kolanirl Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Witam!Panowie dzis rano sprawdzalem poziom oleju i gdy wyciagnalem bagnet to koncowka bagnetu tam gdzie mierzymy poziom oleju byla zlamana w pol.Zostala mi tylko ta czesc gdzie jest linia do maximum.Silnika nie odpalalem.Moje pytanie jest takie.Czy spuscic olej i zobaczyc czy wyplynie wraz z olejem jesli nie odkrecic miske olejowa i sprawdzic czy gdzies jej tam nie ma.Czy moze jest jakas mozliwosc wyjecia samej tej rurki (pomaranczowa)co wchodzi w nia bagnet i sprawdzenia czy tam nie ma resztki bagnetu.Podejrzewam ze resztka moze byc w tej rurce.Z gory dziekuje!
jkr80 Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Witaj Poszukaj najpierw na forum i w necie. Jak nic nie znajdziesz to ja bym zrobił tak. Spust oleju i przez otwór wlewu spróbowałbym wprowadzić do miski magnes. Może by się udało. To taki pomysł z czaszki ale gdy nic Ci nie przyjdzie do głowy to może warto spróbować.
akism Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Można zdjąć miskę i przpłukać czystym jasnym olejem syntenycznym,powinien wypłynąć do podstawionej np.miski.Sprawa faktycznie przykra,jak to się mogło stać?Przecież bagnet nigdzie nie wadzi...
bogdansky Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 tez mysle ze zrzucenie miski powinno zalatwic sprawe
kolanirl Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam!Dzisiaj od samego rana walczyłem z moim problemem.No i nie obyło się bez zdejmowania miski.W rurce tej co jest bagnet niczego nie znalazłem.Spuściłem olej z nadzieja ze wyplynie ale niestety nic.Wiec miska w dol.25 śrub trzyma miskę żeby ja wyjąc trzeba odkręcić pompę klimatyzacji poluzowac lapy ktore trzymaja silnik następnie podlewarowac troche silnik do gory i miska jest w naszych rekach.Trzeba to wszystko zrobic bo centralnie pod miska idzie belka i przeszkadza w wyjeciu miski.Jak wyjalem miske na dnie miski znalazlem dwa metalowe kawalki bagnetu o dlugosci ok 3 cm i piekny kawalek plastiku od bagnetu.Wszystko wyczyscilem ropa az lsnilo no i dzieki temu zmienilem olej na Castrol Edge 0W-30(podobno likwiduje objawy zapalajacej sie kontrolki poziomu oleju ale to juz jest w innym temacie) taki jest lany do tego modelu (ALT)w salonie Audi tutaj w Irlandii.Filterek tez z salonu no i samochod smiga az milo.Z gory dziekuje za wasza pomoc.mam nadzieje ze komus sie przyda ten opis jakby go takie nieszczescie spotkalo.Pozdrawiam!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się