robak1305 Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 witam wszystkich mam problem z gaśnieciem silnika na wolnych obrotach i żeby zapalić to musze troche go pokrecić i jak już zapali to pojawia mi sie kontrolka EPC i silnik jakby slabszy byl po ponownym odpaleniu kontrolka gasnie Podlonczylem komp pod VAG i wyskoczyly mi nastepujace bledy 17927.P1519 Przestawienie walka rozrzadu rzad cylindrow 1 niesprawnosc 16684.P0300 Kilka cylindrów -stwierdzona przerwa w zaplonie 16706.P0322 Czujnik obrotów walu korbowego czujnik liczby 0 obrotów brak sygnału G28 16804.P0420 Układ katalizatora rzad cylindrów 1 sprawnosc ponizej wartości progowej 17698.P1290 Czujnik temperatury płynu chłodzacego sygnał wejsciowy za wysoki 18010.P1602 Komputer sterójący śilnika napięcie zasilania akumulatora za niskie Prosze o pomoc w odczytaniu tych błedów i które odpowiadaja za gaśniecie silnika Dziekuje
docktor82 Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 mialem to samo czeka cie wymiana czujnika polozenia walu. jesli jestes w anglii to sie nazywa Engine SPeed Sensor i kosztuje okolo 80 funtow plus wymiana. ja zrobilem to sam. nic trudnego tylko troszke gimnastyki, po wymianie czujnika wszystkie bledy znikna. powodzenia
robak1305 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 hmm dzieki za pomoc a moze wiesz gdzie sie ten czujnik znajduje i ja do niego dojsc ???
docktor82 Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 tak wiem zaraz poszukam zdjecie, taka tylko sugestia ze latwiej jest dojsc od gory tu jest pelny opis i zdjecia: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/104097-B6-A4-1.8T-Engine-Speed-Sensor-%28G28%29-Replacement pozdrawiam
robak1305 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 wielkie dzieki koleszko !!! jutro pojade kupic ten czujnik i go wymienie pozdrawiam [br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 20:41_________________________________________________wymieniłem tak jak kolega podpowiedział i juz 3 dzien jest ok nie gasnie i kontrolka EPC sie nie pojawia a dodam ze błedy skasowałem i po 2 dniach sprawdziłem ponownie i z posród 5 dwa pojawiły sie ponownie ale to chyba nie dotyczy tego gaśniecia moze ktos wie co one oznaczaja i co trzeba wymienić ?? 17927.P1519 Przestawienie walka rozrzadu rzad cylindrow 1 niesprawnosc 16804.P0420 Układ katalizatora rzad cylindrów 1 sprawnosc ponizej wartości progowej dzieki za jakomkolwiek pomoc
domjenick Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 ja dodam od siebie,że numer czujnika się zmienił 078 906 433 A,już nie produkują-teraz jest 071 957 147 kupiony i wymieniony dziś błąd 16706 zniknął,wraz z kontrolką EPC i gasnącym silnikiem
_Bartek_ Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 I mi pada ten czujnik... Serwis Lubin 370zł, Allegro 100zł. Pozdrawiam
Marks2004 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 mi też pada ten czujnik jaki powinienem kupić do 3.0 V6 multitronic ? i gdzie on się znajduje u mnie ?
domjenick Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 mi też pada ten czujnik jaki powinienem kupić do 3.0 V6 multitronic ? i gdzie on się znajduje u mnie ? według mojego źródła - do Twojego silnika 078 906 433 B do manualnej skrzyni, ale może się zmienił numer-podaj w ASO ten, a oni powiedzą, czy sie zmienił do V-6 tak, jak w przypadku 4-o cylindrycznych lokalizacja na pewno na dole silnika, gdzieś na wysokości wału korbowego, dla pewności odszukaj szarą wtyczkę pod zbiornikiem płynu chłodniczego i po kablu dojdziesz, gdzie jest czujnik-na pewno jest na jeden imbus
Marks2004 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 mamy jakieś sklep na forum gdzie można kupić coś taniej niż w serwisie ew jakiś zamiennik bo znalazłem taki w intercarsie ale kosztuje 270zł
domjenick Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=271.0 :gwizdanie:
Marks2004 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Dzisiaj chciałem to wymienić i w dwóch warsztatach odmówiono nie chcieli się brać bo dużo roboty w 3.0 jest tzn jeden się wziął pościągał osłony od dołu by sprawdzić gdzie idzie ten czujnik ale go nie znalazł bo wszystko przeszkadza by go zobaczyć skrzynia itp. umówiłem się w Poniedziałek z jednym polecanym warsztatem tam zrobią koszt wymiany ok 100-150zł a ja myślałem że sam to zrobię to nie takie łatwe jak w 1.8 gdzie jest wszystko na widoku .[br]Dopisany: 11 Styczeń 2012, 20:47_________________________________________________Zrobione jak na razie ok koszt 129zł czujnik zamiennik niemiecki i 120zł wymiana niezła zabawa jest w 3.0 by to wymienić
MozartXPL Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Witam wszystkich od kilku dni, mam problemy z gasnącym silnikiem i pojawiającą się kontrolką EPC. W sumie, samochód zachowuje się dziwnie, na dwa poniższe sposoby; 1. Zapala się kontrolka EPC w trakcie jadzdy, gaśnie silnik a na zegarach miga "Ol druck" po niemiecku. Zdarzyło się to dwa razy w ciągu kilku dni, miedzy zdarzeniami przejechane około 150 km. 2. Druga sytuacja, która m miejsce właściwie na każdym krótkim odcinku ostatnio. Obroty spadają poniżej 1000, zaświeca się kontrolka EPC, obroty wracają do pierwotnego poziomu, kontrolka się świeci, ale silnik pracuje normalnie. Po zgaszeniu, i po odpaleniu po kilkunastu minutach, kontrolka się nie świeci, ale po kliku kilometrach to samo ponowny spadek obrotów i kontrolka EPC. Dzisiaj byłem na kompie i pokazało mi poniższe błędy; P0012 Za bardzo opóźniony rozrząd. P0322 Brak sygnału wejść obrotu układu rozrządu 000562 Czujnik poziomu oleju G266 (pojawia mi się również sensor na zegarach) Rozrząd wymieniony rok temu, przejechane jakieś 10-14 tys km. Sensor oleju pokazywało mi wcześniej na zegarach, nie pojawił wraz z kontrolką EPC. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady. Z góry dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się