Kuba A4 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Witam!!! Po wymianie pompy wody auto nie jedzie... Ma założoną RUVILL`a. Przyspiesza jak w trybie awaryjnym, ale osiąga ponad 110 km/h. Przy odpalaniu i gaszeniu silnika trzęsie się cała buda wcześniej tego nie było. Co może być przyczyną? Podzrawiam
Wihajster Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 pompa wody nie ma raczej nic do tego.Pewnie jakis węzyk lub przewód mechanik podczas prac mógł zdjąć i nie załozył z powrotem ....co pokazuje vag?
Kuba A4 Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Opublikowano 18 Lipca 2010 jeszcze go nie podpinałem, ale szczerze mówiąc to jest możliwe tylko czemu wtedy go tak trzęsie przy odpalaniu i gaszeniu.
soobolek Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Pompa jest na tym samym pasku co rozrząd więc może mechanik przestawił Ci rozrząd o np. jeden ząb...
SotoM Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 w silniku AFN 110km pompa jest na wielo-rowkowym pasku - nie na rozrządzie... Pewnie robił ci to znajomek... sadze ze jakbyś to robił w warsztacie to warsztat nie oddał by ci auta w takim stanie. jedź z powrotem do tego gostka i niech szuka o co chodzi co rozpiął i się zesrało... a jak wymieniał pompę - mordę zdejmował czy wykręcał oprzyrządowanie silnika...?? bo teraz tak - jeśli zdejmował lub odsuwał przód- to tam nie ma nic co by wpływało na brak mocy.... jeśli wymiana pompy polegała na rozbieraniu oprzyrządowania silnika no to mógł coś popieprzyć...
AudiB4 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Ma AFNa,więc w Vagu będzie widać co jest spartolone.
dobis1 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Jedynie jakaś podciśnieniówka lub jeśli jak kolega sugeruje odjeżdżano przodem do wymiany mógł węża od intercolera nie podłączyć...Nie możliwe żeby coć poważnego spier...lił...musisz posprawdzać wszystko.... Mi raz spadł podczas jazdy ten gruby wąż właśnie co jest wpięty do rury która idzie przez szerokość auta do chłodnicy i też stracił moc całkowicie...
Kuba A4 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 Dziś były sprawdzane wszystkie węże są ok. Przy wymianie pompy odsuwany był przód. Błąd jaki wykazuje mały VAG to 00550 "ustawienie rozpoczęcia momentu wtrysku - odstąpienie od reguły". Niestety na chwilę obecną nie mam dostępu do innego sprzętu filtr paliwa wymieniłem jakieś 10 tyś temu, a paliwo kupuje na tej samej stacji od lat więc nie wiem. Czekam na podpowiedzi. Pozdro[br]Dopisany: 20 Lipiec 2010, 15:21_________________________________________________objawy są u mnie takie że na pierwszych trzech biegach nieco słabiej odchodzi, a 4 i 5 to bardzo powoli już idzie, ale nie jest to notlauf bo przekraczam 110 km/h.
SotoM Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 kolego a czasem ten mechanior nie rozpinał rozrządu do pompy wody?? bo wychodzi na to ze problem tkwi w kącie wtrysku...sprawdź kąt wtrysku...bo moim zdaniem jest on wywalony w kosmos...i czujnik wariuje.
Kuba A4 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 nie wiem czy rozrząd wypinał, ale myślałem o tym żeby rozrząd wypiąć i ustawić oryginalnymi blokadami na zero. ponoć jest jeszcze przy jednym wtrysku kabel i spróbuje go rozpiąć i zobaczyć co wtedy. to o tym myśłałeś pisząc czujnik?? pozdro
SotoM Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 nie -o czujniku kąta wtrysku w pompie wtryskowej... synchronizacja miedzy wałem korbowym a wałkiem rozrządu może się zgadzać ale kąt przestawiony jest na pompie wtryskowej- w rozrządzie koło napędu pompy wtryskowej jest przestawione w osi względem pompy...może np o 1 ząbek jest przestawione koło i w tym momencie kat wtrysku jest wywalony w kosmos...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się