak wygląda środek mocowania, żarnik ma takie podcięcie a oprawa występ to musi w siebie wskoczyć, wtedy żarnik jest dobrze założony widać to podcięcie na zdjęciu które załączyłem wyżej
soolek Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Czyli rozumiem, że tylko totalny laik może tego nie założyć dobrze?!
wojci Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 może nie laik, można przymierzyć sobie najpierw sam żarnik do lampy nie zakładając kabla i zobaczyć w jakim położeniu ma być żarnik a i wracając do początku wątku do tego co napisał @otto18, jesteś pewny, że to żarnik a nie przetwornica?? u mnie jak przestał jeden świecić to okazało się że to przetwornica
Iverson Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Czyli rozumiem, że tylko totalny laik może tego nie założyć dobrze?! jak dobrze pamiętam to ten czarny cienki pręcik ma być u góry soczewki , dopilnujcie tego , z prawej strony dojście jest nawet ok, z lewej zawsze wywalam całą obudowę filtra pow. i można wtedy z luzem się bawić , żarnik musi zaskoczyć na te wypustki , bo inaczej wypadnie z gniazda podczas drgań
otto18 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Opublikowano 8 Lipca 2010 a i wracając do początku wątku do tego co napisał @otto18, jesteś pewny, że to żarnik a nie przetwornica?? u mnie jak przestał jeden świecić to okazało się że to przetwornica YY , a jak to w ogóle poznać? I jakie są koszty jeśli to przetwornica? Czy taki żarnik dają radę? http://www.motoallegro.pl/item1124633067_d2s_4300k_5000k_6000k_8000k_xenon_zarnik_palnik.html
wojci Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 ja bym na Twoim miejscu kupił oryginały a nie zamienniki a sprawdzić przetwornicę można podłączając zamiast spalonego żarnika dobry
otto18 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Opublikowano 9 Lipca 2010 No a ile taka przetwornica kosztuje??[br]Dopisany: 09 Lipiec 2010, 13:29_________________________________________________Jakie żarniki możecie mi polecić?
Gacek51 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Z zamiennikami daj sobie spokój ,jak chcesz byc zadowolony to tylko Philips D2S 4300K i wymieniamy zawsze obydwa . Przetwornice uzywki 100-200,nowe 300-400zl.
wojci Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 jakby nie daj Boże padła przetwornica to polecam szukać do Laguny o tych samych oznaczeniach
cocoo24 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 co sądzicie co lepsze barwy standartowe 4300k czy 5000k sa to orginalne? philipsy, od tego ziomka, czy to wogóle oryginał: http://allegro.pl/xenon-d2r-d2s-philips-nowe-odbior-poznan-i1418138603.html lub coś takiego http://allegro.pl/audi-zarowka-xenon-d2s-oryginalna-philips-xenonowa-i1415873607.html odrazu z wymianą i ustawieniem świateł [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 09:07_________________________________________________co wybrać z philipsa 85126+ czy 85122+
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się