Dev Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 AEB/ARK mają na pewno szerszą główkę korbowodu od np AVJ-a temat był opisywany na www.streetracing.pl
Pucek Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 do tego Aeb ma sworznie 20mm później chyba były 19mm Aeb ma tez największe kanały w głowicy i jak kolega pisał kute tłoki, oraz chyba powierzchniowo utwardzony korbowód pisał o tym aju to są fakty, fakty które można łatwo sprawdzić, natomiast odnośnie kutych gratów, każdy o nich pisze ale nikt tego na oczy nie widział, dlatego nie będę się wymądrzał bo po prostu tak mi powiedziała osoba która sporo grzebała w tych silnikach
adigawi Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Opublikowano 21 Lipca 2010 Panowie, to może jeszcze jakaś podpowiedź co do modów... nie chce z auta robic rakiety, jednocześnie wydając kupe kasy. Jeżeli myślicie ze te 220-230km jest realne i nie wypłucze mojego portfela za bardzo to prosze o zestawienie, co by należało oprócz softu wymienić i jakie to będą m/w koszta. Moje autko to 1.8T 170KM quattro automat, więc troszke mi tej mocy ucieka przez to wszystko... Proszę o propozycje..
Thom4s Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Panowie, to może jeszcze jakaś podpowiedź co do modów... nie chce z auta robic rakiety, jednocześnie wydając kupe kasy. Jeżeli myślicie ze te 220-230km jest realne i nie wypłucze mojego portfela za bardzo to prosze o zestawienie, co by należało oprócz softu wymienić i jakie to będą m/w koszta. Moje autko to 1.8T 170KM quattro automat, więc troszke mi tej mocy ucieka przez to wszystko... Proszę o propozycje.. Wszystko jest na forum, wystarczy poszukać. Ostatnio Udy zdrobił w sowim AMB 230KM poczytaj jego wątek, wydał jakieś 8tys.
udy Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 turbina k04 - 3500zł ( tu można pokombinować bo nie wiem czy nie wystarczy k03s która jest chyba tańsza i łatwiej dostępna) fmic 14 cm- 1500zł tip - 500zł (plus wszystkie przewody podciśnieniowe) test pipe - 300zł dv forge 400 zł plus komplet sprężynek 100zł wtryski 380cc - 400zł ( jak uda ci się znaleźć używane tak jak mi, nowe jakieś 800-900zł) strojenie ok 1500 zł do tego jeszcze w planach mam: oil catch tank ~ 400zł wydech z kwasówki ~ 2000zł zamontować w końcu wskaźniki ( boost, ciśnienie oleju, temp spalin ) ~ ????? PLN Nie wspomnę tu o takich rzeczach jak hamulce czy zawieszenie, bo nie podnosi to mocy silnika ale pozwala cieszyć się tą mocą a przede wszystkim wiadomo, bezpieczeństwo podstawa. Seryjne heble przy seryjnej mocy nie dawały rady, teraz to by się zesrały chyba. Acha no i wiadomo, świeczki (150zł), sonda lambda (400zł), oleje, filtry i inne pierdoły pasuje zadbać o takie rzeczy częściej. Robię serwisy co 7 max 9 tys kilometrów. Właśnie mi się zbliża następny. ( kompletna wymiana wszystkich płynów, płukanie, czyszczenie, zmiana oleju na MOtul Xcess syntetyk, sprawdzenie pompy oleju, drożności wszystkich przewodów olejowych, szczelności. itd itp. Ja w ten sposób obchodzę się z autem, uważam, że odwdzięczy mi się bezawaryjną jazdą z podniesioną mocą. Podniesienie mocy o te 60 km to jednak jest jakieś tam obciążenie dodatkowe dla silnika więc moim zdaniem należy o niego lepiej zadbać i powinieneś się z tym liczyć podnosząc moc i licząc koszta. Acha ślizga mi się sprzęgło także trzeba będzie doliczyć jeszcze z 1000parę złotych :decayed: :decayed: pozdro
poziek Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 kutych silnikach było pisane na naszym forum 2 lata temu albo i wcześniej... nie chce mi się powtarzać dla tych co nie umieją używać szukajki
Thom4s Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Acha ślizga mi się sprzęgło także trzeba będzie doliczyć jeszcze z 1000parę złotych :decayed: :decayed: Udy, przydałoby się coś mocniejszego. U mnie nie będzie tego problemu z tipem.
Rekomendowane odpowiedzi