Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Zakuta czy nie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AEB/ARK mają na pewno szerszą główkę korbowodu od np AVJ-a

temat był opisywany na www.streetracing.pl

Opublikowano

do tego Aeb ma sworznie 20mm później chyba były 19mm :mysli:

Aeb ma tez największe kanały w głowicy

i jak kolega pisał kute tłoki, oraz chyba powierzchniowo utwardzony korbowód

pisał o tym aju

to są fakty, fakty które można łatwo sprawdzić, natomiast odnośnie kutych gratów, każdy o nich pisze ale nikt tego na oczy nie widział, dlatego nie będę się wymądrzał bo po prostu tak mi powiedziała osoba która sporo grzebała w tych silnikach :wink4:

Opublikowano

Panowie, to może jeszcze jakaś podpowiedź co do modów... nie chce z auta robic rakiety, jednocześnie wydając kupe kasy. Jeżeli myślicie ze te 220-230km jest realne i nie wypłucze mojego portfela za bardzo to prosze o zestawienie, co by należało oprócz softu wymienić i jakie to będą m/w koszta. Moje autko to 1.8T 170KM quattro automat, więc troszke mi tej mocy ucieka przez to wszystko... Proszę o propozycje.. :notworthy:

Opublikowano

Panowie, to może jeszcze jakaś podpowiedź co do modów... nie chce z auta robic rakiety, jednocześnie wydając kupe kasy. Jeżeli myślicie ze te 220-230km jest realne i nie wypłucze mojego portfela za bardzo to prosze o zestawienie, co by należało oprócz softu wymienić i jakie to będą m/w koszta. Moje autko to 1.8T 170KM quattro automat, więc troszke mi tej mocy ucieka przez to wszystko... Proszę o propozycje.. :notworthy:

Wszystko jest na forum, wystarczy poszukać. Ostatnio Udy zdrobił w sowim AMB 230KM poczytaj jego wątek, wydał jakieś 8tys.

Opublikowano

turbina k04 - 3500zł ( tu można pokombinować bo nie wiem czy nie wystarczy k03s która jest chyba tańsza i łatwiej dostępna)

fmic 14 cm- 1500zł

tip - 500zł (plus wszystkie przewody podciśnieniowe)

test pipe - 300zł

dv forge 400 zł plus komplet sprężynek 100zł

wtryski 380cc - 400zł ( jak uda ci się znaleźć używane tak jak mi, nowe jakieś 800-900zł)

strojenie ok 1500 zł

do tego jeszcze w planach mam:

oil catch tank ~ 400zł

wydech z kwasówki ~ 2000zł

zamontować w końcu wskaźniki ( boost, ciśnienie oleju, temp spalin ) ~ ????? PLN

Nie wspomnę tu o takich rzeczach jak hamulce czy zawieszenie, bo nie podnosi to mocy silnika ale pozwala cieszyć się tą mocą a przede wszystkim wiadomo, bezpieczeństwo podstawa. Seryjne heble przy seryjnej mocy nie dawały rady, teraz to by się zesrały chyba.

Acha no i wiadomo, świeczki (150zł), sonda lambda (400zł), oleje, filtry i inne pierdoły pasuje zadbać o takie rzeczy częściej. Robię serwisy co 7 max 9 tys kilometrów. Właśnie mi się zbliża następny. ( kompletna wymiana wszystkich płynów, płukanie, czyszczenie, zmiana oleju na MOtul Xcess syntetyk, sprawdzenie pompy oleju, drożności wszystkich przewodów olejowych, szczelności. itd itp.

Ja w ten sposób obchodzę się z autem, uważam, że odwdzięczy mi się bezawaryjną jazdą z podniesioną mocą. Podniesienie mocy o te 60 km to jednak jest jakieś tam obciążenie dodatkowe dla silnika więc moim zdaniem należy o niego lepiej zadbać i powinieneś się z tym liczyć podnosząc moc i licząc koszta.

Acha ślizga mi się sprzęgło także trzeba będzie doliczyć jeszcze z 1000parę złotych :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

pozdro

Opublikowano

kutych silnikach było pisane na naszym forum 2 lata temu albo i wcześniej...

nie chce mi się powtarzać dla tych co nie umieją używać szukajki

Opublikowano

Acha ślizga mi się sprzęgło także trzeba będzie doliczyć jeszcze z 1000parę złotych :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Udy, przydałoby się coś mocniejszego. U mnie nie będzie tego problemu z tipem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...