Luka3s Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Nie wiedziałem gdzie umieścić temat, więc umieściłem go tu. Niedawno kupiłem samochód tzn jakiś miesiąc temu no i wtedy miał 183 tys przebiegu... jakoś bardzo nie zwracałem uwagi na przebieg bo jak wszyscy wiemy ciężko teraz o taki samochód który nie był cofnięty. No ale nie oto chodzi, dzisiaj zauwazyłem że mój licznik przeskakuje, tzn. mam 183,266 tys.. przejechałem już z 1000km a licznik pokazuje nadal to samo, tzn. dochodzi do pewnego punktu bodajże 183,280 i znów wraca do ok 183,266 dokładnie nie wiem, wiem tylko to że wraca. Da się coś z tym zrobić ?...
andy_sky Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 pewnie przy cofaniu licznika,ktoś połamał zębatki,musiał byś to rozebrać,ewentualnie zakup nowych (używanych) zegarów
Luka3s Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 że grzebał ktoś to byłem na 95% pewny normalne. a generalnie jak licznik nie chodzi to legalne jest czy nie za bardzo ? bo narazie mam kupe innych wydatków, coprawda demerwujace jest to ale do przezycia chyba. [br]Dopisany: 12 Lipiec 2010, 12:31_________________________________________________ No i ewentualny koszt tego nowego zegara ? [br]Dopisany: 12 Lipiec 2010, 12:31_________________________________________________nowego uzywanego rzecz jasna
andy_sky Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 jak będziesz wymieniał to pomyśl o poliftowych z fisem na allegro tego dużo od 1oo pln z fisem to tak ok 250 pln
klysek Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 ale na co ci nowy licznik niech bedzie ten polatsz nim ze 2 lata i sprzedaz z takim samym przebiegiem :decayed: jak kupiles
bin85 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 pewnie przy cofaniu licznika,ktoś połamał zębatki,musiał byś to rozebrać,ewentualnie zakup nowych (używanych) zegarów Niby jakie zębatki miał połamać, ale do rzeczy czy prędkościomierz wskazuje normalnie? jeżeli tak to impulsator będzie sprawny, sprawdź czy niema błędów w liczniku ale wątpię, w pierwszej kolejności można by wgrać na nowo wsad zanim wymienisz licznik.
andy_sky Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 pewnie przy cofaniu licznika,ktoś połamał zębatki,musiał byś to rozebrać,ewentualnie zakup nowych (używanych) zegarów Niby jakie zębatki miał połamać, ale do rzeczy czy prędkościomierz wskazuje normalnie? jeżeli tak to impulsator będzie sprawny, sprawdź czy niema błędów w liczniku ale wątpię, w pierwszej kolejności można by wgrać na nowo wsad zanim wymienisz licznik. kolega ma rację wyawało mi się że 1995 roku jeszcze nie było liczników elektronicznych
Luka3s Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 Licznik jest elektroniczny. Prędkościomierz jest sprawny wszystko działa tyle, że mi po iluś km cofa przebieg. Do 183,266. Więc ?
bin85 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Jak napisałem zapnij vaga i zobacz czy jakiegoś błędu niema jeżeli nie to nowy wsad.
Luka3s Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 Okej, poszukam kogos u kogo bede mogl sie podpiac a nastepnie dam znac ;-) A co do tego ze pojezdze 2 lata i sprzedam z tym samym przebiegiem to raczej nie, nie lubie robic ludzi w Uja Poza tym chce tym autkiem jezdzic jeszcze sporo i je zaczac modyfikowac jak wszystko naprawie etc.
klysek Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Okej, poszukam kogos u kogo bede mogl sie podpiac a nastepnie dam znac ;-) A co do tego ze pojezdze 2 lata i sprzedam z tym samym przebiegiem to raczej nie, nie lubie robic ludzi w Uja Poza tym chce tym autkiem jezdzic jeszcze sporo i je zaczac modyfikowac jak wszystko naprawie etc. no dobra tak tylko glosno myslalem sobie :gwizdanie:
Mati1690 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Chciał bym się podpiąć do tematu otóż mam problem z licznikiem a dokładniej z prędkościomierzem i licznikiem km. jak auto jest zimne licznik działa ale tak jak ma około 70 stopni prędkościomierz wariuje i opada i przestaje działać i licznik nie nabija już km. czy to wina czujnika w skrzyni ? jaki koszt wymiany i jak się do niego dostać
Luka3s Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 Moja kobieta miała podobny problem, tylko że na nierozgrzanym silniku nie działały jej zegary, a na ciepłym działały, ale nie wiem co zrobił mechanik że chwilowo działały, teraz znów to samo - nie rozumiem tego problemu i również proszę jak przedmówca o wyjaśnienie jeżeli ktoś miał taki problem i go rozwiązał . [br]Dopisany: 13 Lipiec 2010, 02:01_________________________________________________ Okej, poszukam kogos u kogo bede mogl sie podpiac a nastepnie dam znac ;-) A co do tego ze pojezdze 2 lata i sprzedam z tym samym przebiegiem to raczej nie, nie lubie robic ludzi w Uja Poza tym chce tym autkiem jezdzic jeszcze sporo i je zaczac modyfikowac jak wszystko naprawie etc. no dobra tak tylko glosno myslalem sobie :gwizdanie: Spoko Klysek . W sumie jak bym miał je szybko sprzedawać to bym pewnie się tym nie przejął bo w sumie problem nie głupi na handel ale póki co nic się nie sypie tzn. nic większego więc pośmigam sobię adelką jeszcze troche, a strasznie nieznosze jak mi coś nie działa, nawet głupi kamień jak wejdzie w bieżnik to sie musze zatrzymać i go wyjmować bo mnie drażni jak coś puka :hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się