Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] SWAP 4,2 V8 na 3,2 VR6


Timo777

Rekomendowane odpowiedzi

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj S-ke i kup sobie inne auto. Nie szkoda Eski na takie mody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj S-ke i kup sobie inne auto. Nie szkoda Eski na takie mody?

jestem za

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac.

Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zobacz ile kosztują turbo kit'y do VR6. :gwizdanie: Samochód masz już po gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik w moim aucie troche jest zakatowany. Mam drugie auto jest to Ibiza z 2003 roku 1,9PD 130Km po modach na 200km i duzo lepiej jeździ od Esy. Ostatnio byłem na hamowni i wyszło niecałe 290KM dlatego mysle żeby srobić SWAPa. Na modyfikacje nie chce wydać więcej jak 20-25 patyków.

Ale interesuje mnie czy to w ogóle jest do ogrnięcia???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3latek i silnik zakatowany o co kaman? :confused4:

To norma Panowie...dziwi mnie, że nie wiecie takich rzeczy :blink:

Zakatowany to złe słowo - zwalony syfem już lepiej. Jak każdy FSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A faktiko BBK nie jest. A to tym gorzej bo tamte jeszcze gorzej miały z trzymaniem serii :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac.

Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...

Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac.

Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...

Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

Czy VR pasuje do wzdluznego umieszczenia silnika? Co z 4x4 i skrzynia? Duzo watpliwosci i pytan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój silnik da się odratować niskim kosztem, poczytaj na racingforum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj S4 i kup coś z turbo, wyjdzie taniej, najlepiej 335i. S4 V8 to jedna wielka kupa, audi wyciągnęło chyba wnioski robiąc S4 B8. Dobrze zmodzone 1.8T objeżdża S4 V8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj S4 i kup coś z turbo, wyjdzie taniej, najlepiej 335i. S4 V8 to jedna wielka kupa, audi wyciągnęło chyba wnioski robiąc S4 B8. Dobrze zmodzone 1.8T objeżdża S4 V8.

Dobrze zmodzone 1.8T to i RS4 B7 opierdziela :naughty::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zmodzone 1.8T to i RS4 B7 opierdziela :naughty::decayed:

Poziek, tylko trzeba by sprawdzić ile tak naprawde to zaszlamione RS4 ma kuni.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage.

Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km.

Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.

Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac.

Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio...

Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

Rogal namawial mnie na VR'a, ale tam jest duzo wiecej roboty. Chcialem silnik, ktory wejdzie P&P do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..

wszadz sobie 2.7 T bedzie latwiej i szlak przetarty :wink4:

Też bym to zaproponował.

Stary, sprawdzony silnik. Skoro ma wejść do B6 to czemy miałby nie wejść do B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...