Gość darecki84 Opublikowano 6 Marca 2006 Opublikowano 6 Marca 2006 Witam mam pytanie odnosnie kół tylnych i nietylko kumpel zobaczył ze jedno koło jest bardziej pochylone od 2 od czego to może byc czy da sie cos z tym zrobic koło wchodzi górą do środka jest to koło od strony pasażera jest też przesuniete troche do tyłu ale stwierdzili ze za to przesuniecie odpowiedzialne sa popękane tuleje na belce a z kątem to niewiadomo ale to nie koniec kierownica jest troche skręcona w prawo i jak sie jedzie to cos tam na dziurach niekiedy postuka a objawy są takie ze jadąc po sliskim auta nieda sie utrzymac na wprost tylko trzeba kątrowac raz w jedną raz w 2 natomiast na suchym tez sa podobne objawy ale mniej odcz. co radzicie gdzie z tym trzeba jechac i co dalej robic moze miał ktos podobne objawy jezdziłem tym i nieprzypomina to jazdy moją a4 auto ma przejechane 240 tyś
dark79 Opublikowano 7 Marca 2006 Opublikowano 7 Marca 2006 Z tego co pisze to masz delikatnie przekoszone zawieszenie, radze od razu jechać na badanie zbieżności bo wygląda na to ze Ci się troche zawiecha rozjeżdza, na laserowym badaniu powinnio Ci od razu wyść co masz z tyłem, jak koło jest pod kontem wiekszym niż drugie to tylko prostowanie belki tylnej lub jej zmaina na dobrą,pozdrawiam
jaca Opublikowano 7 Marca 2006 Opublikowano 7 Marca 2006 Tak jak Dark79 napisał - geometria zawieszenia wszystko Ci powie, co w którą stronę. Póżniej trzeba dokładnie obejrzeć moze będzie widać z której strony coś gdzieś dostało, może tylko ktoś zaliczył krawężnik bokiem, bo mam nadzieję że nie było bite i tego skutkiem mogą być niedoskonałości w naprawie blacherskiej - oby nie
Dawid Solution Opublikowano 7 Marca 2006 Opublikowano 7 Marca 2006 Z tego wynika że karosaż jest zwalony, ale jaka przyczyna czy uderzone tyle zawieszenie, czy wybite tuleje??? Piszesz że stuka, wjedź na kanał i obejż co sie dzieje.
Gość darecki84 Opublikowano 7 Marca 2006 Opublikowano 7 Marca 2006 to nie moje auto tylko kumpla a tuleje napewno są do wymiany bo powiedział ze oglądał je i sa popekane (sparciałe)
lutek1234 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 witam mam pytanie co sie moze dziać ze po wymianie lewej i prawej strony zawieszenia w a4 samochód dziwnie sie prowadzi
FAFAL Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Mam takie pytanko. Na tylnej osi ustawia się zbieżność? Bo zmieniająć koła na zimowe zauważyłem, że na tylnych oponach mam zużyty nierównomiernie bieżnik (wytarty od wewnętrznej strony nadkola)? Fakt i tak te opony były do wyrzucenia ale nie chciałbym żeby to samo się stało z zimówkami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się